Ben Hayal Duru,hayatım geç kalınmışlıklarla dolu.20 yaşındayım.Bugün,25 Ekim 2018
Okyanussuz bir hayata merhaba diyeli,4 yıl oldu.Zaman zaman canımı yakıyor yanımda olmayışı.
Halam öleli bir yıl oldu.Ecrin yurt dışında.Yurt dışına gittikten sonra,tüm iletişimini kesti benimle.Babam ve annem mi ? 4 yıl önce Okyanus için onları reddettiğimden beri görmedim ikisini de.Okyanus mu ? Sormayın onu.Şimdilerde,kalbimde bir yara sadece.
***
Yeşile boyanmış eski apartmanın camından dışarıya bakarak,kahvemi yudumluyordum.Filiz içeriden seslenene kadar.
"Hayal,hangi odayı alıyorsun ? Ben sağdakini istiyorum ama,sen istersen soldakini de alabilirim."
Filiz.Hayatınızda tanıyabileceğiniz bir çok insandan daha da iyi bir arkadaş,bir dost.Aynı okulda ve aynı bölümde okuyoruz.Mimarlık.Çocukluğumda ressamlığın bir işe yaramadığını öğrendikten sonra,istediğim tek meslekti.
"İstediğini alabilirsin canım."
Dedikten sonra,önümdeki masmavi denize dikkat kesildim.Deniz,hep Okyanusu hatırlatır bana.Rüzgar denizin kendi halinde dalgalanmasını engeller de deniz bu sefer daha fazla dalgalanır ya.Okyanusta öyleydi,inatçıydı.Neyse,ne önemi var.
Filiz dikkatlice bakmış olduğumu fark etmiş olmalı ki,yanıma geldi.
"Bu koltuk pencerenin önünde mi kalacak ?" Yüzünü biraz buruşturmuştu
"Seni rahatsız eder mi ? Denize bakmayı çok severim ve zaten şu eski evde bakılacak en güzel yer orası."
Gülümsedi,gülümseyişi insanın içini ısıtıyordu.
"Pekala,kızıl kız sen nasıl istiyorsan öyle olsun.Ama şimdi oradan kalkta odanı yerleştir.Akşama kadar işimizi bitirelim."
Pekte istekli olmayarak yerimden kalkltım.Odamın güzel veya çirkin olması aslında beni çok rahatsız etmezdi.Koridora doğru yürüdüm ve sol tarafta kalan,denize bakan odama girdim.Manzara,harikaydı.Sağ oda daha büyüktü fakat,umrumda değildi.Filiz bunu düşünmüş olmalıydı.Büyülenmiş gibi bakındığımı görünce kıkırdadı.
"Biliyordum." Dedi
Arkamı dönüp gülümsedim.
"Yatağım koridorda,rica etsem yardımcı olur musun ? Tek başıma taşıyamam." Dedim. Zaten çok bir şeyim de yoktu.Filiz tekrar gülümseyerek.
"Elbette!" Dedi.
Eskimiş dış kapımızı açarak,kapının önüne koyulmuş ahşap yatağımın iki köşesinden sıkıca tuttum.Daha yeni almıştım.Pek rahat sayılmazdı fakat pek param da yoktu.Halam ölmeden önce bana bir miktar para bırakmıştı fakat ben ekstra olarak bir kitapçıda çalışıyordum.Kitap okumayı seviyordum.
Yatağı kaldırıp içeri götürürken,karşımızda oturan,ismini bilmediğim bir genç kapıyı açtı ve bize bakmaya başladı.Yakışıklı görünüyordu.Kırmızı tişörtü ve siyah pantolonu vardı.Kumraldı ve size baktığında yüzünüzü kızartacak derecede mükemmel gözleri vardı.
"Merhaba," dedi "yardım edebileceğim bir şey var mı ? Ben,Cem."
"Filiz arkasını dönüp teşekkür etti, "Hayır,gerek yok." Dedi.Çocuk gülümseyerek içeri girdi.Biz de yatağımı odama götürdük.
Yatağımı uzun ve büyük pencerenin yanına yerleştirdim.Uyandığımda görmek isteyeceğim bir manzaraydı kesinlikle.Burayı sevmiştim."Düş Apartmanı"
Odaları yerleştirdiğimizde,ikimiz de bir hayli yorulmuştuk.Akşam için Yağmur'a söz vermiştik.Onu bize çağıracak ve film izleyecektik.
Odamdan ter içinde çıktığımda,Filiz'in sesini duydum.Salona doğru yürüdüm.Telefonda Yağmurla konuşuyordu.Sanırım Filiz işini daha önce bitirmişti.Koşarak duşa girdim,Filiz,bir şeyler almak için bakkala inmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL HAYAL
RomanceHayatım boyunca "İstenmeyen kız." Olmuştum.Hayatım boyunca yalnız büyümüştüm.Annemle babam ayrı değildi fakat ayrı olmalarını tercih ederdim.Ben iyi biri değilim ve bu benim iyi,güzel veya aşk hikayem değil.Ben kötüyüm ve bu da benim hayatımın bokta...