Chapter 23

5K 144 19
                                    

Pov Cameron

En nu hopen dat haar kut stiefvader de deur niet opent.

De deur wordt opengemaakt en ja hoor, daar staat die idioot dan.

'Hebben jullie geen sleutels of zo!' schreeuwt hij boos.

We negeren hem en lopen naar binnen.

'Wie is die lelijke man daar?' vraagt Lexi hardop.

Ik doe moeite om mijn lach in te houden en doe mijn schoenen uit.

'Wat zei je daar?!' roept hij boos.

Hij wilt Lexi net slaan, maar ik pak zijn hand vast en ga beschermend voor der staan. 'Je blijft met je vieze poten van mijn zusje af!' roep ik boos.

Hij zegt niks, ik laat hem los en hij loopt naar zijn kamer.

'Wat was dat geschreeuw?' vraagt mijn moeder en komt naar de deur lopen.

'Dat was die domme vriend van je, wtf doet hij nog in dit huis?' vraag ik nog steeds boos van daarnet.

'Let maar niet op hem, hij verlaat zondag dit huis'

'Eindelijk' zegt Levi.

'Mammiee!' roept Lexi blij.

'Oh mijn god, is ze weer dronken?' vraagt mijn moeder.

Ik lach en zeg 'ja'

'Breng haar gauw naar bed, ze moet over 5 uurtjes naar school' zegt mijn moeder.

Ik knik en breng Lexi naar haar kamer. Ik doe der schoenen uit en laat haar op der bed zitten. Ik loop naar der badkamer en pak een watje, ik doe er wat van haar make up reinigingsspul op en loop naar der toe, ik veeg der gezicht schoon en gooi het watje in de prullenbak.

Ja ja, ik heb wel wat geleerd van mijn vrouw.

Ze gaat onder de dekens liggen en sluit der ogen.

'Slaap lekker prinses' zeg ik en geef der een kusje in der haar.

Pov Bella/Lexi

BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP. Ik doe mijn ogen open en doe ze weer dicht, tering, ik heb zoveel hoofdpijn, niet normaal, hoeveel heb ik wel niet gedronken gisteren? En ik heb zoveel slaap, jesus.

Ik kijk naar de tijd en zie dat het 6:00 is, ik kan heus wel mijn oogjes ff voor 5 minuten dicht doen.

'Lexi? Moet jij niet naar school?' hoor ik een stem opeens zeggen.

'Jawel' zeg ik, doe mijn ogen open en kijk naar Cameron.

'Nou dan? Het is al zeven uur'

'Fuck ik moet nog douchen!' zeg ik en sta op.

'Ik maak je ontbijt wel klaar, ga jij maar douchen'

Ik heb mijn jurk nog aan van gisteravond, maar mijn make up is wel weg, ik herinner me helemaal niks meer van gisteravond, ik zal het zo wel aan Cameron vragen.

The BadgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu