11. Jongin (Sonunda) Mezun Oluyor ve Ortalık Karışıyor

2.2K 204 164
                                    

Aradan geçen üç ayda birçok şey olmuştu. İlk olarak Baekhyun ve Chanyeol sözlerinde durmuş, Kai'ye binbir söz vererek Amerika'ya geri dönmüşler, oradaki işlerini bir buçuk ay gibi kısa bir sürede hallederek temelli olarak Kore'ye geri dönmüşlerdi. Dedikleri gibi aynı apartmanda boş daire bulamamışlardı fakat Kyungsoo'ların evine yürüme mesafesinde bir apartman dairesi kiralamışlar ve ikili Kai için ev arkadaşı olmaya karar vermişti, bu sürede herkes anlamıştı ki Baekhyun kadar hatta ciddi anlamda en az onun kadar Chanyeol de çok düşkündü ufaklığa.

İkili zaten buralı oldukları için bütün işlerini buraya taşımış ve işin erbabı oldukları kişiler sayesinde hayatlarına olduğu gibi devam etmişlerdi. Kai için sürekli onların evine gidip gelmeleri ise bir süre sonra onları Jongin ve Kyungsoo ile de çok yakın arkadaş etmişti, Baekhyun ve Chanyeol, Jongin ve Kyungsoo'nun ne kadar kafa insanlar olduğunu görmüş ve Kai'nin kendisi gibi harika bir ailede büyüyor olmasına çok sevinmişlerdi.

Bu arada Kai sürekli bir kendi evinde bir Baekhyunlar'ın evinde kaldığı ve kimsenin onu bırakmayacağını anladığı için kimsenin kendi odasında kalmasına ses etmemeye başlamıştı, çünkü biliyordu ki sabah uyanıp yan odaya koştuğunda sevdiği birini orada bulabilecekti.

Üç ay içerisinde Jongin okulunu resmi olarak bitirmişti, sadece diplomasını almak için mezuniyet törenine katılması gerekiyordu, aslında başta bunu hiç istememiş fakat sonradan kabul etmişti.

Jongin'in mezuniyetine daha bir hafta varken Jasmine'nin mezuniyeti olmuştu ve Kai'nin yaygaralığı kazanarak o mezuniyete Jongin, Kyungsoo ve Kai de gitmişti. İsimler anons edilip Jasmine diplomasını almaya sahneye çıktığında Kai ön sıralarda olduğu için sesini herkese duyurmuştu.

Kendisini omzuna alması için babasının omzunu patpatlamış oradan kürsüye "PİYEMSES YASMİN" diye bağırmıştı, hiçbir şey Jasmine'nin gözlerini doldurmazken diplomasını aldığı gibi önce ailesine sarılmış ardında erkek arkadaşı ile birlikte koşarak Kai'ye sarılmışlardı.

Jinnah ve Jasmine ilk aydan sonra birlikte bakmışlardı Kai'ye. Onunla birlikte parka gitmişler, alışveriş yapmışlar ve daha bir sürü şey...

Bıcırık şey kendini herkese sevdirdiği gibi Jongin'in arkadaşı Jinnah'a da sevdirmiş ve baba olasını getirmişti, Jasmine ile de bunu konuşmuşlar, işlerini ellerine aldıktan sonra bir-iki sene içinde evlenmeye karar vermişlerdi.

Bir hafta hızlıca geçmiş ve şimdi herkes Jongin'in mezuniyeti için hazırlanıyordu.

Ciddi anlamda herkes çünkü Yixing ve Sehun da işin içine karışmış ve arabayla onları alacaklarını söyleyerek hazırlanmaya gitmişlerdi.

"Kyungsoo bu sanki bunun üstüne olmadı."

Kyungsoo, Jongin'in mezuniyete gitmemek için uydurduğu bahanelere aldırmayarak onun yerine giyeceklerine karar vermişti.

"Jongin o kıyafetleri giyip hemen aşağıya gel tören başlamak üzere, ben de orada görevliyim unutmadıysan."

Kyungsoo yukarıya seslenmiş ve dönüp Kai'nin üstündeki minik takım elbisesini ve papyonunu düzeltmişti. Böyle şeylere hiç gerek olmadığını elli bin defa anlattığı fakat sonuç olarak yine kendi bildiklerini okuyan Chanbaek çifti Kai'ye kendisi gibi tatlış bir takım almış bir de beyaz benekli kırmızı bir papyon takmışlardı.

Chanyeol ve Baekhyun, Kai'yi hazırlayıp evine bırakmış, ardından kendi ailelerinin evlerine ziyarette bulunmak için oradan ayrılmışlardı.

"Geldim, siz hazır mısınız?"

Kai koşarak Jongin'in kucağına fırlamış, ona çok yakışıklı olduğunu prens gibi göründüğünü ama kendisinin ondan daha yakışıklı olduğunu söylemişti. Son söylediğiyle Kai'nin konuşmasının başından beri kıkır kıkır gülen ikili kahkahalara boğulmuştu.

Evlenmemiz Gereken 1 Konu VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin