0.6

34 6 1
                                    

Mütüşhüpersüperbadboy arabasına binerken kesik olmayan bileğimin kanını görüp bayılmışım .Uyandığımda badboy hastanesindeydim.Lanet olsun bad boy yanımda yoktu. ben ise lanet bir odadaydım. İçeri yakışıklısüperbadboysavar doktor girdi.Tam o sırada bad boy da içeri girip o bnm diyip beni saçımdan sürüklemeye başladı. Çünkü o benim yürüyüp canımın acımasını istemez .s.s.s . Bu yüzden de saçımdan sürüklüyor .s.s.s. Bu düşüncelirmden sıyrıldım çünkü o bir badboy. Beni kolumdan tutmaya başladığında yaa brak klmu ıcıtıyosuğn diye ciyağladım. Ama o karanlık geçmişi olan bir badboydu.Ve ben masumum. Bu yüzden sustum . Beni arabasına tıktı ben de hiçbir şey demeden bindim. Ama beni eve götürürken isyan ettim ve onun 5m.lik süpermüperhüperbadboy arbasından kapıyı açıp atladım.Sonra arabayı durdurup kuul bir şekilde yanıma gelip kucakladı. Evet bunları arabadan atlayıp boynumda kırıklar ve şuurum kayıpken gördüm .s.s.s. sonra beni yine lanet badboy hastanesine götürdü.O doktorla kavga ederken dayanamayıp kaçtım ve eve geldim.

    Lanet olsundu badboy evime gelmiş aşağıda annemle konuşuyordu. Ve annem onu odama gönderdi. Çünkü sülalem rahat awq. O odoma gelmeden 5 saniyede mini eteğimi ve beyaz tişortümü giydim. İçeri girdi ve sn bnmsin dedi, ben de tamam dedim çünkü masumum.

BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin