Dimana dia sekarang ? Tanya karl pada brian
Last lokasi dia di Eropah" .Balas brian .
Karl hanya mengangguk dengan muka serius. Lama dia tidak jumpa dengan orang tua itu.
Kau rasa apa rancangan dia untuk jatuhkan kau "? Tanya danny yang hanya mendiamkan diri dari tadi.
Karl hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu.Dia risau kalau musuhnya sedar akan kehadiran dua orang gadis kesayangan dia.
Kau kena bertindak cepat untuk memiliki diyana sepenuhnya.Ini untuk melindungi Diyana dan Aria". Kata Brian
ye aku tahu ". balas karl. Dia masih lagi termenung akan keberadaan musuhnya sekarang.
___________________________________________
Irena memandang wajar masam zack di tempat duduk belakng.Sejak dari rumah tadi mendiamkn dri entah apa je yang digaduh dengan karl malm tadi.
Kenapa ini? dari tadi je diam. Zack ada masalah ke? kalau ada masalah cuba cerita ka auntie." Tanya irena pada zack. Sekarang irena memandu ke arah sekolah baru zack
Zack taknak sekolah! zack nak ikut daddyy. "Balas zack. irena hanya tersenyum
kan daddy zack ada kerja. so zack akan sekolah sementara ka sini. Kalau daddy zack habis kerja ka sana nnti zack akan ikut daddy zack lagi. "Pujuk irena.
Zack hanya memeluk tubuh.
Nanti ka sini zach takde kawan !" Balas Zach.
Ada. Ank auntie diyana sama sekolah dengan zach. nanti zach kawan dengan dia lh" terang irena
Aira keh?" Tanya zach dengan teruja . Irena hanya mengangguk sambil tersenyum
Yeahhh!" Jerit zach teruja siap lompat lompat dlm kereta.
Cepat auntie cepat! zach tak sabar nak sekolah" Kata zach sengih sengih.
Ai tadi bukan main taknk sekolah. " Kata irena dng pelik.
___________________________
Danny tarik nafas sambil melihat ke arah bunga di tangannya.Dia melihat ke arah seorang gadis yang berdiri di pantai agak jauh darinya.
Kau boleh lakukan danny. " bisikl danny pada diri sendiri.
Danny berjalan perlahan ke arah gadis itu.Gadis itu tidak sedar akan kehadirannya kerana gadis itu berdiri membelakanginya.
Dia menarik nafas sekali lagi.
Irena" panggil Danny perlahan.
Irena terus melihat ke arah Danny. Terkelu lidahnya bila melihat Danny berdiri dihadapannya
Aku ada something nak bagitahu kau ." Kata Danny
Irena hanya diam dia menunggu apa yang Danny nak bagi tahu padanya.
Danny mengigit bibir bawahnya sebelum menghembus nafas kasar
Aku tahu yang selama ni kita lalu banyak masalah . Ermm dan aku tahu yang kau susah nak maafkan aku atas kejadiaan yang berlaku pada kita dulu . Dan kali ni aku taknak kehilangan kau lagi. Cukuplah dulu kau tinggalkan aku dan kali ini aku taknak semua itu lagi . Jadi.....
Danny terus melutut dihadapan Irena dan mengeluarkan bunga yang disembunyikannya dibelakang . Dibunga tersebut terdapat sebuah patung yang tengah memegang cincin
Irena Ros will you marry me? " lamar Danny. Irena menutup mulut supaya tangisannya tidak terkeluar.
Irena mengganguk dengan laju tanda setuju. Danny tersenyum dengan gembira .Terus dia bangun dan memeluk irena dengan gembira.
YOU ARE READING
B3:My papa is MAFIA!✓
ActionPERHATIAN! BUKAN sambungan buku nombor 1 dan 2 _________________ Diyana Qisara seorang gadis yang agak malang. Dia diceraikan oleh suami dia apabila dirinya kena fitnah dari sahabat baik dia dan ibu mentua dia. Hanya Si anaknya iaitu Nur Aria menja...