Mama..aria takut" Aria memandang Ibunya. Diyana memandang aria dengan sedih. Dia tidak dapat buat apa apa lagi kerana dia juga terikat.
Makan pun hanya sekali sehari je dibagi. Dia risau akan aria. Dia risau akan anak dalam kandungnya. Dia menitiskan air mata.
Sayang sabar . Nanti papa datang selamatkam kita. Aria sayangkan kuat . Aria jangan nangis ya" kata diyana sambil tersenyum pada aria . Dia cuba untuk menenangkan hati aria. Aria hanya mengangguk.
Klak! Diyana melihat ke arah pintu dibuka . Kelihatan bella masuk ke dalam bilik tu dengam sinis . Dia berjalan ke arah diyana lalu berdiri di hadapan diyana.
Kasihan kau eh. " Kata bella sambil berpeluk tubuh. Dia tersenyum sinis.
Dengar cerita kau ada kunci . So mana kunci tu ?" Tanya bella. Namun diyana tidak menjawab . Bella berasa bengang apabila diyana tidak menjawab. Dia menaikkan tangannya sebelum
Pang!
Mama!" Jerit Aria apabila melihat bella menampar diyana.
Jangan sakitkan mama aria!" Jerit Aria lagi.
Kau diam budak!" Marah bella sambil memandang tajam ke arah aria.
Kau sebenarnya patut mati. Ikut bekas suami kau tu. Muka macam kau tu langsung tak layak untuk mendapatkan segala nya. Selepas kau,Budak tu dan anak dalam perut kau tu mampus. Karl dan semua kekayaan milik kau aku punya. " Bisik bella perlahan pada diyana. Diyana yang mendengar terus mengalirkan air mata . Dia tak kuat untuk semua ni lagi . Bella terus ketawa jahat sebelum berjalan keluar dari bilik tu.
Mama " rintih Aria. Dia menangis melihat ibunya berdarah. Diyana melihat ke arah diyana.
Mama ok syg" kata diyana pada aria. Dia cuba untuk sembunyikan kesakitannya. Dia taknak anaknya risau akan keselamatannya.
Walau aku mati sekali pun aku takkan serahkan kunci tu.
____________
Karl memandang rumah usang tu. Rumah tu dikelilingi kira kira 30 pegawai . Anak anak buah karl sedia untuk menyerang. Brian ,danny ,luke ,arissa dan irena tidak ketinggalan mengikut . Brian melihat ke arah Arissa yang masih mengatur snipper dia . Dia masih tak percaya Arissa seorang spy.
Kalau awak nak penerangan dari saya. Tunggu kita hbis selamatkan diyana dan Aria dulu " kata Arisaa perlahan. Dia perasaan akan mata brian yang melihat nya dari tadi.
Kenapa tak jujur je selama ni?" Tanya brian pada arissa.
Ada sebabnya saya tak bagitahu awak " kata Arissa lagi. Dia memandang kepada brian.
Ikut rancangan seperti tadi!" Kata karl pada Ahli nya.
Gerak sekarang! Arah karl. Kumpulan pertama iatu luke berjalan masuk dari belakang . Manakala danny dari kiri dan brian dari kanan.
Nasib aku masih sayang kau walaupun kau tipu aku. Hati hati" kata brian sambil mengusap pipi arissa. Dia tersenyum melihat Arissa malu. Dia terus berjalannke arah tempatnya sebelum diikuti ank buahnya.
Arissa hanya terdiam. Dia merasakan pipinya malu merah sekarang.
Eh eh sweet pulaa dengan abang . Kak risa jangan risau. Mommy and daddy mesti suka kak risa " usik irena yang diam dari tdi. Dia tersengih melihat ke arah arissa.
Ish ada ada je. Dahlah cepat sedia dengar arahan karl" lari Arissa dari soalan irena. Dia terus naik ke pokok sebelum mengatur tempat yang paling sesuai untuk menembak.
Eleh malu lah tu" usik irena lagi. Dia terus berjalan mengikut langkah karl.
Arissa hanya membuat muka.______________
Brian terus menembak semua anak buah danish. Manakala yang lain masih berlawan.
Tingkat berapa!" Jerit karl. Dia juga tengah mengelak serangan musuhnya.
