23:58
Zaklatottan nyomok rá a hívás gombra.
Félek.
Össze vagyok zavarodva.
Napok óta nem beszéltem vele telefonon - szóban. Hallani akarom már a hangját úgy igazából, még annak ellenére is, hogy minden üzenetében hallom őt.
— Wonwoo? — szól bele egyből sietősen, mintha aggódna, vagy még idő előtt túl akarna lenni a dolgon.
— Mingyu — szólok én is a nevét kiejtve. Nagyot nyelek a bennem összegyűlő félelem miatt, reménykedem, hogy így meg tudok szabadulni ninden rossz érzéstől.
De nem jön össze.
Hiába, hát rólam van szó.Nekem az égvilágon semmi sem megy, főleg akkor, mikor a félelmünk legyőzéséről van szó.
— Jól vagy? — kérdezi, én pedig gondolkodóba esem.
Jól vagyok-e? Igazából igen; most már jobban megy ez az egész. Egyszerűbb elviselni a fájdalmat, mint ezelőtt.
És igazából nem is, mert napról napra egyre több hülye gondolat motoszkál a fejemben. Mindegyik ugyanazt a tényt közli: felesleges vagyok.
— N-nem — nyögöm ki nagyon nehezen végül. A mellkasom szúrni kezd, ahogy próbálok rájönni, hogy valójában miként is érzem magam.
Egy biztos: iszonyúan fáj ez az egész. Hasogat a fejem, és majdnem olyan, mintha egy mély szakadékba zuhannék.
— Segítsek? — teszi fel a kérdést a lehető legkedvesebb hangján. Lelki szemeim előtt lebegni kezd a nagy feje, és elmosolyodom, amiért most vele beszélek.
— Nem tudom — mondom szemöldökráncolva. Egyszerűen fogalmam sincs, hogyan is lehetne ezen a szerencsétlenségen - azaz rajtam - segíteni.
— Wonu — szól rám. Hangja komoly, aggodalom árad belőle.
— Nem tudom — ismételem meg önmagam. Remegni kezdek.
— Hagyd, hogy segítsek! — kérlel.
Mindig is ezt tette, de én... én csak önmagam voltam, és teljesen lemondtam arról, hogy valaki jót akar nekem.
— N-nem tudom — válaszolom, hangom megakad. A sírás szélén állok, arra várok, hogy valaki belelökjön a szakadékba.
— Először is maradj vonalban velem folyamatosan — mondja, én meg csak hümmögök. — Ha szenvedsz, ott akarok lenni és veled szenvedni. Nem engedem, hogy egyedül zuhanj.
— Oké, Gyu — makogom megszeppenve. A telefont a párnámra helyezem, a fejemet pedig a készülék mellé.
Mingyu valami történetet mesél, már nem tudok annyira összpontosítani, de a hangját hallva várom, hogy elnyomjon az álom.
8:00
hívás vége
ВЫ ЧИТАЕТЕ
HOTLINE SEGÉLYHÍVÓ VONAL ᵐᵉᵃⁿⁱᵉ [✔]
Фанфик❝Wonwoo vagyok, és azt hiszem, hogy nem akarok tovább élni.❞ részben fordítás | Az ötlet becses gazdája: @svtsoverdonewithyou sorry not sorry, de 200-300 szavas részek 180728#8 180730#5 180731#1 180720-180920 2018 © Reszeltalmahhh