-7- O

236 12 19
                                    

Bölüm numarasının yanındaki "O" Okyanus'un ağzından yazıldığını belirtiyor.

Hayal'in güvenini kaybettiğimi hissedebiliyordum,bir kez daha.Arkamda duran,Masal'dı bu sesi nerede olsa tanırdım.Masalların ailesi ve benim boktan ailem dosttular.Biz de Masalla bir kaç kez takılmıştık.Yani bir çok kez,ya da aşırı çoğu kez.Barlarda sabahlamıştık,ne yaptığımızı gerçekten hatırlamıyordum çünkü aşırı sarhoştum fakat hatırladığım kadarıyla çokta arkadaşça şeyler yapmamıştık.

Geçen sene Amerika'ya okumaya gitmişti.Ne bok aramaya geldiyse.

Arkamı hızlıca döndüm.Hayal'e bakmak istemiyordum çünkü çok sinirli olduğuna emindim.Omzuma dayadığı başını sertçe çekip ayağa kalktım.Ben sevemezdim ki.Orada burada kızlarla sabahlardım sadece.

Masal'a doğru yürürken arkama bile bakmadım.Bakmak istemiyordum.

"Aşkım." Dedi Masal tekrar.Her gece başka erkeklerle yatıp kalkan bir tipti Masal.Bir gece de biz yatmıştık.Hatta sanırım bir kaç gece.

Kes sesini sürtük.

"Ne işin var senin burada ?" Kolunu sıkıca tutuyordum.Gelip her şeyi böyle mahvedemezdi,tam Hayal'in güvenini kazanmışken olmazdı.

"Seni özledim." dudaklarıma eğildi.Nefesini hissedebiliyordum,nefesinde bile sürtüklük vardı.

"Akşam görüşelim,şimdi işim var." Dedim.

"Söz mü ?" Dedi sürtük gülümsemesiyle.

"Kaybol."

Arkamı döndüm ve Hayal'e baktım.Hala orada oturuyordu,bu gerçekten ilginçti.Yanına gidince bağırıp çağıracağından emindim.Ona doğru yürüdüm beni bırakıp gitmesinden korkuyordum.

"Hayal."

"..."

"Hayal ?"

"..."

"Bana cevap ver !"

"Ne var" Dedi soğuk bir ses tonuyla.

"Ya,o önemli birisi değil sadece,sürtüğün teki işte." 

"Yok yok hayır," Dedi kararlı bir ses tonuyla "Tamamen benim aptallığım,Okyanus."

Ne saçmalıyordu bu ? Sanırım hayatımın sonuna kadar kızları anlayamayacaktım.

Oturduğu yerden hızlıca kalktı,

"Görüşürüz Okyanus hatta mümkünse görüşmeyelim."

Peşinden koşacak halim yoktu.Giderse kendi seçimini yapardı.

"Bitti mi ?" Dedim sesimin çaresiz çıkmasını engelleyerek.

"Başlamış mıydı ?"

Kahkaha attım,"Bensiz yapamayacağını biliyorsun.Her gece benim için ağlayacaksın."

Bana deli gibi aşıktı ve bunu o da biliyordu benden ayrılmasının imkanı yoktu.

Başını eğip parmaklarıyla oynamaya başladı.

"Beni başından beri sevmiyordun değil mi ?"

Bu kız oyun istiyordu.O zaman ben de oynayacaktım.

"Sevmiyordum." Dedim.

Ben daha önce hiç sevmemiştim.Bu kızıl saçlı aptalı sevmeyecektim öyle değil mi ? 

Başını salladı ve kafasını sola çevirdi.

"Gideyim ben."

Hiç tepki vermedim.İşin gerçeği ne tepki vereceğimi bilmiyordum.Duygularım sürekli karışıyordu,değişiyordu.Arkasını dönüp yürümeye başladı.Benden uzaklaşmak için attığı her adımda canım yanıyordu.

KIZIL HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin