Kini mereka berada dirumah agam karl yang agak terlindung dari kawasan rumah lain.
Irena hanya duduk diam sambil dikelilingi abangnya dan Danny.
Kau ada sakit mana mana tak?" Tanya brian pada adiknya. Irena hanya mengeleng. Dia mengenggam kedua dua jari nya. Danny hanya berpeluk tubuh memandang ke arah irena.
Itulah kau jalan seseorang lagi. " Bebel Brian.
Ish manalh aku tahu yang aku akan kena culik." Kata irena perlahan. Dia menjeling ke arah danny yang hanya diam dari tadi.Diyana berjalan perlahan ke arah mereka. Dia terus duduk disebelah irena.
Irena ok?"Tanya Diyana. Irena hanya mengangguk. Diyana tersenyum. Dia tahu akan irena diculik namun dia tak tahu akan rahsia mereka
Bila kau datang dik?" Tanya Danny setelah lama diam.
Hehe bru je. Karl ambil tadi . " Kata Diyana pada abangnya .
Karl mana?" Tanya Brian lagi. Pelik apabila tidak nampak batang hidung karl selalunya kalau ada diyana situlh karl.
Diyana hanya mengangkat bahu tanda tak tahu.
Karl cakap dia nak pergi airport nak ambil seseorang" Kata Diyana lagi. Brian semakin pelik. Siapa pula?
Diyana bawa irena naik atas jap . Abang nak bincang something dengan Brian" Arah Danny. Diayan hanya mengangguk . Dia menarik tangan irena perlahan perlahan .Irena hanya mengikut langkah Diyana naik ke atas. Dia melihat kebelakang kelihatana Danny juga melihat ke arahnya.
Irena masih tak boleh maafkan Danny ke" Tanya Diyana tiba tiba. Irena hanya diam.
Mereka dua terus duduk di atas katil setelah datang dibilik irena.
Susah aku nak maafkan dia setelah apa yang dia buat " Balas Irena.
Irena tak tahu cerita sebenar ke?" Tanya Diyana lagi.
Cerita apa lagi. ! Dah terbukti time itu danny tengah berdua dengan perempuan itu!" Kata irena. Dia mengenggam tangan dia
Irena salah" Kata diyana. Serta merta irena melihat ke arah diyana dengan penuh tanda tanya
Maksud kau?" Tanya irena pada diyana
Irena dah masuk perangkap . Danny tak pernah lakukan benda itu. " Kata Diyana dengan serius. Irena hanya terkaku.
[Flasback]
Danny keluar dari kereta lalu berjalan ke sebuah hotel dihadapannya. Dia tergesa datang sini setelah menerima mesej dari irena yang macam dalam masalah .
Laju dia berjalan masuk dalam lif dan menekan butang tingkat 2
Setelah lif berhenti dia mencari nombor bilik 103.Setelah menemui no bilik itu dia mengetuk pintu itu .
Sayang?" Panggil Danny. Dia masih mengetuk pintu tersebut namun masih tidak dijawab.
Danny cuba membuka pintu itu dan ternyata pintu itu tidak terkunci. Danny berjalan masuk ke dalam bilik gelap itu.
Irena?" Panggil danny lagi. Dia terkejut apabila pinggang dipeluk dari belakang.
Miss you" Kata suara itu. Danny tersenyum pasti irena dibelakang itu.
Sayang ok?" Tanya Danny perlahan.
Ok. Saja suruh awak datang teman saya" Balas perempuan itu. Terus dia menolak badan danny ke arah katil.
YOU ARE READING
B3:My papa is MAFIA!✓
ActionPERHATIAN! BUKAN sambungan buku nombor 1 dan 2 _________________ Diyana Qisara seorang gadis yang agak malang. Dia diceraikan oleh suami dia apabila dirinya kena fitnah dari sahabat baik dia dan ibu mentua dia. Hanya Si anaknya iaitu Nur Aria menja...