Part 20

2.6K 228 5
                                    

Baek:Chan ah.......

Hyung တို႔ဆီက ျပန္ေရာက္ ထဲက ၿငိမ္ေနတဲ့သူ.....အခုမွ အသံေပ်ာ့ေပ်ာ့ေလးနဲ႔ စကားစလာတယ္.....

Chan:Hum?

Baek:.....

နာမည္ေခၚၿပီးကာမွ ေျပာဖို႔ေတြေဝနဲ႔တဲ့သူ.....
လက္သည္း ကို ကိုက္ၿပီး တိဆိတ္ေနပံုေလးက......
ဘယ္လိုေတာင္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းရတာလဲ Baekhyun ရယ္......

Chanyeol Baekhyun ကို ခန ျပံဳးၿပီးၾကည့္ပီးမွ.....

Chan:Babe ဘာဖစ္ေနလဲ ဆိုတာ ကိုယ္သိပါတယ္......ဘာမွေတြးဖို႔မလိုဘူး.....ကိုယ့္တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲၾကည့္ပါ......

Chanyeol ေျပာရင္း Baekhyun ကိုယ္ေလးကို ေပါင္ေပၚဆြဲတင္ၿပီး ဖက္ထားလိုက္တယ္......

Baekhyun သက္ျပင္း႐ွည္တခ်က္ ခ်လိုက္ၿပီး Chanyeol ရဲ႕ ေခါင္းေပၚကို သူ႔ေခါင္းေလးထပ္တင္ၿပီး မွီခ်လိုက္သည္.......

Baek:မင္း ငါ့ေၾကာင့္ အခက္ေတြ႔ေနရၿပီ.......

တိုးညႇင္းတဲ့ ေလသံနဲ႔ အားငယ္ေနကာ သူ႔ကိုာ္သူအျပစ္ပံုခ်ေနတဲ့ Baekhyun ကို Chanyeol မေက်နပ္သလို အသည္းလည္းယားေနမိသည္.....

Chan:Babe မင္း ကိုယ့္ ကို အခု ငံုၾကည့္လိုက္.....

သူ႔ေခါင္းေပၚကို ထပ္မွီထားတဲ့ Baekhyun မ်က္ႏွာကို ျမင္ရေစရန္ Chanyeol က သူ႔ကို ငံု႔ၾကည့္ခိုင္းလိုက္သည္.....

Baek:Hum??~~

ႁပြတ္စ္!~

Baek:ဟာ....Chan ကလည္း......အု...

ႁပြတ္စ္~! ႁပြတ္စ္~!

ဖိကပ္ထားၿပီး စုပ္ယူေနတာ မဟုတ္ပဲ ႏႈတ္ခမ္းကို ထိ လိုက္ ခြာ လိုက္နဲ႔ အသံမထြက္ထြက္ေအာင္ စုပ္ယူေနရင္း တခ်က္တခ်က္ လ်ွာနဲ႔ လာလာသပ္သည္မို႔ အေၾကာေတြထဲပင္စိမ့္လာသလို ခံစားရသည္.......

Baek:Hum~~

Baekhyun ျငီးသံေတြပါထြက္လာပီး.....အသက္႐ွဴမဝေတာ့မွ Chanyeol က ရပ္ေပးလိုက္သည္.......

Chan:အခု အားလံုးကို မေတြးပဲေနလို႔ ရပီလား.....Hum?~~

Chanyeol က ေမးေလးေငါ့ကာ ႏူးႏူးညံ့ညံ့ေလး ေမးလိုက္တာေၾကာင့္ Baekhyun ပါးေလးေတြရဲလာကာ ေခါင္းေလး ငံု႔က်သြားသည္......

ထူးဆန္းေသာ ႐ွင္သန္ျခင္း (Completed)Onde histórias criam vida. Descubra agora