MAL OKYANUS. Anlamıyorum,gerçekten bir çırpıda beni silip atmasını anlamıyorum.
Ona inanmıştım.Biliyorsunuz,baba sevgisiyle büyümedim hiç.O farklıydı,yani ben öyle sanmıştım.Aptal hayal,aptal kızıl hayal.
Onu yanımda istiyordum,fazlasıyla istiyordum.Ah,seni çok seviyorum Okyanus.
-
Elimde okyanusun eldivenleriyle,dolabıma boş gözlerle bakıyordum.Canım yanıyordu.O kötü değildi,belki de ben kötüydüm.Onun için herkesi elimin tersiyle itmiştim,ailemi bile.Şimdi o beni elinin tersiyle itmişti.Bir kez daha.
Yatağımdan yavaşça kalkıp,aynama doğru yürüdüm.Harika ! Berbat görünüyorum. 20 yıldır uyumayan orangutan yavrusu gibiyim.Umrumda mı ? Hayır,tabii ki değil.Umrumda olan tek şey Okyanus.Şu anda ne yaptığını bilmiyorum.Aklına bile gelmediğimden eminim.
Aptal düşüncelerime dalmışken kapım aralandı.
Zebani.
"Hayal,iyi misin ?"
Bu arada,zebani sanki neredeyse en yakın arkadaşım olmuştu ama hala ondan nefret ediyordum.Duygularıma anlam veremiyordum.Saçma sapan davranıyordum.
"Hayır." Dedim
Ah,Tanrı aşkına Ecrin,iyi mi görünüyorum ?
"O sevmez demiştim,Hayal.O sadece kullanır.Ne olduğunu anlatmak istersen eğer ben odam..."
"Beni yalnız bırak."
Daha fazla dayanamayacaktım.Diyeceği şeyleri biliyordum."Boşver,başkasını bulursun." Sorunda o ya,ben başkasını istemiyorum ki,ben Onu istiyorum,Oki diyince ortalığı birbirine katan ve bakışlarında huzur bulduğum,sevdiğim adamı istiyorum.
Sesini duymalıydım,onun sesini duymadan iyi olamayacağımı biliyorum.Bağırsa bile,ona ihtiyacım var.Kalbimin ritmini değiştiren tek ses tonlaması.
Titreyen ellerimle telefona uzandım.Mesaj mı ? Elbette yoktu.Arayıp ne diyecektim ki ? Selam Okyanus,seni ben terk ettim ama yine ben arıyorum seni çok seviyorum çünkü ben malım.Ah,tam bir umutsuz vakayım.Kendimden nefret ediyorum.Mal gibi telefona bakmaya devam ederken,halam kapımın arkasından seslendi,
"Hayal,iyi misin tatlım ?"
Gerçekten çok iyiyim hala,o kadar iyiyim ki mutluluktan ağladım malım çünkü ben.
"Çok iyi olduğum söylenemez hala,biraz yalnız kalmalıyım biraz geç yemek yesem olur mu ?"
"Elbette tatlım." Dedi
Ah,seni seviyorum hala.
Acaba Okyanusa hala seni seviyorum diye mesaj atıp,ters tepki verdiğinde halama atmıştım mı yazsaydım.Neyse saçmalıyordum,tamamen saçmalamıştım.Ayağa kalktım ve pencereme doğru yürüdüm.Bir film karakteri olmayı çok isterdim.Hani şu başı sıkışınca uçup giden türlerden.Ne güzel işti o.Şimdi bu balkondan uçup giderdim mesela.Pekala Hayal Duru,bu kadar yeter,ara şu ukalayı.
Tekrar telefona baktım ve rehbere girdim.Telefon numarasıyla bakışıyordum.Ah,aptal çocuk,şu anda bakışmam gereken telefon numaran değil sendin.Seni ukala,pislik... Neyse.
Kendimde konuşmaya cesaret bulduğumda şu aramak için olan yeşil tuşa bastım.Çalıyordu...çalıyordu....ÇALIYOR OKYANUS AÇSANA.
"Alo ?"
Kapat Hayal,kapat.Sen çok gecikmişsin,yeni biri yerini doldurmuş bile.Tabi bir yerin olduysa.Evet tahmin ettiğiniz gibi,telefonu açan bir kızdı.Ve ben mi ? Bense sadece eski,salak,aptal,kızıl biriydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL HAYAL
RomanceHayatım boyunca "İstenmeyen kız." Olmuştum.Hayatım boyunca yalnız büyümüştüm.Annemle babam ayrı değildi fakat ayrı olmalarını tercih ederdim.Ben iyi biri değilim ve bu benim iyi,güzel veya aşk hikayem değil.Ben kötüyüm ve bu da benim hayatımın bokta...