Karl segera membuka pintu utama rumah dia. Dia happy apabila jumpa dengan diyana walaupun sekejap. Wajar Diyana mengingatkan dia kepada seorang gadis yang dia cinta pada waktu sekolah.
Yana" Bisik karl. Dia mengenali gadis itu sebagai yana.
Sedang karl mengelamun dia tidak sedar akan kehadiaran Brian di depan dia. Brian memandang pelik ke arah karl yang senyum sendiri.
Gila " Kata Brian. Namun masih jua karl tak sedar. Brian mengusap dagu dia sambil memikirkam cara untuk mengenalkan Karl.
Ting!
Keluar satu mentol dari kepala dia. Dia mula senyum jahat memandang karl.
Haaa tepok!!!" Jerit Brian lalu menepuk tangan dihadapana brian.
Oi tepuk kau!" Latah Karl tiba tiba. Brian dh ketawa melihat karl. Karl mengusap dadanya. Dia memandang tajam ke arah brian.
Kau!" Karl melihat tajam ke arah brian. Dia mula mengejar langkah Brian yang dh lari.
Jangan lari sial!" Jerit Karl.
Bwek bwek kejarlh" Ejek Brian.
Sedang karl dan Brian main berkejar kejar . Danny masuk ke dalam rumah itu sambil tangan dia memegang satu fail. Dia menunduk baca fail itu.
Wei karl. Mereka dh hantar dh bar..." Belum habis danny bercakap segera brian memotong
Oioi tolong aku tengok setan itu" Kata Brian lalu menyorok dibelakang Danny.
Oi tepi lh!" Marah Danny.
Kau !" Jerit Karl lalu mengambil satu bantal dibaling ke arah Brian .
Dushh!
Krik krik.
Karl dan brian terdiam apabila bantal tdi terkena Danny dan bukannya Brian.
Ah aku naik atas dulu! bye!" Lari Karl daripada danny.
Brian dibelakang danny segera jalan perlahan perlahan keluar dari pintu utama.
Namum belum sempat dia keluar . Bahu dia dipegang .
Pergi mana " Tanya Danny lembut . Brian menelan air liur. Dia tahu yang danny tengah marah sekarang.
Come. " Kata Danny lalu menutup pintu utama perlahan perlahan sambil senyum . Senyum bukan ikhlas tp senyum kematian. Setelah pintu ditutup...
Dush!
dush!Argh!! Danny sorry!" Jerit Brian.
____________
Diyana bercangkuk dihadapn pasu bunganya . Dia mencabut rumput rumput mengilingi bunga .
Morning" Tegur satu suara. Segera Diyana melihat ke arah suara
Eh karl" Kata Diyana terkejut . Karl hanya tersengih sambil membuat tanda peace.
Awak pindah sini ke?" Tanya Diyana. Karl hanya mengangguk.
Bila?" Tanya Diyana lagi.
Baru je malam tdi" Kata Karl. Diyana hanya mengangguk.
Danny mana?" Tanya Karl .
Masih tidur. Semalam lewat balik entah pergi.mana je dia" Kata Diyana.
Pergi bunuh org mana tak balik lewat" Kata karl dlm hati .
Hah biasalh laki . " Senyum karl
_________
Asal berat je perut aku" Tanya Danny seseorang . Macam ada benda yang hempas perut dia .
Dia cuba untuk bangun namun tidak dapat.
Dia membuka mata lalu memandang ke arah satu tangan diatas perutnya.
Sejak bila aku bawa perempuan?" Tanya Danny seseorang
Eh ni bukan perempuan. Banyak betul bulu lengan dia" kata Danny lalu mencabut bulu dilengan tu😂
Hmm jangan kacau" Sampuk suara garau . Terbeliak mata danny apabila dengar suara lelaki.
Aku dirogol ke?!" Tanya Danny lagi . Dia segera melihat ke sebelah.
Babi gila!" Marah danny lalu menolak badan Brian sehingga jatuh dari katil.