Tingkat 2! Bilik hujung sekali!" Balas luke. Karl terundur ke belakang apabila perutnya disepak oleh salah musuh tu. Dia mengelap darah mengalir dibibirnya. Dia memandang lelaki tu dengan marah . Apabila lelaki tu ingin menumbuk laju karl menangkap lalu mematahlah lengan lelaki tu.
Bodoh!" Jerit karl lalu menyepak kepala lelaki tu.
Danny ! Irena! Ikut aku' arah karl lalu berlari ke atas. Danny dan irena terus mengikut langkah karl.
Sedang mereka ke sana .mata irena terhenti melihat ke satu bilik. Irena terus berjalan ke arah bilik tu.
Dia tersenyum sinis melihat bella yang tengah khayal dengan dadah.
Kau siapa!" Jerit bella . Dia tidak dapat melihat dengan jelas.
Kau culik kakak aku dengan anak buah aku! Sekarang aku datang bls dendam!" Jerit irena sebelum menyepak bella. Bella merintih sakit.
Tolong jangan" rayu bella. Sakit dada nya apabila disepak.
Sakit? Hbis kakak aku tak sakitlah !" Kata irena sinis. Dia terus memijak tangan bella. Bella cuba menarik kaki irena.
Kau yang patut neraka!" Kta irena lalu menyepak kepala bella . Irena mengelurkan pistol lalu menembak dahi bella beberapa kali.
Wow" sampuk satu suara. Irena melihat ke arah belakang. Kelihatan danny berpeluk tubuh memandang isterinya. Irena hanya tersengih. Dia berlari anak ke arah suami nya lalu menarik tangan danny mengikut langkah karl.
Karl terus membuka bilik yang dikatakan oleh luke tadi. Dia terkejut apabila melihat aria disitu.
Papa" panggil aria dengan sedih . Laju kaki karl berlari ke arah Aria. Dia membuka tali yang mengikat aria sebelum memeluk aria dengan erat.
Mama mana?" Tanya karl dengan risau.
Kau cari dia ke?" Sampuk satu suara. Karl melihat ke belakang kelihatan danish tersenyum sinis yang berdiri disebelah Diyana yang lemah .
Karl terus bangun . Dia memandang danish dengan marah. Irena berlari ke arah aria sebelum menarik aria .
Bawa dia pergi!" Arah karl. Irena mengangguk sebelum membawa aria pergi dari situ.
Tak sangka cepat betul kau cari isteri kau" kata danish pada karl.
Aku cuma minta kunci tu dengan baik. Tapi tak tahu pula perempuan ni degil jadi aku bagi dia hadiah. Makin cantikkan dia. " Kata danish sambil menunjuk ke arah muka diyana yang lebam .
Kau buat salah besar sebab sentuh dia" kata karl dengan marah . Dia memandang danish dengan marah sebelum tersenyum
Tapi aku tahu tempat sini tak sesuai untuk seksa kau. Apa kata aku bawa kau pergi tempat lain nak tak?" Kata karl sambil berpeluk tubuh
Apa kau kata ni!" Tanya danish sebelum dia merasakan sakit dadanya .
Apa kau buat ni sial!" Kata danish sebelum dia berasa pening dan pengsan.
Karl tersenyum sinis.
Bagus kerja kau arissa" bisik karl. Arissa hnya tersenyum sinis apabila ubat tidur tepat terkena danish.
Karl terus berlari ke arah diyana. Dia membuka ikatan diyana. Diyana tidak mampu bergerak dia dah lemah sangat .
Aku rasa baik kau bawa adik aku pergi hospital sekarang. Orang tua ni biar aku uruskan. !" Arah danny. Karl hanya mengangguk sebelum mendukung diyana.
Dia risau kesihatan anak dalam kandung diyana. Dia risau akan diyana.
Luke yang menjadi pemandu terus pecut ke arah hospital. Tak ketinggalan aria disebelah karl. Dia memegang tangan diyana yang tidak sedar diri.
Bertahan demi abang sayang!
________
Hbaissssss .
YOU ARE READING
B3:My papa is MAFIA!✓
AçãoPERHATIAN! BUKAN sambungan buku nombor 1 dan 2 _________________ Diyana Qisara seorang gadis yang agak malang. Dia diceraikan oleh suami dia apabila dirinya kena fitnah dari sahabat baik dia dan ibu mentua dia. Hanya Si anaknya iaitu Nur Aria menja...