Ελπίδας pov
Αφού η Άννα με επισε να πάω να βρω τον Κώστα βγήκα απο το κλαμπ και άρχιζα να τον ψάχνω.
[...]
Πωω γαμώ τον έχω ψάξει παντού αλλά τίποτα . Που στο καλό να είναι αραγε;
Αφού έχασα τις ελπίδες μου πλέον και ξέρω πως δεν πρόκειται να τον βρω έριξα μια τελευτάια μάτια σε τρία στενά ποιο κάτω απο το κλαμπ.
Εκεί είδα κάτι που δεν το περίμενα . Ήταν ο Κώστας και φιλούσε με πάθος μια τσούλα. Δεν το πιστεύω .
Στο θέαμα αυτό τα μάτια μου γέμισαν με δακρτυα και ένας λυγμός ήχισε στο στενό.
Έτσι το βλέμμα του Κώστα και της τσούλας κατευθείνθηκαν πανω μου . Αυτός με κοιτούσε απογοητευμένος ενω η τσούλα με ψιλομύτικο ύφος .
Αποφάσισα να φύγω όμως άκουσα να με φωνάζει .
Κώστας: Ελπίδα κάτσε ...γαμωτο
Τσούλα:Μα μωρό μου δεν θα συνεχείσουμε ;
Με αυτά τα λεγόμενα περισσότερα δάκρυα έπεσαν απο τα ματια μου όμως με την απαντήσει του Κώστα μου ξεφυγε ενα γελάκι.
Κώστας: Αντε γαμησου μωρή πουτανα
Άρχισα να περπαταω γρήγορα όμως μάταια ο Κώστας με πρόλαβε και με κόλλησε στον τοίχο .
Κώστας: Ελπίδα να σου εξηγήσω
Ελπίδα: Δε-δεν θέλω να μου πεις τι-τιποτα . Αφου μου ειπες τι μου ειπες πηγες και φασώθηκες με μια πουτανα πως τόλμησες μαλακάΕνω του μιλούσε τον χτυπούσα με μπουνιές στο στήθος .
Κώστας: Θόλωσα γαμω θολωσα φοβάμαι την απόρριψη Ελπίδα , και βρήκα αυτήν μπροστά μου και θολωσα , σε θέλω
Ελπίδα: Και εγω σε θέλω αλλά δεν μπορω να σε εμπιστευτώ μετά από αυτό που έκανες Κώστα
Κώστας:Ελπίδα ...σε παρακαλώ απλά ήταν μια στιγμή που δεν θα ξανά γίνει ...
Ελπίδα: Δυστυχώς όχι Κώστα εγώ θα φύγω
Ξεκόλλησα από τον τοίχο και εκανα μεταβολή να φύγω όμως μια κραυγή με σταμάτησε.
Κώστας: ΕΛΠΙΔΑΑ
Γύρισα και τον κοίταξα.Είχε βουρκώσει. Γαμώτο δεν ήθελα να τον βλέπω έτσι.
Ναι αλλά μετά από αυτό που σου έκανε πρέπει να τον κανείς να κλαίει πίσω σου είπε το διαβολάκι μέσα μου
ESTÁS LEYENDO
Anarchy, girl
AcciónΆννα και Άρης τόσο ίδιοι χαρακτήρες αλλά τι κρύβει η ψυχή του καθενός; Άννα: 17 χρόνων , όμορφη κοπέλα με καλοσχηματισμένο σωμα, μπλεγμένη με την αναρχία από τα 14 , έχει δύο κολλητές την Ελπίδα και την Ζωή . Είναι αρχηγός της μεγαλύτερης ομάδας ανα...