Bilmediğim bir şehire doğru yolculuğa çıkıyordum.Arkamda bıraktığım yüzler hüzünlü veya sevinçli değildi.Bıkkın,sinirli,nefret doluydu.Benim adım Hayal.Kızıl Hayal,Psikopat Hayal ya da adıma ne derseniz işte.Ben Ankarada yaşıyorum.Yani yaşıyordum.Gerçek saçlarım kahverengiydi,yani bir ay önce bir çılgınlık yapıp kızıl ve sarıya boyatmadan önce.Benim mükemmeliyetçi bir babam var.Her şeyin mükemmel olmasını isteyen fakat bunun için hiç çaba sarf etmeyen türden bir baba.
Saçlarımı kahverengiden kurtardığım gün veya babamın deyişiyle,saçımı batırdığım gün,evde kopan kıyametleri unutmaya çalışırcasına pencereden dışarıya doğru bakıyordum.Okulda bir sürü cezam vardı.Hayal camı kırdı,hayal tuvalette sigara içti,hayal okula sarhoş geldi. EEE ? Psikopat olduğumu kabul ediyorum.Belki deli.Bu benim umrumda bile değil,insanlar fazla basit.
Annemler beni bıraktıktan sonra hızlıca oradan uzaklaşmış olmalılardı ki kafam koparcasına camdan sarkarak baktığımda onları etrafta görememiştim.Her halde ağlayıp zırlayarak yanlarına gelmemden korkmuşlardı.Saçmalık.O eve bir daha asla dönmem.
Saçlarımı boyatmam,bardağı taşıran son damlaydı.Bu yüzden aptal kuzenim Ecrin'İn ve onun çok şaşırtıcı derecede iyi kalpli olan annesinin,yani halamın yanına gönderiliyordum.Yolculuk eğlenceli geçeceğe benzemiyordu.İki yanımda da içi geçmiş teyzeler oturuyordu.Sorsam kaçıncı yüzyılda olduğumuzu bile bileceklerini sanmıyordum.Yarım saattir iç bunaltıcı arabanın içinde oturup şoförün gelmesini bekliyordum.Yaptıklarımdan kesinlikle pişman değildim.Orada daha bile fazlasını yapacaktım.Yani öyle sanıyordum.
Sonunda arabaya içi geçmiş bir şoför gelmişti.Anlaşılan bu gece fazlasıyla içi geçmiş bir gece olacaktı.Sabah arabadan indiğimde Halamı aramam tembihlenmişti.Fakat annemle babamın bana güvenmediğini bildiğimden halamın arabadan indiğim dakikada yanımda biteceğine tembihlendiğini iyi biliyordum.Çünkü kaçıp gidebilirdim.Ve beni ne kadar sevmeselerde bunu göze alamıyorlardı.Yanımdaki teyze konuşmaya başladı anlaşılan bu gece çok uzun bir gece olacaktı.
Torunundan başlayıp tüm sülalesini anlatmaya başladı.Yandaki koltukta oturan 2. içi geçmiş teyze de ara sıra ona katılıyordu.Bayılacak gibi olmuştum fakat ağzımı açamıyordum.Çünkü susmuyorlardı.Sanırım evlerinde kimse onları dinlemiyordu.Dinlediğim tek şey 1. içi geçmiş teyzenin isminin Selma 2. içi geçmiş teyzenin isminin Süheyla olduğuydu.Kulağımda kulaklık olduğunu fark etmemişlerdi.Bir süre sonra gözlerimin kapandığını hissettim saat gece 3'tü 1. içi geçmiş teyze konuşmaya devam ediyordu.Bense hayal etmeye..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL HAYAL
RomanceHayatım boyunca "İstenmeyen kız." Olmuştum.Hayatım boyunca yalnız büyümüştüm.Annemle babam ayrı değildi fakat ayrı olmalarını tercih ederdim.Ben iyi biri değilim ve bu benim iyi,güzel veya aşk hikayem değil.Ben kötüyüm ve bu da benim hayatımın bokta...