Κεφάλαιο 14ο

228 16 0
                                    

Αφού κατέβηκα κάτω στην κουζίνα έφτιαξα καφέ για εμένα και τον Άρη. Καθησα κάτω και άρχισα να ασχολούμε με το κινητό μου όταν ξαφνικά πήρα ένα μήνυμα.

Vodafone:
Το βράδυ στις εννιά έχεις αγώνα . Ο ανταγωνηστης σου θα είναι άντρας. Επίσης σου έχω μια δουλεια . Θα σε περιμένω

Ας σας λύσω την απορία . Δεν είναι η συνηθισμένη Vodafone.Είναι το παιδι που διωργανόνει τους παράνομους αγώνες και μερικές φορές μου βρίσκει άτομα ώστε να τους πουλάω ναρκωτικά .

Θα μου πείτε τώρα τι σόι αναρχικοί είμαστε . Λοιπον δεν είμαστε ακριβως αναρχικοί είμαστε μια συμμορία που θέλει να πάρει το αίμα του πίσω απο την κωλοκοινωνια.Οπότε είμαι άσχημα μπλεχμενοι όλοι μας .

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο Άρης που κατέβηκε από τον πάνω όροφο.

Άρης: Λοιπόν βλέπω έκανες καφέ , θες να πάμε μαζί σχολείο σήμερα ;

Άννα: Ναι γιατί βαριέμαι να πάω μέχρι το σπίτι να πάρω την μηχανή μου

Αφού ήπιε τον καφέ φύγαμε για το σχολείο .

Μόλις φτάσαμε όλα τα βλέμματα πέσανε πανω μας και ψύθιροι αρχισαν να ακούγονται.

Ποσό μισώ να είμαι το κέντρο της προσοχής , μου σπαει τα νεύρα και έτσι όπου είχα νεύρα απο το πρωί ξέσπασα πανω τους .

Άννα: Τι κοιτατε γαμώ το κεφάλι σας;

Όλοι τοτε σώπασαν. Δεν το περιμεναν απο τόσο νωρίς να αρχίσω καυγά. Καλά καλά δεν ξύπνησα και άρχισα να φωνάζω.Σίγουρα θα με περνούσαν για τρελή .

Άρης: Ωω άγρια μ'αρέσει *είπε ο Άρης και έπνιξα ενα γελάκι*

Σίγουρα κάτι δεν πήγαινε καλά μαζί του. Αφού τον αγνόησα κατευθείνθηκα προς την πίσω αυλή που σίγουρα ήταν ήδη εκεί τα παιδιά .

Άννα: Μέρα *είπα αφού αντίκρισα τα παιδιά εκεί *

Άρης: Μέρα *είπε και ο Άρης με την σειρά του*

Όλοι με κάτι ασχολούνται αλλά φυσικά μας καλήμερισαν . Κάθησα πάνω στο πεζούλι δίπλα από τα κορίτσια και άναψα τσιγάρο . Ενώ παρατηρούσα τριγύρω είδα την Ελπίδα και τον Κώστα αγκαλιά.Ωωω έγιναν πολλαα.

Anarchy, girlWhere stories live. Discover now