-Zavarok? - jött ki Norbi a teraszra két gőzölgő bögre társaságában.
-Nem, csak kicsit gondolkoztam.
-Gondolom nem mondod el, hogy min.- mosolyodott el.
-Mit hoztál?-Szép terelés. Amúgy forró csoki. Remélem szereted. -adta a kezembe az egyik bögrét majd bele
szagoltam. Isteni illata volt.
-Igen szeretem. Köszönöm. - leült mellém.
-Hú, hideg van. Bemegyek egy pokrócért. - már állt volna fel de gyorsan megfogtam a karját.
-Várj szerintem ez elég kettőnek. - majd széjjelebb nyitottam a pokrócot és az egyik felét rá
terítettem Norbira.
-Várj csak, a fél oldalam kint van. -vigyorodott el majd sokkal közelebb ült hozzám.Kicsit zavarban voltam a közelségétől, de még tudnám szokni.
-Finom?
-Hmm...
-A forró csoki finom?
-Ja, igen nagyon finom lett. Ügyes vagy. - tényleg nagyon finomra sikerült és most pont jól is jön a meleg.
-Holnap is megyünk dolgozni?
-Holnap szombat, szóval nem. Pihenünk.
-Akkor nem lenne kedved itt maradni velem?
-Nem szeretnék zavarni.
-Ugyan már senkit nem zavarsz. Meg amúgy is csak mi ketten leszünk itthon.
-Miért? - néztem a szemeibe.
-A szüleim csak este jönnek haza. Dyla pedig az egész hétvégét a barátnőjével tölti.
-Értem, akkor szívesen maradok.
-Éljeeen. Akkor majd nézünk valami filmet. Meg ha van valami ötleted akkor szólj.
-Okés.Annyira aranyos, ahogy nevet. Ilyenkor tényleg olyan, mint egy öt éves.
De nem is bánom, legalább nem unatkozunk és persze láthatom a mosolyát is.
-Nem fázol? - húzódott még közelebb hozzám.
-Csak egy kicsit.Elkezdett fészkelődni majd mire észbe kaptam már az ölében ültem oldalasan és a pokróc teljesen körbe ölelt minket.
-Na és most?
-Most már nem. - na ha eddig nem voltam zavarban akkor most igen. Érzem ahogy egyre jobban pirulok.
-Nem vagy lázas? Olyan piros az arcod.
-Nem, nem vagyok lázas.
-Biztos?
-Tuti.
-Akkor jó, de ha van valami szólj én be is mehetünk.
-Jól van. - bólintottam majd a fejemet a vállára tettem.
-Kényelmes.
-Meg tudnám szokni.
-Tényleg? - csillantak fel szemi.
-Persze.Ez után már nem szóltunk egymáshoz. Csak néztük a tiszta, csillagos eget, és élveztük egymás társaságát.
Nem tudom mennyi lehet az idő, de mintha teljesen meg állt volna.
Csak élveztem ahogy Norbi átölel és a fejét a fejemre hajtotta.
Még így is hallottam a szívverését. Olyan megnyugtató.Olyan békés.
-Mond nem vagy magányos abban a házban egyedül? - végül ő törte meg a csendet.
-Néha, de már hozzá szoktam. Leginkább csak a boltban találkozok bárkivel is. Na meg persze eddig a barátnőmmel, de mivel lassan már gyereke lesz így nem ér rá.
-Ja tényleg, ő lassan szülni fog. De mikor is?
-Fogalmam sincsen. Már jó régen nem beszéltem vele. - kicsit bánt is a dolog.
-Mhhh... Hát azóta
én sem beszéltem Áronnal.
-Mióta ismeritek egymást?
-Már elég régóta. Nagyjából öt éves lehettem mikor még ismerkedtünk a szüleink miatt.
-Értem. Az tök jó.
-Szerinte is. - nézett rám azzal a kisfiú mosolyával. Elolvadok!Ez után csend állt be közénk.
Viszont ez nem az a kínos csend.-Mhhh.... - Norbi a kezemért nyúlt.
-Mondjad!
-Jég hideg a kezed. Ne menjünk be.
-Ha nem baj akkor inkább menjünk.
-Okés, adok törölközőt és valamit, amiben aludhatsz. Legalább át melegszel a meleg vízben.
-Köszönöm.Felálltunk és bementünk a házba. Összehajtottuk a plédet és letettük a kanapéra.
Norbi elvezette a fürdőszobába majd ki is ment.Nelli:
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...