Part 11

3.9K 281 8
                                    

ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ေရစက္ေလးေတနဲ့အတူ ျပန္ထြက္လာတဲ့ Baekhyun ကို Chanyeol ျပံဳပီးၾကည့္ေနမိတယ္.....

Baek:ငါ့ကို အဲ့လိုႀကီး ျပံဳၿပီးၾကည့္ၾကည့္ မေနစမ္းပါနဲ႔ကြာ.....
အခု..မင္း...ငါ့ေရခ်ိဳးခန္းကိုသံုးလိုက္....ငါကညစ္ပတ္ရင္သေဘာမက်လို႔......

Chan:Babe သေဘာမက်တာေတအားလံုး ကိုယ္ျပင္ေပးမယ္......

Baek:ကဲ သြားပါေတာ့ Chanyeol ရယ္.....

After 10 min.........

Chan:Babe ကိုယ့္အေၾကာင္းေတြသိခ်င္လို႔ဆုိ......ကိုယ္ေျပာျပမယ္...လာ..... 

ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ကာ ျပန္ထြက္လာေတာ့...သူမ်ားကုတင္ေပၚ ပိုင္စိုးပိုင္နင္း တက္ကာ လူကိုပါလာရန္ေခၚေနတဲ့သူ........
သ့ူလက္နဲ့ပုပ္ျပေနတဲ့သူ႔ေဘးက ေနရာေလးဆီကိုပဲ သြားလိုက္တယ္....

Chan:ကိုယ္ေျပာတာေတြကို ေသခ်ာနားေထာင္ေပးေနာ္....ပီးေတာ့ ကိုယ့္ကိုယံုၾကည္ေပးပါ....

Baek:ငါ မင္းကို ယံုပါတယ္..........

Baekhyun ရဲ႕ႏႈတ္ကထြက္လာတဲ့ "ငါမင္းကိုယံုပါတယ္" ဆိုတဲ့ စကားေလးကို သေဘာက်မိတာမို႔ Chanyeol ျပံဳးလိုက္မိတယ္....

Chan:ကိုယ္က တကယ္ေတာ့ Hunter တေယာက္ပါ......Hunter ဆိုတာက Angel နဲ႔ Devil ေတြ အားလံုးကိုသတ္ႏိုင္တဲ့သူေတြ.....ဒါေပမယ့္ အခုကိုယ္တို႔ကေတာ့ Vimpire ေတြကို ႏွိမ္နင္းနွိင္တဲ့အဆင့္ေလာက္ပဲ႐ွိတယ္....အဲ့ဒီလိုဖစ္ခဲ့တာေရာ ဘာေၾကာင့္လဲ ကိုယ္ေျပာျပရမလား Babe.....

Baek:အင္း.......မင္းနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ အရာအားလဲုးကို သိခ်င္တာမို႔ တခုမက်န္ အားလံုးေျပာျပေပး.......

Baekhyun ၿငိမ္သက္စြာနားေထာင္ေနသည္....

Chan:Ok Babe!.......
လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္က.....ကိုယ္တို႔အတြက္ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ဆိုေပမယ့္ Babe တို႔လူသားေတြအတြက္ေတာ့ ႏွစ္ ၁၀၀ ေက်ာ္ေနလိမ့္မယ္......အဲ့ဒီတုန္းက ကိုယ္တို႔က အခုဒီလိုမ်ိဳးေနရာေတြမွာ ေနတာမဟုတ္ဘူး.....ကိုယ္တို့ပဲသီးသန္းပိုင္တဲ့ Growth ဆိုတဲ့ ေနရာတခု႐ွိတယ္....အဲ့တာက Hunter မ်ိဳးႏြယ္ဝင္ေတြ သတ္မွတ္ထားတဲ့ နာမည္ဖစ္ပီး အဲ့ဒီေနရာက ဒီေနရာနဲ႔ မေရတြက္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာေဝးတယ္......အက်ယ္အဝန္းက တိုင္းတာဖို႔မလြယ္ကူတဲ့ ပမာဏမွာ႐ွိေနတယ္.........ျပီးေတာ့ ကိုယ္တို႔မွာလဲ အလုပ္ဆိုတာ႐ွိခဲ့တယ္ ကိုယ္တို႔က လူသားေတြကို ဒုကၡေပးပီး သတ္ျဖတ္စားေသာက္ေနတဲ့ Devil ေတြကို ထာဝရ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေအာင္ ဖ်က္ဆီးပီး လူသားေတြရဲ႕ အသက္ကိုကာကြယ္ေပးခဲ့ရတာ...

ထူးဆန္းေသာ ႐ွင္သန္ျခင္း (Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant