Lanet olası alarmın sesiyle uyanmıştım yine.Kamp bitmişti. Yaz tatilinde bile alarm kullanıyordum evet.Kalktım günlük rutin işlerimi yapıp kahvaltıya iniyordum.Ve biz fakirdik.aklıma geldi , badboyu düşünüyordum. Tam o sırada süpermüpersiyahımtırakbadboy arabasını gördüm evin önünde.Annem de görmüştü.Annme bakış attığımda kzım tbki gidebilirsin bakışı attı. Sonra badboy beni yanına sürükledi ve kndine dkkat et dedi kuul bir şekilde . çünkü onun karanlık bir geçmişi vardı aslına bakarsanız sadece ben onun hayatındaki tek beyaz şeydim .s.s.s . Neden beni uyarıyorsun dedim. o da çnkü sn bnmsin dedi.Sonra neye dikkat ediyim dedim . O da sn benimsin diyip eve sürükledi. Tam o sırada evimizi taradılar. Ve badboy beni arabasına sürükledi. Ve ordan gittik. Annemgile noldu bilmiyorum .s.s.s. Sonra beni kaçırdılar nasıl oldu onu da bilmiyorum birden karanlık olmuştu.
Gözümü açtığımda mafyaya benzeyen tipler tepemde dikilip bana badboyu nerden tanıdığımı sordular ben de sizene yha s.s.s dedim. Etrafımda silahlı adamlar duruyordu. Badboyun bunlarla ne ilgisi olduğunu düşündüm. Aklıma badboyun ne kadar karanlık bir geçmişi olduğu aklıma geldi. Beni kolumdan tutup sürüklemeye başladılar. ben de fırsatını bulup bb yazan fenerimi açıp havaya tuttum. Ve birden onların elinden kurtulup hiç bilmediğim ormana daldım .Sanırım badboy da bir mafayaydı. sonra karşıma süpermüperhüpersiyahmsıbadboy arabası çıktı. Ben de arabaya bindim. Sonra badboya olanları sordum o da bana: bnim karanlk br gçmişim vağr.Ve ben bir mafyayım ama yine de sn bnimsin diye ekledi. o bir mafyaydı ve bnim sper mper kahramanımdı .s.s.s.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİ
HumorDeepwattin derinliklerine inmeye hazır mısınız? Bütün klişeleri bir arada görmeye kalbiniz dayanabilecek mi? cevabınız iki soru için de olumluysa sizi buraya alalım.👆