Haiii sorry sebab lama x update. Sis kehilangan idea selama ini😭Thanks juga kepada yg alwys sokong sis untuk buat story ini lagi . 😉❤
______________________________
Danny duduk termenung di atas sofa rumahnya .Otaknya berfikir untuk mengambil hati irena semula.
Dia tahu bahawa irena benci dia disebabkn sebuah perkara . Tapi dia juga tahu bahawa irena masih cinta padanya . Macam mana dia tahu? Mestilh brian bagi tahu .
Yo bro. Kau apahal termenung sampai nak tebus tv tu" Sapa brian lalu duduk disebelah danny .
Takde" Balas danny.
Yelah tu . Cakap je kau pikir pasal adik aku" Kata brian .
Hmm .Aku tak tahu macam mana nak terangkn pada dia kalau dia tak pernah nak dengar!" Kata Danny lalu menutup mata . Hanya sebab perkara yg terjdi 5 tahun lalu kini irena benci dia.
Buat dengan cara kau sendiri aku x kish kalau kau nak buat macam tu" Kata brian
Danny terus memandang brian
"Betul ini" Tanya Danny utk kepastian
Brian hanya mengangguk." Tapi jangan sakitkn dia. Kalau tak kau aku tanam hidup hidup" Kata brian memandang Danny dengan serius .
Ye aku tahu ini aku syg kau gila gila ini" Kata Danny lalu memeluk brian .
Lepaslh bodoh" Jerit Brian dlm peluk danny .
Taknak . !" Jerit danny lalu ketatkn lagi pelukn nya .
Danny!!!
_________________
Karl tersenyum memandang Diyana sedng bermain dengan Aria. Kemana mana diyana pergi dia mesti ikut dia takut ada sesuatu akn terjadi pada diyana.
Otak dia berfikir bagaimana nak buat diyana jatuh cinta dengan dia. Sejak pertama kali berjumpa.
Diyana berjalan menghampri karl lalu duduk disebelah karl.
Karl hanya memandang ke arah diyana.
Penat " kata diyana sepatah
alaaa mama" Aria terus tarik tangan diyana .
Mama penat syg" Kata diyana. Aria terus menarik muka.
Karl tersenyum melihat kelakuan Aria.
Ajak uncle karl " Cadang diyana. Aria terus bersinar mata dia memandang ke arah karl.
Jom uncle!"Tanya karl pula ditarik oleh aria. Karl dengan terpaksa mengikut aria. Pikirnya mahu luang masa dengan diyana tp haihh.
______________
Dia memandang lorong tu gelap.
Hmm takpa kot kalau aku letak sekejap kereta ka sini. " Pikirnya.Hati dia rasa tak sedap namun sedaya upaya dia mengabaikn
Hmm kau lari laju laju lepas tu masuk keda beli aiskrim then kau balik sini laju. Hah bijak kau risa " Kata nya sendiri. Setelah memadam enjin kereta dia terus keluar dari perut kereta. Dia memandang kawasan tu agak sunyi. Dia menelan air liur.
Laju laju dia berjalan ke arah kedai namun kaki dia terhenti apabila terdapat 3 orang lelaki dihadapan dia.
Hai cik adik. " Kata seorang lelaki yang agak kurus dengan rambut yang panjang . Dia cuba memegang tangan perempuan tu namun cpat cepat dia tepis.
Jangan pegang aku!" Kata perempuan tu.
Dia cuba berundur namun tiba tiba dia dipeluk dari belakang.
Argh! lepaslh tolong!" Jerit perempuan tu.
Dapat lauk enak lh kita" Kata kawan seorang tu. Dia menghidu bau perempuan.
Tolong tolng hahaha jerit lh kau sampai esok!"Ejek kawan lelaki yang kepala botak.
Lepaskan aku !" Jerit perempuan tu. Dia harap ada orang tolong dia . Mak tolong kakak"tangis perempuan tu.
Oi! lepaskan dia!" Kelihatan seorang lelaki dibelakang mereka. Disebabkan dia mengguna topi jadi muka dia tak nampak.
Pergi! Dia milik kami. !" marah lelaki tadi .
Sekali lagi aku cakap!lepaskan dia!"Kata lelaki tu dengan tegas.
Bob! Serang jantan tu" Arah lelaki rambut panjang kepada lelaki yang kepala botak(hmm😂)
Dengan laju lelaki tu mengeluarkan pistol Colt M1911 warna emas lalu dihalakan kepada lelaki nama bob
Selangkah kau jalan kau mati" Kata lelaki tu sinis. Perempuan tu terus memijak kaki lelaki yang memeluk nya .
Argh!" jerit lelaki tu kersakitan lalu melepaskan perempuan tu. Laju kaki nya lari ke arah lelaki tu dan sembunyi dibelakang lelaki tu. .
Shit!" Carut lelaki rambut panjang tdi .
Blah wei!" Ajak dia kepada dua kawan nya.
Eleh penakut " Lelaki tu terus menyimpan pistolnya kembali. Dia membuka topi nya. Dan terus memandang ke arah perempuan tu .
Kau ok?" Tanya lelaki tu sambil memandang ke arah perempuan tu dia hanya tinggi bidang dada nya .
Saya ok terima kasih . Kalau awak takde tadi tak tahu lh" kata perempuan tu . Dia bersyukur kerana lelaki tu menyelamatkn dia .
Hm lain kali jangan letak kereta jauh sangat" Kata lelaki tu . Perempuan tu memandang ke arah lelaki tu . Dia terus terpandang mata hazel lelaki tu .
Aku brian . Kau?" Kata brian. Dia memandang wajar comel perempuan tu.
Arissa" Kata Arissa sambil senyum manis
________________________
Arissa dengan brian kee😒❤
😂maybe kot hmm.Haiiii semuaa😂❤i m back!! Rindu karl,danny dan brian tak??. Mestilh rindu kn😌❤
Nah sis dh update bab baru . ❤👑Thanka sebab terus sokong story sis ini❤
And minta maaflh kalau ada kesalahan tatabahasa and typo gila banyak 😂😑sis malas nak semak😍😂Okok tunggu next part🐣and teruskn vote⭐
Byee🐹👑
YOU ARE READING
B3:My papa is MAFIA!✓
AksiPERHATIAN! BUKAN sambungan buku nombor 1 dan 2 _________________ Diyana Qisara seorang gadis yang agak malang. Dia diceraikan oleh suami dia apabila dirinya kena fitnah dari sahabat baik dia dan ibu mentua dia. Hanya Si anaknya iaitu Nur Aria menja...