Chapter 41

4.9K 131 14
                                    

Ik open mijn ogen en zie Samuel naast me liggen, meteen komen de herinneringen van gisteravond terug.

Ik heb zeker weten geen spijt...

Maar eigenlijk, ik vraag me wel af of hij wat voor me voelt, want anders heb ik er misschien toch wel spijt van...

'Good morning mi amor' zegt Samuel hees waardoor ik rillingen krijg.

Verrast glimlach ik en weet niks terug te zeggen. Samuel zag dat blijkbaar, want hij zegt 'eindelijk heb ik je voor mij alleen, niemand mag jou aanraken, jij bent alleen van mij' met een glimlach.

Ik lach en geef hem een kusje op zijn lippen.

'Je wilt toch wel mijn vriendin zijn he?' vraagt hij.

Ik lach en knik. 'Dat wil ik zeker' zeg ik en geef hem nog een paar kusjes op zijn lippen, wat hem doet lachen.

~ Monday ~

'Weet je het zeker?' vraagt Samuel en kijkt me aan.

Ik knik en we stappen uit zijn auto. Ik begin al te lopen, Samuel komt naar me toegerend en pakt mijn hand vast.

We lopen de school binnen en de gangen zijn leeg, dat is wel logisch als de lessen al begonnen zijn. Wij zijn maar een half uurtje laat. We melden ons te laat en de vrouw achter de balie geeft ons een te laat briefje.

We lopen naar onze les, economie.

We lopen het lokaal binnen en meteen zijn alle ogen op ons gericht, inclusief die van Aiden en Caleb, die ons grijnzend aan kijken, maar de leraar kijkt ons boos aan.

'En waar komen jullie zo laat vandaan?' vraagt ze boos.

'We hadden ons verslapen' zeg ik.

'Samen?' vraagt ze.

'Nee, lijkt maar zo' zegt Samuel en gaat al op zijn plek zitten.

De lerares wou wat zeggen, maar ze zegt toch niks. Ik ga naast Samuel zitten en meteen draaien Caleb en Aiden zich naar ons om.

'Dus? Hebben jullie wat?' vraagt Caleb blij.

Samuel kijkt mij met een glimlach aan en knikt dan trots.

'Eindelijk' zucht Aiden.

'Ach hou toch je bek' zeg ik lachend.

'Jullie vier! Op letten!' roept de docent boos.

De jongens draaien zich weer om en wij 'luisteren' naar de docent.

Ik zet mijn boeken in mijn kluisje en wanneer ik mijn kluisje dicht doe zie ik Sem staan. Meteen komt er een glimlach op mijn gezicht, hij krijg ook een glimlach op zijn gezicht en geeft me een kusje op mijn lippen.

'Kom je?' vraagt hij.

Ik knik en neem zijn hand aan, we lopen de aula binnen en ga aan de tafel van de 'populaire' zitten. Ik ga naast Sarah zitten en Samuel naast mij, hij praat met zijn vrienden en ik kijk Sarah en Lucia aan, die mij grijnzend aankijken.

'Wat is er?' vraag ik zo normaal mogelijk, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken.

'Hoe lang hebben jullie al' vraagt Lucia blij.

'Een paar dagen pas, rustig aan' zeg ik.

Ze lachen beide 'hoe is het gebeurd?' vraagt Sarah grijnzend.

'Nou, hij vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn en ik zei ja' ik ga natuurlijk niet het hele verhaal uitleggen, dat is te gênant.

'Jullie zijn echt schattig samen' zegt Lucia. Sarah knikt en ik schenk ze beide een glimlach.

The BadgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu