Harley
Soarele dimineții mi-a dat deșteptarea următoarea dimineață, realizând liniștea completă care persista în camera mea, ochii mei mutându-se rapid în jurul meu, așteptându-mă ca fratele meu să fie în continuare pe canapeaua de lângă patul meu exact cum îl lăsasem noaptea trecută. Nu credeam că am petrecut o noapte atât de liniștită alături de el de mult timp, simțindu-mă oarecum mai bine că am reușit să vorbim și să ne rezolvăm unele probleme. Relația mea cu Liam nu era perfectă, nu a fost și nu va fi niciodată dar știam că suntem pe drumul cel bun; eram doar noi doi, trebuia să ajungem să ne înțelegem în vreun fel dacă ne doream să reușim.
Ridicându-mă încet din pat, am încercat să-mi întind oasele obosite, trecându-mi privirea repede spre noptiera mea, ceasul de pe aceasta indicând ora nouă, realizând că probabil nu aveam să fiu singură în casă. Știam că fratele meu și ceilalți aveau un anumit interviu comun dar nu eram sigură de ora la care trebuiau să plece; era un prilej să-mi petrec timpul singură, să am o zi pentru mine și să mă bucur că sunt în sfârșit bine. Știam că aveam multe probleme dar nu aveam să le las să-mi creeze o dispoziție proastă, nu acum când viața mea era întoarsă pe dos.
Nu a durat mult până m-am aflat în baie, lăsând apa caldă a dușului să-mi spele grijile și necazul, bucurându-mă de faptul că nu aveam să fiu deranjată. Băieții fie erau jos, fie dormeau pentru că nu se auzea nimic la etaj. Era bizar să fiu în această casă cu ei, să știu că erau la câteva uși de mine, dormind sau făcând cine știe ce dar această casă era mult prea mare pentru a-mi face probleme de acest gen; nici nu am fost nevoită să îi văd pe toți zilele acestea. Cred că pe Zayn și Louis nu i-am văzut din momentul în care m-am mutat și cu toate că eram sigură că fiecare aveau viețile lor care nu se puteau opri pentru mine, nu înțelegeam exact de ce au acceptat oferta fratelui meu de a sta aici pentru o perioadă. Crezusem că au vândut această casă acum mult timp, pe vremea când eu aveam cincisprezece ani obișnuiau să-și petreacă timpul mai mereu împreună așa că au cumpărat casa aceasta înafara Londrei dar după ce s-au despărțit și fiecare și-a văzut de viața lui, am crezut că au vându-o. Motivul nu putea fi doar această reuniune subită, era evident că ascundeau ceva- am citit imediat acest lucru pe chipul lui Niall.
Oftând încet, am oprit apa după ce mi-am spălat părul, ștergându-mi corpul cu un prosop. Am înaintat spre oglindă, înfășurându-mi prosopul în jurul trupului, observând aburii din baie. Ștergând cu dosul palmei oglinda, m-am privit în oglinda mare, nerecunoscându-mă pentru o secundă. Ochii mei nu mai aveau strălucirea de odinioară iar părului meu îi lipsea volumul. Fața mea era trasă, urmele negre de sub ochi fiind rezultatul nopților nedormite și oricât de mult îmi doream să îmi revin, știam că îmi va fi mult mai greu decât anticipasem.
Suspinând adânc, mi-am întors privirea spre ușa care tocmai se deschisese, strângându-mi mai bine prosopul în jurul trupului, ochi ciocolatii somnoroși privindu-mă cu nedumerire, realizând apoi că nu trebuia să fie aici. Zayn Malik stătea în tocul ușii privindu-mă cu o urmă de rușine, scuzându-se imediat ce a observat cât de inconfortabilă eram sub privirea sa. Retrăgându-se încet, a închis ușa în urma sa, lăsându-mă să răsuflu ușurată. Nu îmi plăcea să fiu aici, eram mereu cu picioarele pe cărbuni încinși și nu îmi doream să fiu nevoită să încui ușile de fiecare dată când făceam un duș; abia așteptam ca fratele meu să spună că nu mai trebuie să stăm aici, simțeam nevoia de a-mi găsi propriul apartament.
Am încercat să nu mă mai gândesc la situația care tocmai se întâmplase, având în vedere că eram sigură că Zayn nu a intenționat să dea buzna în baie; ochii mei au privit ușa închisă, adunându-mi restul lucrurilor și pășind pe hol, ajungând repede în camera mea. Eram într-o casă plină de băieți, mi-ar fi aproape imposibil să nu îi văd plus că nu e ca și cum mă văzuse dezbrăcată. Nu eram atât de pudică încât să analizez toate semnificațiile neadevărate ale situației, iar Zayn și-a cerut scuze imediat deci nu ar trebui să fiu atât de șocată. M-am îmbrăcat mult mai rapid decât anticipase, trecându-mi peria prin părul ud, încercând să descâlcesc nodurile și să îl fac mai aranjat înainte să cobor la micul dejun.
CITEȘTI
The Paynes
Fanfiction// - Harry este primul și singurul bărbat din viața mea. Fanfiction #20-01.11.2015 All rights reserved C200398 Cover by betweencurls Best One Direction Fanfiction 2015 & Best Liam Payne Fanfiction 2015