Bölüm şarkısını mutlaka dinlemelisiniz ! İyi okumalar^^
Canım yanıyordu,her nefes almaya çalıştığımda biraz daha.Zebani ve Didem bana dorğu endişeli gözlerle bakıyorlardı.Görüntüler,sesler karışıyordu.Kalabalığı pek sevmezdim belki de bu yüzden olmuştu.Kendimi toparlamalıydım.
"İçeri giriyorum." Dedim. Sesim kararlıydı.Zebani ve Didem arkamdan bakakalmışlardı.Onların yüz ifadelerini hayal edip kıkırdadım.Başım hala dönüyordu ama umrumda değildi.İçeriye girdiğimde kulak zarım patlayacak diye korkmuştum.Bay ego düşkünü sahnenin sol tarafında gitarını çalıyordu ve Duyguyla bakışıyorlardı tabii ki.
Anlamadığım şey,Duygu neyi oluyordu ? Onun için önemli olduğu belliydi.
Barmen olduğunu düşündüğüm çocuğun yanına doğru yürüdüm ve sandalyeyi çekip oturdum.
"Selam." Dedim
Çocuk istifini bozmadan "Selam,buralarda yeni misin ?" Dedi
Başımı salladım.
"Ben Ali."
"Hayal."
Elinde tuttuğu içkiyi gösterip,"İster misin ?" Dedi
Olur anlamında başımı salladım.Bardağı almak için arkasına dönüp raflara uzandı.Yakışıklıydı.Aslına bakarsanız gerçekten yakışıklıydı.Bardağı alıp bana doğru döndü ve içkiden biraz koydu.
"Umarım alışıksındır." Derken gülüyordu.
Gözlerimi devirdim.Daha fazla kahkaha atmaya başladı.Garip bir çocuktu,cidden.
Müzik durdu ve Okyanusun sesini duydum.Sesi bedenimi sarsıyordu.
"Kısa bir ara veriyoruz." Dedi. Etraftan "AAAAAAAAA" "Öfff" Diye sesler yükselmeye başladı.Bilirsiniz ya işte.
Kızları bahçede bıraktığımdan beri görmemiştim.Okyanus ve Rüzgar sahneden inmişlerdi.
"Görüşürüz Ali." Dedim.
Gülümsedi,"Görüşürüz."
Garip bir şarkı çalıyordu.Bar gerçekten fazlasıyla kalabalıktı.Kızların eskiden oturduğu masaya doğru yürüdüm.Oradaydılar fakat bu sefer yanlarında Okyanuslar da vardı.Zebani ortalıkta yoktu.
Masada Didem,Duygu,Okyanus,Rüzgar ve iki kız daha keyifli bir şekilde oturuyorlardı.Oraya doğru ağır adımlarla ilerlemeye başladım.Ne yapabilirdim ki ? Koca barda tanıdığım başka kimse yoktu.Zebaniyi saymıyorum bile.
Masaya vardığımda,Duygu'nun suratı asılmıştı.Baş dönmesinden ve içkiden zaten kendimi kaybetmiştim.En arkadaydık ve masanın tam yanında bir koltuk vardı.Kendimi koltuğun üzerine bıraktım.Masadaki herkes bana bakıyordu.Gülümseyen sadece Didem'di.
"Buraya gelsene" Dedi sevecen ve bir o kadar da tiz sesiyle.
Kalkıp masaya doğru yürüdüğümde,Duygu iyice rahatsız olmuşa benziyordu.Kafam gerçekten yerinde değildi.İsminin Ali olduğunu söyleyen çocuk bana gerçekten ağır bir şey vermişti.
Ne konuştuğumu bilmiyordum.
"Siz," Dedim gülüyordum amaçsızca. "Duygu ve Okyanus,çıkıyor musunuz yoksa Okyanus seni sadece öpmek için mi kullanıyor Hahah ! İkinci söylediğimin olduğundan eminim." Durup durup kahkaha atıyordum.Duygu kızarmıştı.Okyanusa bakamıyordum çünkü utanıyordum.Söylediğim tek bir kelime bile benim kontrolümde değildi.
Didem bana sus işareti yapıyordu.Lanet olsun,ben de susmak istiyordum fakat elimde değildi.
"Ne içtin sen ?" Dedi Okyanus.Sesi alaycıydı ve canımı yakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL HAYAL
RomanceHayatım boyunca "İstenmeyen kız." Olmuştum.Hayatım boyunca yalnız büyümüştüm.Annemle babam ayrı değildi fakat ayrı olmalarını tercih ederdim.Ben iyi biri değilim ve bu benim iyi,güzel veya aşk hikayem değil.Ben kötüyüm ve bu da benim hayatımın bokta...