Κεφάλαιο 6ο

289 17 2
                                    

Αφού τα παιδιά έφυγαν να πάνε μέσα να μην καρφωθούμε , έμεινε ο Άρης έξω .

Άρης: Ποιός είναι ο Δημήτρης; * ρώτησε ενώ άναβε τσιγάρο *

Άννα: Είναι μεγάλη ιστορία ...Μπορείς να μου κανείς μια χάρη ;

Άρης : Ναι ότι θες *είπε ενώ γύρισε και με κοίταξε στα ματιά *

Άννα: Θέλεις σήμερα για λίγο να παριστάνουμε το ζευγάρι; Είναι ζήτημα ζωής και θανάτου και στο κάτω κάτω εχεις χάσει ένα στοίχημα οπότε...

Άρης : Όχι οτί δεν θα σου άρεζε άμα είμασταν κανονικό ζευγάρι *είπε κοιτώντας με πονηρά*

Άννα: Ιουυ όχι έλα σήκω πάμε μέσα *είπα τραβόντας των από το μανίκι *

Αφού μπήκαμε μέσα πήγαμε στο τραπέζι το οποίο καθόμασταν . Η Ζωή πήγε να χορέψει με τον Άλεξ , η Αναστασία με τον Ορφέα και η Στεφανία με τον Νίκο .

Αφού εξήγησα στην Ελπίδα το σχέδιο πως θα κάνω το ζευγάρι με τον Άρη μέτα από λίγο ήρθε ο Άρης και Μοθ ζήτησε να χορέψουμε ενώ πήγαμε στην πίστα ένιωσα ένα βλέμμα να με καεί το ήξερα πως ήταν αυτός αλλά δεν έδωσα παραπάνω σημασία .

Ελπίδας pov

Από την στιγμή που μας είπε η Άννα οτί γύρισαν οι "Drug's boys" και ο Δημήτρης ήξερα πως γύρισε αυτός .
Τι θέλει πλέον απο την ζωή μου . Δεν του έκανα κανένα κακό . Αλλά αυτός με πλήγωσε με τον χειρότερο τρόπο.

Γύρισε ο Μιχάλης . Ο Μιχάλης ήταν ο πρώην μου , ο κολλητός του Δημήτρη έπαθα το ίδιο που έπαθε και η Άννα έναν ολόκληρο χρόνο ήμασταν και οι δυο χώμα έτσι ήρθαμε ποιο κοντά . Όλη μέρα καθόμασταν και κλαίγαμε η μόνη που μας βοήθησε ήταν η Ζωή .

Η Ζωή εκείνη την περίοδο είχε ενα αγόρι και έτσι δεν έπεσε στα " δύχτια" αυτής της παρέας . Ακόμα θυμάμαι πως τους γνωρίσαμε .

Flashback

Σήμερα θα πάμε με την Άννα σε μια πορεία . Είμαι χαρούμενη γιατί πρώτη φορά θα πάμε σε μια πορεία.
Δυστυχώς η Ζωή δεν μπορεί να ερθει γιατί βγήκε με το αγόρι της και δεν θέλαμε να της κάνουμε χαλάστρα .

Αφού πέρασα απο το σπίτι της Άννας πηγαίνουμε στο δρόμο προς την πορεία . Είναι τόσο τέλεια εδώ η μολότοφ να πέφτουν , άνθρωποι να τρέχουν απο εδώ και εκεί .

Όπα τι κάνουν οι μπάτσοι εδώ πρεπει να πω την Άννα να φύγουμε . Μην μπλέξουμε και πουθενά .

Anarchy, girlWhere stories live. Discover now