-De miért?
-Mert magányos vagyok!
-Jaaa... hát ez igaz. De akkor miért nem kapcsolódsz, ki néha a barátaiddal vagy miért nem tartasz bulikat vagy csak kisebb összejöveteleket?- kérdezte Norbi nagyra nyílt szemekkel és széttárt ezekkel.
-Mert az egyetlen ''legjobb barátnőm" is egyik pillanatról másikra elfelejt, majd visszajön, tanácsért majd újra eltűnik. De vettem egy kis cuki kutyust így ő dobja fel az unalmas napjaimat!
-Na és a fiukkal, hogy állsz?- tette fel a kérdést félénken.
-Sehogy!- kacagott. – Most a munkának élek leginkább.
-Az sem a legjobb. Kell neked egy kis kikapcsolódás!
-Na és te? Van már barátnőd?
-Háát... nekem sincsen most senkim. Épp próbálkozok egy lánynál, de nem nagyon akar össze fele jönni.
-Ha elmondod neki, hogy mik is a szándékaid akkor biztosan nem mondana nemet.
-Próbálom de nem megy. Valahogy ő sem jön rá arra, hogy mi is van é én sem nagyon akarok most elrontani mindent.
-Értem.Még jó ideig beszélgettünk és ismerkedtünk. Nagyon sok mindent meg tudtam róla és a családjáról is. Persze a testvéréről nem nagyon akart beszélni, de azt mondta, hogy majd ha lesz kedve és ereje, akkor elmond vele kapcsolatban is mindent.
Ránéztem az órámra és észrevettem, hogy már este 8 óra volt.
-Nagyon elszaladt az idő. Még Pufynak ennit kell adnom és még játszanom is kellene vele egy kicsit, ha nem lenne baj.
-Dehogy is, nekem is van még egy kis dolgom. Majd még beszélünk okés?
-Rendben. Ha van kedved akár még be is jöhetsz napközben. Nem fogsz zavarni. A főnököm meg általában a nap végén jön, be vagy be se jön.
-Okés, akkor majd még ezt is megbeszéljük. Na szia.- nyomott egy puszit a homlokomra és már el is ment.Még bezártam a boltot és már be is szálltam a kocsimba és már indultam is haza az én kis szőrmókomhoz.
-Pufyyy! Merre vagy kutyuskám?
-Wauuu...
-Hát itt vagy te kis farkas.- mosolyogtam neki. – gyere, adok neked egy kis vacsorát.Mire mindennel készen lettem már elég késő volt, így mentem, befeküdtem a pihe puha ágyamba. Megnéztem, hogy nem kaptam-e valamilyen üzenetet vagy bármit, de nem.
Letettem a telefonomat a kis éjjeli szekrényemre és már aludtam is.Másnap reggel a telefonom hangos ébresztőjére keltem. Mint mindig ma is mennem kell dolgozni. De én ezt egyáltalán nem bánom, szeretem a munkámat és ma egy törzsvásárlónak oda kell adnom a rendelést, pluszt ma jönnek az esküvői csokrokért is.
Nagyon sok dolgom lesz ma és még a szalagokat is meg kell csinálnom.
Gyorsan megetettem Pufyt és már szaladtam is készülődni. Beálltam a gardróbomba és nézelődtem, hogy mit is vegyek fel ma.
Hát végül erre esett a választásom. Gyorsan magamhoz vettem az autó kulcsát és már mentem is.
Gyorsan bementem a kávézóba vettem egy kávét, persze a kedvencemet és már mentem is tovább.
Egy óra múlva már lázasan dolgoztam a csokrok végleges szépítésein. Már csak a szép fehér és halvány rózsaszín szalagokat raktam rá. Na meg még a férfiak kitűzőjét kellet megcsinálni. Arra viszont már csak a tűket kellet rá ragasztani.
-Jó napot!- jött be az ajtón Gabi, a törzs vásárlónk.
-Jó napot! Máris hozom a koszorút.
-Rendben már várom.- hatra mentem a raktárba és megkerestem a koszorút, melyet neki készítettem.
-Itt is van. Remélem meg felel az elképzeléseidnek?!- leraktam a pultra majd vártam a válaszát.
-Igen, nagyon szép és még a várakozásaimat is felülmúlja. Nagyon tehetséges vagy Nelli.- mosolygott rám.
