Bölüm 9

28 13 0
                                    

İyi okumalar
Hatırlatma
Bora'dan devam
"kardeşim alev benim yanımda hep güvende ve ben açıçası iki çocuğumun olmasını isterim kendi evimde küçük alev ve borayla oyun oynamak isterim ama o zaman da alevle birlikte olamam o var ama ben yinede iki çocuk istiyorum "dedim barış bana pis pis sırıtıyordu ve ben niye böyle sırıttığını anlamıyordum sonra bana dediki ..."
.....................................................................................................
Bora'dan devam
Ve bana dediki
"kardeşim alev'le evlenmeden önce sadece öpüşebilirsiniz daha ileri gidemezsiniz eğer ileri gitmeye kalkarsanız seni siktirterek öldürürüm anladın mı bora ?"dedi lan resmen bu bana alev'le evlenmeden yatamazsın dedi lan!! Sarılıp uyuyayım bari valla dokunmam yani ırzıma geçirmeye kalkmam diye düşünüp hemen barışa döndüp
"ya kardeşim bari sadece sarılıp kokusunu içime çekerek uyusam valla ırzıma geçirmeye kalkmıyacağım yemin ediyorum lan"dedim yalvarırcasına sonra Barış bana baktı ve kahkaha attı niye kahkaha attı bilmiyorum ama mal lan bu kız uyuyor burda pardon kız uyuyordu çünkü hatunum barışın malca ve durup dururken ki gülüşünden pardon kahkahasından dolayı uyandı sonra bana ve barışa tip tip bakmaya başladı ve en sonunda"ŞİMDİ İKİNİZDE ODAMDAN SİKTİR OLUP GİDİYORSUNUZ YOKSA İKİNİZİDE ALNININ ORTASINDAN GÖZÜMÜ BİLE KIRPMADAN VURURUM"dedi ben şok ben iptal lan insan uyanınca homurdanıp tekrar yatağa yatar ama hatunum herkes gibi olmadığı için uynır uyanmaz bizi ölümle tehdit eder bence öldürse daha insaflı olurdu ama neyse off ne diyom lan ben sonra barış alev'e" T-t-tamam "dedi oha amk barış kekeledimi yoksa ben mi yanlış duydum ? Lan elime düştün barış görürsün sen hatunumla beni yatmama yasak koymayı diye iç geçirirken Alev bu sefer daha sakin bir şekilde " ben duş alıp geliyorum beni aşağıda bekleyin bu arada benim biraz karnım aç bana tost ve acı kahve yapın ve şimdi odamı terk edin hadi"dedi. Sonra ayağa kalkıp kapıya ilerledi kapıyı açıp çıkmamızı bekledi biz çıkıncada kapıyı öyle bir çarptı ki kırıldı zannedip kontrol ettim. Oha baya dayanaıklı kapı çıktı kırılmadı ben şok.
Alev'den devam
Erkeeemle kuzenim odadan çıkınca kendimi hemen duşa kabine attım 5 dakika sonra duştan çıkıp Hemen üzerime siyah bornozumu giydim napiyim siyah rengi çok seviyorum da neyse hemen giyinmek için gardırobun önüne geçtim kıyafet alıcakken erkeem odama daldı ve ıslık çaldı ve
"Oooooo hatun çok seksisin" dedi.döverim lan ben bunu
"Bora çık dışarı dövdürtme kendini bana" dedim bağırdım sesim yüksek sert ve soğuk çïktı aslında sadece sert çıkmasını istemiştim ama galiba hala sinirimi atamadığım için kaba davranmıştım.Erkeem'de
"Hatun ne kızıyon şaka yapalım dedik ondada ağzımıza sıçtın yani" dedi bende hemen boranın yanına gidip "ya aşkım benim üzerimde hala gereksiz bir sinir var kızdığım için kusura bakma çok özür dilerim aşkım beni affet" diyip boynuna sarıldım ve ağlamaya başladım sonra borada hemen sarılmama karşılık verip ellerini belime doladı birkaç dakika öyle kaldıktan sonra sonra benden ayrıldı ama ben hâla ağlıyordum sonra bora gözyaşlarımı silmeye başladı ama o sildikçe daha çok akıyordu silerken Barış odaya girdi ve"noluya lan burda"diyip bana baktı bana bakınca hemen yanıma gelip sarıldı "şşşşh tamam ağlama neyin var söyle bana " dedi sonra benden ayrıldı ve göz yaşlarımı silip yüzüme baktı bende hemen "siz aşağı inin ben üzerimi giyinip geliyorum" dedim. Sonra ikisi birden"şu elini yüzünüde yıka ağlamak sana yakışmıyor"dediler bende ifadesiz bir şekilde ikisine bakıp "tamam" dedim katı sesimle sonra ikiside çıktı hemen gardırobun önüne geçtim iç çamaşırlarını giydim sonra da ve yaklaşık dizim 15 santim üzerinde biten şort ve üzerimede lacivert bir askılı rambo atlet giydim ve üzerimide fakir kol hırka giydim ve aşağı indim tam içeri girecekken barış ve boranın konuşmalarını dinlemeye başladım ve duyduğum şeyle dondum...
Eveet bölüm sonu.
Yeni gerçekler ortaya çıkacak sizce alev ne duydu ?.
Gençler hasta olduğum için kısa yazmak zorunda kaldım bunun için sizden özür dilerim gelecek bölüm en az 2000 kelime olacak.
Diğer bölümde görüşmek üzere bay bay

O BENİM MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin