Part 17

3.2K 289 5
                                    

Chan:Baek ah......

Baekhyun ကိုရင္ခြင္ထဲထည့္ပီးဖက္ထားရင္း ခါတိုင္းနဲ႔မတူပဲ ႏူးညံစြာ တိုးတိုးေလးေခၚလိုက္တဲ့ Chanyeol အသံခပ္ျသျသ ေၾကာင့္ Baekhyun မ်က္လံုးေလးမ်ားဝိုင္းကာ ေမာ့ၾကည့္လာတယ္.....

Chan:ကိုယ္ ခရီးထြက္စရာ႐ွိတယ္ သံုးေလးရက္ေလာက္ Babe Baek ေလး နဲ႔မေတြ႔ရေတာ့ဘူးထင္တယ္.....Babe တစ္ေယာက္တည္းဆိုပီး ေပါက္ကရေတြေလ်ာက္မလုပ္ရဘူးေနာ္ ဂ႐ုစိုက္ေန မတည့္တာေတြမစားနဲ႔ ဒါေပမယ့္ အစားစားခ်ိန္ေတာ့ပံုမွန္စား တစ္ေယာက္တည္းက်န္ခဲ့မွာ ဗိုက္ေတြဘာေတြေအာင့္ေနရင္ ဒုကၡေရာက္လိမ့္မယ္ ေအာ္....ေရကိုလည္းအၾကာႀကီးစိမ္မခ်ိဳးနဲ႔ေနာ္ ည ဘက္က်ရင္လည္း ေစာေစာအိပ္ ညဥ့္နက္တဲ့ထိ မေနနဲ႔...ပီးေတာ့....

Baek:Chan....

ႏွစ္ရက္သံုးရက္ေလာက္ေလး ခရီးသြားရမွာကို စိတ္မခ်ပဲ အကဲပိုကာ ျပာယာခက္ေနတဲ့ သူ႔ကိုၾကည့္ပီး ျပံဳးလိုက္မိတယ္...
Chan ဆိုတာေလ လူမဟုတ္ေပလို႔ပဲ....နူးညံ့ျပီး ခ်စ္တတ္လြန္းတယ္....က်ေနာ့္အေပၚ အရမ္းဂ႐ုစိုက္တယ္ၿပီး တန္ဖိုးထားတယ္ဆိုတာ ေျပာဖို႔မလိုေအာင္ သူ႔အျပဳအမူေလးေတြကေန သိႏိုင္သည္ေလ.....

Chan:Babe......ကေလး ဘာေတြေတြးေနတာလည္း ကိုယ့္ေခၚေနတာမထူးပဲ ဘာလို႔ျပံဳးၿပီးစိုက္ၾကည့္ေနတာလဲ ကေလးရဲ႕.....Hum?....,

Baek:က်ေနာ္ ခင္ဗ်ား ကိုအရမ္းခ်စ္တာ သိလား...Chan.....

Chanyeol ေျပာေနတဲ့ စကားနဲ႔ ဆန္႔က်င္ပီး Baekhyun ႏႈတ္မႈ တိုးညႇင္းစြာထြက္လာတဲ့ စကားလံုးေတြ.....

က်ေနာ့္ နာမည္ကို သူ႔စိတ္ထဲမွာေတြးေနမိတဲ့အတိုင္းေလး ထုတ္ထုတ္ေခၚတတ္ပီး သူ႔နာမည္ နာမ္စားကိုလည္း သူသေဘာေတြ႔သလို အမ်ိဳးမ်ိဳး သံုးႏႈန္းတတ္တယ့္ကေလး....

သူႏႈတ္ခမ္းပိစိေလးက ထြက္က်လာသမ်ွ စကားလံုးတိုင္းကို က်ေနာ္က သေဘာက်တာမို႔ အခု သံုးလိုက္တဲ့ "က်ေနာ္နဲ႔ခင္ဗ်ား"ဆိုတဲ့ နာမ္စားေလးႏွစ္ခုကိုလည္း ႏွစ္သက္မိျပန္တယ္....

ပီးေတာ့ သူက်ေနာ့္ကို အရမ္းခ်စ္တာကိုပါ ေလးေလးနက္နက္ ေျပာေနျပန္တယ္.....မင္းဘယ္ေလာက္ထိ ကိုယ့္ကို နွိပ္စပ္ဖို့ စဥ္းစားထားတာလဲ Babe ရယ္....

ထူးဆန္းေသာ ႐ွင္သန္ျခင္း (Completed)Место, где живут истории. Откройте их для себя