-Köszönöm szépen. Igyekszem a legjobbat adni a vásárlóinknak!
-Már kifizettem ugye?
-Igen már ki.
-Remek. Akkor én mennék is. Még egyszer köszönöm szépen! További szép napot kívánok neked!
-Köszönöm, Neked is szép napot és még egyszer részvétem.
-Szia.- mosolygott majd elment.
-Szia.Ma csak délig dolgozom. Tök jó így elvihetem Pufyt egy kicsit sétálni. Már régen volt kint és szerintem neki is hiányzik már egy kicsit a nagyobb játszótér.
-Jó napot kívánok! Volt egy rendelésem, esküvői csokor és kisebb asztali díszek.- jött be egy hölgy és már darálta is mondandóját. Láthatólag eléggé sietett.
-Jó napot! Igen tudom, máris hozom, várna egy pillanatot?
-Persze.- bementem a raktárba és elsősorban a menyasszonynak szánt csokrot vittem ki.
-Itt is van. E a menyasszonyé, remélem, megfelel?- tátva maradt a szája. Na, ilyen reakciót se kaptam még.
-Igazság szerint a nővére ajánlotta magát. Még az iskolától kért segítséget és a maga csokrát választotta ki.
-Emlékszem. Nehéz feladat volt, de a végére megérte a sok munka.
-Igen bizony megérte. Persze most már értem, gyönyörű csokrot készített nekem.
-Kérem, tegezzen nyugodtan. És köszönöm, hozom a többit is.
-Ezek is nagyon szépek lettek. Jobbak mit képzeltem. Segítenél nekem berakni a kocsimba?
-Persze, menyünk.Bepakoltuk az utolsó csokrot is, fizetett majd elment. Nagyon sok munka volt vele, de megérte. Egy boldog menyasszony letudva, még van egy, de nem tudom, hogy ő mikor érkezik ugyanis nemsokára zárok.
Vajon mi legyen a mai vacsora? Valami egyszerűt kellene csinálni valamit, ami gyorsan kész és valami szinten laktat is.
Gondolkodásom egy vendég zavarta meg.
-Jó napot.
-Jó napot! Segíthetek?
-Igen, én rendeltem esküvői csokrot, díszcsokrokat és kitűzőket.
-Máris hozom egy pillanat.
-Köszönöm.
-Itt is vannak. A kitűzőket egy dobozba tettem, hogy ne sérüljenek.
-Nagyon szépek lettek. Köszönöm a munkáját.- mosolygott.
-Ez a munkám!- kifizetett majd távozott.A mai nap folyamán nem érkezett más vendég csak azok, akik rendelést adtak le a mai napra.
Ma még Norbi sem jelentkezett. Végül is nem várhatom el, hogy a nap minden percében velem foglalkozzon. Majd ír vagy jelentkezik, ha akar.
A műszak végén összeszedtem a cuccomat majd bezártam a boltot.
Beültem a kocsimba és elmentem a városba, hogy bevásároljak a vacsorához, amit még mindig nem tudom, mi legyen. És veszek még egy kis jutalom falatot Pufynak is. Már sok mindent megtanítottam neki, ha megyünk sétálni, akkor azokat mindig, gyakoroljuk, hogy e felejtse el és, hogy jól menjen mindegyik. Ha ól teljesíti a parancsot, akkor kap egy jutalom falatot, aminek ő mindig nagyon örül.Leparkoltam egy szupermarket előtt és már mentem is befelé.
Először kitaláltam, hogy ma spagettit fogok készíteni, így ahhoz vásároltam be először.
Majd mentem a kisállat részre és vettem Pufynak is pár dolgot.A vásárlás végeztével elmentem a pénztárhoz fizetni. Beálltam a hármas pénztárhoz és kit pillantottam meg??
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sziasztok!
Íme az új rész!
Remélem mindenkinek tetszik!
Jó szórakozást és olvasást kívánok nektek.
Pusziii😙❤
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ❤
RomanceEgy lány, egy virág bolt, egy nem látott szerelem, egy be nem tervezett baba. Nelli egy visszahúzodó lány aki szerelmi csalódása miatt nem mer egy fiú szemébe se nézni. Ez viszont változninfog... Figyelem! A történet tartalmazhat trágár szavakat és...