15. Sen "Sar" Ben "Hoş" Olurum...

2.4K 179 373
                                    

Noel babanız liliş sizi selamlıyor...

Hoh hoh hooo :D

Ehe şaka kaptan pilotum ben hala ehehe... neyse uzun zaman olduğunun farkındayım ama beni affedeceğinizi düşündüğüm bir bölümle geldim (ellerini yukarı kaldırır ve dua eder)

Yılbaşı şerefine sevişgen bir KaDi yazmış mıyımdır sizce? 👿

Yılbaşınız ve 2019 yılınız KaDimiz kadar güzel geçsin bıcırık tayfam bölüm sonunda yılbaşı sevinci(!) için buluşmaya bekliyorum, öpüldünüz xx

°•▪•°

"Günaydın Kyung, sonu çok güzel bir rüya gördüm."

İkili dün gece el ele göz göze odalarına geldiğinde fazla içki içtiğinden midesi dönen ama mutlu olduğu için bunu çaktırmamaya çalışan Jongin en sonunda kendini tutamamış ve soluğu kafasını neredeyse içine sokacak kadar eğildiği klozetin önünde almıştı. İçinde ne var ne yok çıkarırken kendisine Kyungsoo'nun sırtını sıvazlayan eli yardımcı olmuştu.

Jongin rahatladığında dönerek yere oturmuş ve önüne pislik akıttığı için tişörtünü çıkartarak yanına bırakmıştı.

Kyungsoo, Jongin'in biraz oturup dinlenmesine izin verdikten sonra yardımcı olarak onu yerinden kaldırmış ve ağzını çalkalamasını sağlayıp ağzının kenarını silmiş ve üstünde boxer varken duş almasına da yardım etmişti. Diğerinin giyinmesi için onu yalnız bırakmış ve kendisi de içeride giyinerek yatağa girmişti. Giyinmekten kastı da sadece üstüne Jongin'in kendisine büyük olan tişörtünü geçirmekti. Altına bir şey giyerek uyumayı sevdiği pek söylenemezdi.

Jongin sarsak adımlarla yanına geldiğinde, ki üstünde yalnızca dizlerinde biten bir şort vardı, Kyungsoo ortalayarak yattığı yatakta kenara kaymıştı.

Bundan sonra yatağını paylaşacağı biri vardı tıpkı kalbini paylaşacağı gibi...

Jongin yatakta kendisine ayrılan kısma yatıp üstünü açık bıraktığında Kyungsoo onun üstünü örtmüştü, Jongin balkondan tarafta yatıyordu ve balkonun kapısı ağzına kadar açıktı, üşütüp hasta olmasını istemezdi biricik sevdiğinin.

Yatakta diğerinden tarafa kaydı ve Jongin'in ortalarında duran sol kolunu kendi belinin üstüne koyarak koynuna sokuldu.

Jongin gözlerini zar zor açık tutuyordu ama diğerinden ilk defa gördüğü şaşırtıcı atak uyanık kalmasını sağlıyordu, Kyungsoo resmen şu an kendisine sırnaşıyordu. Belindeki elini yavaşça bacağına doğru indirdiğinde diğerinin alt kısmının çıplak olması ellerini karıncalandırmıştı.

Şu an Kyungsoo resmen kendisiyle aynı yatakta, kendisine sokulmuş vaziyette ve yarı çıplak yatıyordu, Jongin'in burnunun kanamasına cidden çok az kalmıştı.

"Hala bana kızgın mısın?"

Kyungsoo saklandığı boyun girintisinden çıkmaya utandığı için işaret parmağıyla Jongin'in göğsüne anlamsız şekiller çizerken sormuştu.

Evlenmemiz Gereken 1 Konu VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin