Kai:Chanyeol မင္းတို႔ကိစၥကို ျပတ္သြားေအာင္ ေသခ်ာ ႐ွင္းလိုက္သင့္တယ္.....
D.O:ဟုတ္တယ္...မင္းတို႔ King Hunter နဲ႔ ေတြ႔သင့္ေနၿပီ....သူတို႔အရင္မေရာက္လာခင္..မင္းတို႔ႀကိဳသြားလိုက္တာပိုေကာင္းတယ္...
Chan:ငါလည္း အဲ့လိုစဥ္းစားၿပီးသားပါ...Baekhyun ကို ဘယ္လိုမွအထိခိုက္မခံႏိုင္ဘူး....
ကြၽန္ေတာ့စကားေၾကာင့္ ျပံဳးၿပီးေခါင္းေလးငံု႔သြားတဲ့ သူ...ဒီေလာက္ထိခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ သူေလးကို ကြၽန္ေတာ္ဘယ္လိုမွလက္လြတ္မခံႏိုင္ပါဘူး....
Arnyi ဘယ္လိုမွ လက္လႊတ္မခံဘူး..Chanyeol ေရာ Baekhyun ေရာ သူ႔တို႔အေတြးနဲ႔သူတို႔ၿငိမ္ေနၾကေပမယ့္ Sehun နဲ႔ Luhan ကေတာ့ ဂနာမၿငိမ္ျဖစ္ေနၾကသည္.....
Luhan က Baekhyun ထက္ပိုၿပီး ေၾကာက္တတ္တာေၾကာင့္ Sehun မွာ King Hunter နဲ႔ေတြ႔ဖို႔ကို ဘယ္လိုမွေျပာမရဆိုမရျဖစ္ေနသည္...
>>>>>>>>
အခ်ိန္ဆြဲေနလ်ွင္အားလံုးအတြက္အက်ိဳးမ႐ွိတာမို႔ Growth forest သို႔သြားရန္သာ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ၾကသည္...
Chan:Baek..Babe လံုးဝေၾကာက္စရာမလိုဘူး...ကိုယ့္တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲျကည့္ပါ...
Baekhyun က ေခါင္းေလးၿငိမ့္ၿပီး Chanyeol လက္ကိုပိုတင္းေအာင္ဆုပ္ကိုင္လိုက္သည္...
ေဘးက Sehun ကလဲ Luhan ကို အားေပးစကားေတြေျပာေနတယ္....
Suho:တစ္ခုခုဆိုးဆိုးရြားရြားျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္ အားတင္းထားၾကပါ....Hyung တို႔ၾကံဳရမယ္႔အရာေတြက လြယ္ကူမႈမ႐ွိဘူးဆိုတာ အားလံုး စိတ္ထဲမွာ ထည့္ထားၾက....
All:Nae...
Kai:ငါတို့ အဆုံးသတ္ကို အရင္ၾကည့္ၾကမလား....
Kai ရဲ႕စကားေၾကာင့္ အားလံုးတိတ္ဆိတ္သြားၾကသည္....
Lay:မင္းတို႔အားလံုးရဲ႕သေဘာကို ေျပာပါ...
Suho:အားလံုးဘယ္လိုျဖစ္ေစခ်င္လဲ...
Baek:ငါ..ငါေတာ့ မသိခ်င္ဘူး....
Chan:ႀကိဳသိထားရင္ ႀကိဳၿပီးျပင္ဆင္လို႔ရတာေပါ့ ကေလးရယ္ ေနာ္....
Chanyeol က Baekhyun ရဲ႕ေမးေစ့ေလးကိုကိုင္ကာေျပာလိုက္တယ္....
D.O:Kai ya...
ESTÁS LEYENDO
ထူးဆန္းေသာ ႐ွင္သန္ျခင္း (Completed)
Misterio / SuspensoBaek: သူတို႔ကဘာလို႔ ညဘက္မွ ေက်ာင္းတက္ၾကတာလဲ...... ~Super Natural~ ChanBaek Yaoi Covered photo by LenCo Graphics