Part 6

3.9K 324 6
                                    

Luhan:Baekhyun ေရ......

Baek:အိမ္ထဲဝင္ဦးေလ...ငါမၿပီးေသးဘူး....

Baekhyun အသံက်ယ္က်ယ္ျဖင့္ လွမ္းေအာ္လိုက္သည္....

Luhan:Aigoo Baekhyun တို႔မ်ား....ေအးေပါ့ေလ first year ဆိုေတာ့သူလည္းျပင္ေနမွာေပါ့...ဟား..ဟား...
ငါေတာင္အိပ္ယာက အေစာႀကီးႏိုးလို႔...ဟိ...

Luhan တစ္ေယာက္တည္းပြစိ ပြစ္နႇင့္ရယ္ေမာကာထိုင္ေနသည္....

Baek:ေဟ်ာင့္!....

Luhan:အမေလး....လန္႔လိုက္တာကြာ....

Baekhyun က Luhan ပုခံုးအားအကြယ္ကေန အ႐ွိန္နဲ႔႐ိုက္ရင္းစလိုက္ျခင္းပင္...

Luhan:အမယ္...Byun Baekhyun မင္းဟုတ္လွခ်ည္လား...
မိုက္တယ္ကြာ...အလြင့္!...ငါ့သူငယ္ခ်င္းေလး...လူ႐ုပ္သူ႐ုပ္ေပါက္တာ...အဲေလ...ဥပတိ႐ုပ္ေကာင္းတာ ခုမွေသခ်ာသိတယ္....ဟား..ဟား...

Baekhyun ပံုက Hoddie အနီေလးျဖင့္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ အျပာႏုေလးကိုတြဲပီးဝတ္ဆင္ထားပီး...ခ်စ္ရာေကာင္းသည္ထက္ပင္ပိုေနသည္.....

Baek:နဂို႐ွိမွ နဂိုင္းထြက္တာပါ သယ္ရင္းရာ....

Baekhyun က အလွတပ္ထားေသာ
ေရႊေရာင္ မ်က္မွန္ အဝိုင္းေလးကိုပင့္ကာေျပာသည္....

Luhan:ေအးပါဟယ္....ငါ့နွယ္...ေရမခ်ိဳးရေသးဝူးနဲ႔လာေတြေနတယ္....ခြီး...

Baek:ဟား..ဟား...ငါတို့...ဒီေန႔ေက်ာင္းေရာက္မာအဟုတ္ေတာ့ဘူးလာသြားမယ္...

Luhan ေရာ Baekhyun ေရာ ရယ္ေမာရင္းထြက္သြားၾကတယ္....

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးမသိလိုက္တာက မနက္ခင္းႀကီး ပထမဆံုးအေနနဲ့ အျပင္ထြက္လာပီး Retangle Shape ေလးေပၚေအာင္ ရယ္ေမာေနတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ခဲျပာေရာင္ မ်က္လံုးေတာက္ေတာက္ေလးေတျဖင့္ စိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ေကာင္းေလးတစ္ေယာက္႐ွိခဲ့တယ္ ဆိုတာ.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Baek:Woo Uni က က်ယ္သားပဲ ကြ....မိုက္တယ္...

Uni ကို လိုက္ၾကည့္ကာ...လက္မတစ္ေထာင္ေထာင္ျဖစ္ေနေသာ Baekhyun....

Luhan:ေအာ္...မင္းက Busan ကိုေသးေသးေလးထင္ေနတာကိုး....အခုေတြ႔ပီလား....

Baek: Aigoo ေတြ့ပါပီ...Luhan ရယ္...ဟား..ဟား...

Luhan:အာ့ဆိုလဲလာ အတန္းထဲသြားၾကမယ္ေလ.....ေနရာသြားၾကည့္ၾကမယ္....

ထူးဆန္းေသာ ႐ွင္သန္ျခင္း (Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