**Part 14**

4.6K 248 6
                                    

🚨🚨🚨

Chan:Babe....Busan ကိုစလာတဲ့အခ်ိန္တုန္းက ျဖစ္ခဲ့တဲ့ တခ်ိဳ႕အရာေတြကိုမွတ္မိေသးလား......

Chanyeol က Baekhyun ကို ေနရာတစ္ခုအားေခၚသြားခ်င္သည္ဟုဆိုကာ ကားေမာင္းပီးေခၚလာျခင္းျဖစ္သည္....

Baek:ဘယ္ဟာကိုေျပာတာလဲ Chan ရဲ႕အဆံုးမ႐ွိအစမ႐ွိ.....

Chan:ထားလိုက္ပါေတာ့....Babe ေရာက္ရင္သိမွာေပါ့.....အခု ဘယ္ႏွစ္နာရီထိုးေနပီလဲ Babe....

Baek:၄ နာရီထိုးေတာ့မယ္......

Chan:အေစာႀကီး႐ွိေသးတာပဲ.......ကိုယ္ Babe ကို ေခၚသြားခ်င္တဲ့ေနရာက မိုးခ်ဳပ္မွအဆင္ေျပမာ.....အဲ့ေတာ့......ကိုယ္တို႔ တစ္ေနရာရာကိုသြားၾကမလား ေလ်ွာက္လည္တာမ်ိုးပဲဖစ္ျဖစ္.....

Baek:Ye hayyyy.....Baek က ကိုယ္သေဘာက်တဲ့သူနဲ့ ေလ်ွာက္လည္တာကို အရမ္းလုပ္ခ်င္ေနခဲ့တာ.....အခုေတာ့ တကယ္ႀကီးျဖစ္လာေတာ့မယ္......

အရမ္းေပ်ာ္သြားတဲ့ Baekhyun ေၾကာင့္ Chanyeol ပါးခ်ိဳင့္ေလးပင္ေပၚေအာင္ျပံဳးေနမိတယ္.....

ဒီတိုင္းအခ်ိန္ေစာလို႔ေလ်ွာက္လည္မလားလို႔ေမးလိုက္တာေလးကို သူေလးအဲ့ေလာက္ထိေပ်ာ္သြားလိမ့္မယ္လို႔တကယ္မထင္ခဲ့......

Chan:Hak hak....Babe ဘယ္သြားခ်င္လဲေျပာ.......

Chanyeol က Baekhyun ရဲ႕ဆံပင္ေလးေတြကိုဖြလိုက္ပီး ခပ္ဟဟေလးရယ္ကာေျပာသည္......

Baek:innnn.......Chanနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္တည္းသီးသန့္ရွိေနႏိုင္မယ့္ေနရာကိုသြားခ်င္တယ္.......အဲ့ဒါ ဘယ္ေနရာျဖစ္ႏိုင္မလဲ??.......

ထင္ထားတဲ့အတိုင္း ျမို့ထဲမွာေလ်ွာက္လည္ၿပီးမုန့္ေတဝယ္စားၾကမယ္ဟု မေျပာပဲ ႏွစ္ေယာက္တည္းသီးသန္႔႐ွိခ်င္တယ္ဟုေျပာလာေသာ ကေလးရဲ႕စကားေၾကာင့္ တကယ္ကိုအံျသသြားရတယ္......ထို႔အျပင္ အၾကံအိုက္ေနတဲ့မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို စူလိုက္ေထာ္လိုက္လုပ္ျပေနတာေၾကာင့္ ေခါင္းထဲမွာ မီးသီးေတ အစုလိုက္ လင္းသြားသလို လူယုတ္မာအၾကံေလးေတြအစီအရီေပၚလာတယ္......

Chan:ကိုယ္သိထားတဲ့ေနရာေလး တစ္ခု႐ွိတယ္ သြားခ်င္လား Babe......

Chanyeol က ျပံဳးျပံဳးႀကီးႏွင့္ေမးေနသည္ကို အထာမေပါက္ခဲ့ေသာ Baekhyunee ေလး...... .

ထူးဆန္းေသာ ႐ွင္သန္ျခင္း (Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