Adoh! kau apahal bodoh! aku nak tidur pun kau kacau!" Marah Brian . Dia mengosok dahinya yang merah terkena lantai .
Kau bodoh! Apa kau buat dalam bilik aku sial!" Marah danny lagi .
Dh kau ajak tidur sini!!" Jerit Brian .
Apahal ini?" Sampuk Diyana. Dia terkejut apabila dengar suara danny menjerit. Karl hanya berpeluk tubuh memandang mereka dua .
Ini dia masuk dalam bilik aku!" Kata Danny sambil tunjuk ke arah brian.
Hak eleh ! kau sendiri ajak aku tidur sini !aku tidur lh!" Balas Brian lagi.
Diyana mengeleng kepada . Dia berjalan masuk ke bilik nyk untuk melihat Aria.
Diam.! " Sampuk Karl. Serta merta danny dan brian diam.
aku dengar korang dua bising lagi . Siap. " Ugut karl. Dia meninggalkn dua orang tu dlm bilik. Danny memandang Brian tidak puas hati . Dia terus membaling bantal ke arah Brian.
Babi!" Marah Brian. Danny buat buat tak dengar dan masuk ke dalam bilik mandi .
_____________
Diyana . aku dengan aria masuk dlm kedai tu jp" Kata karl. Kini karl meneman diyana di pasar raya .
Ok " Kata diyana .
Byebye mama " Kata Aria sambil memimpin tangan karl.
Segera Diyana berjalan untuk membeli barang .
Well well hai diyana " Kata seorang gadis yang seksi.
Diyana segera melihat ke arah suara itu .
Bella" Bisik Diyana. Bella memandang diyana dengan sombong.
Kau nak apa bella. " Tanya Diyana. Kata hormatnya terus hilang. Dia tak sangka bila sanggup tikam dia dari belakang
Takde aku saja nak bagi tahu kau jemput jemput lh datang ke majlis perkahwinan aku dengan daniel" Kata Bella.
Oh ya aku yakin aku dapat bahagia kn daniel dari kau . " Kata bella lagi . Diyana hanya diam
Apa salah aku sampai kau sanggup buat tu ka aku" Kata Diyana.
Salah kau ? Kau tahu tak aku tak pernah suka kau dari dulu lagi . Aku benci kau diyana. " Kata Bella.
Tapi kau kawan aku ! " Balas diyana.
Kawan! Hahaha tu semua tipu . Aku tak pernah anggap kau kawan aku" Balas Bella senyum sinis .
Muka cantik tp sayang kau bodoh jangan jangan kau pernh kena tebuk ? Hahah byebye betina." Kata Bella sinis sambil menolak bahu diyana.
Aku benci kau Bella" Kata Diyana. Air matanya yang mahu jatuh
Hey kenapa ini? Tegur karl. Dia memegang bahu Diyana. Dia nampak semua nya . Dia nampak seorang perempuan cakap dengan Diyana.
Diyana terus memeluk badan karl. Dia melepaskan tangisannya di dada karl. Aria dia sebelah hanya diam .
Karl terkaku apabila Diyana memeluk nya . Dia tak teragak teragak memeluk Diyana.
Shhh" Pujuk karl
_________
Tak sangka kau bahagia lagi diyana. Aku akan rampas dia juga dari kau" Kata Bella. Dia tersenyum sinis . Dia suka apabila melihat Diyana sedih . Otak dia menyusun rancangan untuk menjatuhkn Diyana.
_________
Vote ok❤
Abaikn typo🤗
Selamat hari merdeka!!!!🤐❤
YOU ARE READING
B3:My papa is MAFIA!✓
ActionPERHATIAN! BUKAN sambungan buku nombor 1 dan 2 _________________ Diyana Qisara seorang gadis yang agak malang. Dia diceraikan oleh suami dia apabila dirinya kena fitnah dari sahabat baik dia dan ibu mentua dia. Hanya Si anaknya iaitu Nur Aria menja...