°1°

1.3K 113 85
                                    

   Okuldan çıkmış iğrenç lisemi güzelleştiren dostum Yuta ile pastaneye doğru yürüyorduk. "YHA, Doyoung az yavaş yürür müsün?"

"Sen daha hızlı yürü Yutacığım. Biliyorsun, daha Bayan Nakamoto için doğum günü pastası alacağız."

Yuta'nın annesinin doğum günüydü ve "Best Friend Forever"ı olan annem, kendilerinin "M.A.A" (Menopoza adım adım) arkadaş grubu -Yuta ile ben öyle diyorum- ile yapacağı doğum günü partisine hazırlanırken; pasta yapacak vakit bulamadığı için köşedeki, mahallemizin emektar pastanecisinden pasta almaya gidiyorduk.

Pastaneye girdiğimizde her zamanki gibi kapının üstünde asılı çan çalmıştı. Ben pastalarda gözümü gezdiriyordum. "Yuta annen en çok neyli pasta sever?" Yuta'ya dönüp sormuştum. Tam cevap verecekti ki. Pastaların arkasından bir ses geldi.

"Buyurun, nasıl yardımcı olabilirim?" kafamı sese doğru çevirdim. Gamzeli bir çocuk bize bakmış gülümsüyordu. Şanslı günümde miydim ne?

"Meyveli bir pasta arıyorduk." dedi arkamdan Yuta. Tabii ben o esnada Gamzeli'ye bakmakla meşguldüm. Bir şey demedim, diyemedim. Çocuk alt raftan bir pastayı gösterince, Yuta biraz inceleyip; almaya karar vermişti.

Çocuk pastayı paketlerken, Yuta da piç değil mi? Çocuğu sıkıştırıyordu. "Bu pastayı siz mi yaptınız?" Yuta'yı onaylamıştı. "Hmm, peki pastayı beğenmezsek ama yemiş olursak paramızı geri alabilir miyiz?" Bu mal ne saçmalıyordu. Kolumla hafifçe onu dürtüp üç numaralı "Ne olursun sus." Adlı bakışımı atıyordum. Rezil olmuştuk resmen çocuğa karşı. Çocuk sevecen bir şekilde gülümsemeye çalışıyordu ama anlamaz bakışlarından zor durumda kaldığı belliydi.

"Siz onun kusuruna bakmayın, ben alayım pastayı." Deyip paketlenmiş pastayı elinden alıp fiyatını ödedim. Çocuğun yüzüne dahi bakamadan, pastaneden çıktım. Yuta arkamdan gelirken sırıtarak soruyordu. "Çocuğa bakışını gördüm Do." kıkırdayıp duruyordu. Sinir bozucu. "Ne saçmalıyorsun sen? Ayrıca çocuğa niye saçma sapan sorular soruyorsun? İlk defa görüyoruz onu, kesin işte yeni ve sen onu korkuttun?"

Adımlarını bana yetiştirip söylendi. "İki dakikada şu gamzeliye satıldım resmen."

Ben bunu yazıyorum da inş silmem. 

Güzel olması için dualar amin.

CAKE -DoJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin