Chaper 21

5.3K 142 16
                                    

Pov Bella/Lexi

TRRRIIIINNGGGG

Pauze! Het is maandag, 11:50, en ik heb nu pauze (:

Ik wacht tot het lokaal leeg is en loop langzaam naar de aula. Ik loop de aula binnen en pak wat lunch, ik heb eigenlijk niet zo'n trek, maar water mag er altijd bij. Ik pak een fles water en ga aan de tafel van de populaire zitten, Katy dwong me zo een beetje.

'HOI!' zeg ik blij tegen de mensen aan tafel, maar ik bedoel het eigenlijk alleen voor Sarah, Lucia, Katy, Aiden en Caleb.

Waarom niet aan Samuel, omdat die klootzak zijn arm om Ashley heeft geslagen en ze elkaar aan het doorslikken zijn. En dit was dus het moment waar er een stuk van mijn hart werd gescheurd en op de grond werd gegooid, wacht! Heb ik nou serieus gevoelens voor deze klootzak?! Nee nee nee nee nee! Dat mag en kan niet gebeuren! FUCK!

Ik moet die gevoelens wegspoelen doormiddel van drank. Ik ga wel naar de club vanavond, een keer genieten van het leven mag ook wel.

Ik ga tussen Sarah en Aiden zitten.

'Hoezo zo enthousiast?' vraagt Sarah.

'Weet ik niet' zeg ik schouderophalend.

Sarah knikt naar Samuel en Ashley, die elkaar nog steeds aan het doorslikken zijn, ik haal weer mijn schouders op.

'Fuck them both' zeg ik tegen Sarah.

'Iel, wat doet zij hier' hoor ik Ashley zeggen.

Ze heeft het sowieso over mij. Ik kijk haar aan en ze kijkt mij walgend aan.

'Lieve schat, als je weer je kaak wilt breken zou ik maar vooral door praten als ik tegen jou was'

'Bella, doe fucking normaal man' zegt Samuel.

'Ik moet fucking normaal doen?' vraag ik lachend. 'Zegt de gene die elke dag een ander meisje neukt'

'Hou je bek over hem ja? Vieze slet' zegt Ashley.

'Oké, nu ben ik echt klaar met jou' ik sta op, maar wordt door iemand terug geduwd via mijn schouder.

'Rustig aan prinses' hoor ik een bekende stem achter me zeggen.

Ik draai me om en zie Cameron staan.

'CAMERON!' roep ik blij.

Ik sta op het bankje waar ik net op zat, spring op Cameron en knuffel hem stevig.

'Ik heb je zo gemist' zeg ik in zijn oor en knuffel hem steviger.

'Ik jou ook prinses' zegt hij.

Iemand hoest naast ons en zegt 'mag ik ook nog?'

Ik lach en laat Cameron los. Levi en Cameron knuffelen elkaar.

Pov Samuel

Bella wilt Ashley weer slaan, wat ik eigenlijk wel begrijp, ik zoen nu met Ashley gewoon om Bella te kunnen vergeten, maar dat lukt niet. Ik wil geen gevoelens gaan krijgen, you know.

The BadgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu