Κεφαλαίο 7ο

258 17 1
                                    

Άννας pov

Αφού όλο το βράδυ το περάσαμε στον γάμο κατά τις 5:00 τα μεσάνυχτα αποφασίσαμε με τα παιδιά να φύγουμε . Αφού ευχηθήκαμε στο ζευγάρι είπαμε με τα παιδιά να κοιμηθούμε όλοι στην αποθήκη και αύριο που είναι Κυριακή να πάμε σε μπαρ  .

Ενώ φτάσαμε στην αποθήκη  τα αγόρια πήγαν να παρκάρουν τα αυτοκίνητα τους , εγώ με τα κορίτσια πήγαμε και αλλάξαμε σε κάτι απλές πιτζάμες και κατεβήκαμε κάτω και είπαμε με τα παιδιά να κάτσουμε να κοτσομπολεύσουμε και ενώ ακούγαμε στο φουλ και πίναμε vodka , wisky και sex on the beach μου ήρθε μια φοβερή ιδέα έτρεξα γρήγορα στο γραφείο μου. Άνοιξα γρήγορα την σιδερένια ντουλάπα και πήρα ενα φακελάκι και κατέβηκα πίσω στα παιδιά .

Έκρυψα το φακελάκι πίσω από την πλάτη μου και πήγα φυσιολογικά στα παιδιά .

Άννα: Παιδιά βαρέθηκετε; * είπα ενω έκανα την ανήξερη *

Ορφέας : Και βέβαια το ρωτάς ... Έχεις να προτήνεις κάτι;

Αθώα μου παιδιά σκέφτηκα ενώ τους πλησίαζα , τους χαμογέλασα πονηρά και τους έδιξα το φακελάκι

Ορφέας: Είμαι μέσα εγώ εσείς παιδιά; *είπε ενώ μου έκλεισε το μάτι*

Όλοι : Εμ ναι ρε κόμπλε

Ελπίδα: ΟΧΙ εγώ δεν είμαι μέσα , Άννα θύμασε τι είχαμε πει ; *με ρωτάει ενω πέρνει μια βαθιά ανάσα*  Θες να κατακτήσεις πρέζακι εε; *με ρωτάει ενω με σπρώχνει όλο με νεύρα* Άννα ...μου υποσχέθηκες *είπε πλέον με ήρεμη φωνή κοιτώντας με λυπημένα *

Άννα: Θυμάμαι Ελπίδα ...στο υποσχέθηκα και θα κρατήσω την υπόσχεση μου ...αλλά σε παρακαλώ μια τελευτάια φόρα *είπα κοιτώντας την με ένα puppy face *

Ελπίδα: Άντε τελευταία φορά *είπε ενώ σήκωσε το δάχτυλο της σαν να με μάλωνε* αλλά έτσι και σε ξανά πιάσω να κανείς χόρτο θα σε πλακώσω στο ξύλο

Άννα: Ναιιι είσαι η καλύτερη κολλητή * είπα και έτρεξα γρήγορα να την αγκάλιασω και να την φιλήσω*

Ενώ εγώ και η Ζωή είχαμε αυτό το μόνη τσακωμό ο Ορφέας το είχε στρήψει ήδη και το έδωσε σε εμένα .

Αφού το άναψα πήρα μια γερή τζουρά κάθησα στο καναπέ  ένιωσα τους μυς μου να χαλαρώνουν το μυαλό μου ηταν άδειο πλέον δεν σκεφτόμουν τίποτα , είχα ξεχάσει ακόμα και πως με λένε τέλος στο πρόσωπο μου είχε χαραχθεί ένα μεγάλο χαμόγελο  .

Με αυτό το χαμόγελο τα παιδιά κατάλαβαν πως ήταν καλό το "πράγμα" και έτσι από τα χέρια μου το άρπαξε η Αναστασία δεν πρόλαβα να παραπονεθώ γιατί είχε κάνει τόσο κάλη δουλειά που δεν μου άρεσε τίποτα . Έτσι μετά απο αυτό όλα μαύρα .

Το επόμενο πρωί

Πωω ρε πούστη μου έχω ένα πονοκέφαλο και επίσης δεν θυμάμαι τι στο διάλο κάναμε χθές. Αφού έριξα κάτι βρισίδια άνοιξα το κινητό μου να δω τι ώρα είναι . Μόλις άνοιξε η οθόνη έλεγε πως ήταν 14:00 το μεσημέρι καλά τόσο πολύ κοιμήθηκα.

Αφού πήγα τουαλέτα εκανα τα απαραίτητα κατέβηκα κάτω και είδα τον κακό χαμό . Μπουκάλια μύγας απο εδώ και από εκεί .

Υπήρχε μια γνωστή μυρωδιά στον χώρο . Αφού επεξεργάστηκα την μυρωδιά κατευθείαν κατάλαβα τι είναι . Χόρτο αρα για αυτό δεν θυμάμαι τι έγινε χθες . Αφού καθαρισα τον χώρο και άνοιξα την μπαλκονόπορτα για αεριστή ο χώρος από το πάνω όροφο κατεβένει ένας άγουρο ξυπνήματος Άρης μόνο με μια γκρι φόρμα χωρίς μπλούζα.

Άρης : Καλημέρα Άννα

Άννα: Καλημέρα Άρη μήπως θυμάσαι τι έγινε χθες ;

Άρης: Γάμησε τα αφού τα ήπιαμε χθες κάναμε και χόρτο εκεί μας αποτελείωσε χθες * χασμουριέται και συνεχίζει* Πάω να φτιάξω καφέ θες;

Αφού έγνεψα καταφατικά κατευθύνθηκα προς τα πανω δωμάτια. Αφού μπαίνω στο δωμάτιο της Ελπίδας την βλέπω να κοιματε με τον Κώστα . Α οκευ έτσι πως πάω να βγω ...συνηδιτοποιώ τι είπα ... Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙ . Παλι καλά ειναι ντυμένοι .

Μένω με το στόμα ανοιχτό μόλις δω τι συνέβει και στα αλλά δωμάτιο . Ο Αλέξ και η Ζώη το έκαναν ηταν γυμνοί το ίδιο και ο Ορφέας με την Αναστασία φαίνεται πως μονο η Στεφανια και ο Νίκος δεν κοιμηθηκαν εδώ το βράδυ .

Ωχχ τι θα γίνει όταν ξυπνήσουν θα έχουμε ενα άβολο απόγευμα.

-----------------------------------------------------------

Heyy,τι κάνετε ;
Πως έγιναν έτσι ανάμεσα στα παιδιά ουφ...
Μικρό το ξέρω αλλά θα βάλω και άλλο κεφάλαιο σήμερα.
Αστεράκι 🌟 και σχόλιο αν σας άρεσε .
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο φιλάκια 💋👑.

prigkipisa26

Anarchy, girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora