Hij komt uit zijn trans en knikt. We lopen naar zijn auto en hij houdt de deur voor me open. Ik glimlach naar hem en ga zitten, wanneer hij achter de stuur zit denkt hij over iets na.
'Lexi?'
'Wat is er?' vraag ik.
Hij pakt mijn hand vast en kijkt me in mijn ogen aan.
'Wil je alsjeblieft weer mijn vriendin worden?' vraagt hij met een beetje angst in zijn ogen, angst dat ik hem ga weigeren.
Er komt een kleine glimlachje op mijn gezicht en ik knik.
Vol blijdschap knijpt hij in mijn hand en geeft me een kus op mijn lippen.
Hij start de motor van de auto op en rijd naar de club.
De hele rit heb ik niet kunnen stoppen met glimlachen en hij heeft de hele rit mijn hand vastgehouden.
Nu pas merk ik hoe erg ik zijn gezelschap heb gemist.
Zodra we de club binnen stappen dringt de geur van alcohol en zweet mijn neus binnen.
Samuel en ik lopen naar de bar en bestellen een paar shotjes. Ik drink tot ik me losser voel worden. Ik trek Samuel mee de dansvloer op en ik dans tegen hem aan.
Samuel draait me om en drukt zijn lippen op de mijne. Glimlachend zoen ik hem terug. Onze kus wordt steeds intiemer en intiemer.
Zoenend trekt Samuel me naar een rustigere plek. Hij gaat met zijn handen onder mijn kont, dus sla ik mijn benen om zijn middel heen en hij duwt me tegen de muur. Hij vraagt om toestemming die ik heb natuurlijk geef.
Na een tijdje worden we gestoord door Alexia en Levi.
'Get a room!' zegt Alexia waardoor we beide moeten lachen.
'We wouden zeggen dat we naar huis gingen' zegt Levi.
Ik knik en zeg 'ik blijf vanavond bij Samuel slapen'.
Levi knikt en geeft me een knuffel en een kus. Ze lopen weg en Samuel kijkt mij grijnzend aan.
'Dus waar waren we?' vraagt hij grijnzend.
'Bij dat stuk dat wij ook naar huis zouden gaan' zeg ik met een glimlach. Het is namelijk al 01:30.
Hij kijkt me met een pruillipje aan. Ik schud mijn hoofd, pak zijn hand vast en loop naar zijn auto.
Wanneer ik naar de bijrijderskant wil lopen trekt Samuel me terug en duwt tegen zijn auto aan. Hij legt zijn handen naast me neer en kijkt me grijnzend aan.
Hij wilt me zoenen, maar ik draai mijn hoofd om waardoor zijn lippen op mijn wang landen. Het boeit hem niet dus geeft hij me kusjes vanaf mijn mondhoek naar mijn nek.
Ik pak zijn hoofd met beide handen vast en kijk hem aan in zijn ogen, die vol lust en liefde staan.
'Als we nu niet naar huis gaan krijg jij ge-' hij onderbreekt me door zijn lippen op de mijne te plaatsen.
Hij grijnst tegen mijn lippen aan zodra ik hem terug zoen.
Wat? Ik kon het ff niet meer aan, ik moest zijn zachte volle lippen wel terug zoenen (:
Hij haalt zijn handen weg en ik pak mijn kans. Ik stop onze kus en ren naar de andere kant van de auto. Ik doe de deur open en stap glimlachend in.
'Als ik geen kusje je krijg ga ik niet rijden' zegt Samuel met een ondeugende glimlach.
'Oh dan loop ik wel hoor' zeg ik.
Vanbinnen grijns ik, want ik weet dat hij mij niet alleen om twee uur 's nachts buiten gaat laten lopen. Al helemaal niet nu ik een rok en een topje aan heb.
JE LEEST
The Badgirl
Teen FictionHaar naam is Lexi Daniëls. Haar vader is een maffia baas en haar moeder was kickboks kampioen. Lexi zelf doet ook aan kickboksen. Lexi heeft geen vrienden, puur omdat zij die niet wilt en het voor haar tijdverspilling is. Ze heeft een hond en dat is...