-Başlamadan Önce-

773 57 13
                                    

Herkese merhaba.
Kısaca önce kendimden sonra hikayemizin ana hattından bahsedeceğim.

1993 yılında Konya'da doğdum. Selçuk Üniversitesi - Arkeoloji Bölümünden mezun oldum. Bölümüm gereği 4 yıldır dirsek çürütürken Antik Yunan Dünyasının içinde fazlaca yer aldım. Tarihinden mitolojisine, mimarisinden heykel sanatına, seramiğinden tüm terminolojisine kadar öğrendiğim bu dünyaya şimdi de Hilal'i ve Leon'u davet ediyorum.

Nymph'in Simyası'nda kimi zaman kurgusal mitler, karakterler ve mekanlardan kimi zaman da gerçek efsanelerden (efsaneler ne kadar gerçek olursa artık) sıkça bahsedeceğim. Bunlardan bahsederken olabildiğince yalın bir üslup kullanacağım. Ve bölüm sonlarında ya da aralarda gerekli açıklamaları yapacağım. Fakat benim gözden kaçırdığım, yabancı olduğunuz kelimeler veya anlamadığınız yerler olursa çekinmeden sorun lütfen. Seve seve yanıtlarım.

Hikayemiz, Troya Savaşı sonrasında M.Ö.1100 - 700 arasında yaşanan Greek dünyası için Karanlık Dönem adı verilen dönemde, Miletus kentinin yıkılıp iskanların başladığı bir zamanda geçiyor.

Bu hikaye birçok tanrı ve tanrıçayı ağırlayacak, onlarla sizin adeta arkadaş olmanızı sağlayacaktır.

Esas karakterlerimize gelecek olursak; kızımız tanrı soylu kurgusal bir karakter iken oğlumuz ise tanrısal güçlere sahip bir yarı insandır. Ve Heracles (bilinen Roma adıyla Hercules/Herkül) baz alınarak yazılmıştır.

Biri kendini bildi bileli esir, biri uzun zamandır buhran içinde...
İkisi de yaralı iken birbirlerine merhem olmayı başarabilecekler mi acaba?

"Nymph'in Simyası" benim bu mecrada yayımladığım ilk hikayem. Düşüncelerinizi, isteklerinizi veya rahatsız olduğunuz hususları yorumlarla ya da twitter üzerinden yazarsanız çok sevinirim.
Şimdi koltuğunuza oturun ve kemerinizi bağlayın. Zamanda yolculuğa çıkacak, milattan öncesine gideceksiniz! Keyifli okumalar!

Twitter; @eserelmas93

- Elmas ESER

Nymph'in SimyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin