Hemen badboy hastanesine gittik. Bad boyumu sedyeye yattdılar. Beklemeye başladım. Bir süre sonra bir doktar başınız sağ olsun. Ddi. Gerisi karanlık... uyandığımda lanet oası bir odadaydım ve bad boyum yoktu. Bad booğy diye ağlamaya başlatım. Doktor bad boyımun öldüğünü söyledi. Daha çok ağladım. Hemen eve gidip pembe evcilik pıçağımı aldım annem odama grldi ve başını.iki yana sallayarak gerçek pıçağı masanın üstüne koydu. Tam bilegimi kesecekken annem tekrar girdi ve büyük annen seni arıyor ddi tmm ddm. Bir telefon konuşması yapıp öyle keserdim brmde vileklerimi.
Ben: alo büyükanne
Ba: alo kzım aklıma gelmişken aryam dedim sen vampirsin yarın rütünü ispatlayıp dönüşeceksin hadi bb
Ben: tmm ok ya hergün yaptığım şey bb.Yarın vampir oluyorum ama bu demek değil ki bad boyumu unuttum. Hemen her daim oda da taşıdığım kazığı elime aldım ve o sırada camdan bana bakan bad boyumu gördüm. Omg kazık elimden fırladı ve bad boyun suratına çarptı. Sonra bad boyum düştü ve yine hastaneye kaldırıldı. Kimse ölmüş olması gerekn birinn hastaneye gelmesini umursamıyordu. sonuçta normal bişi yani. Sonra bad boyumu yoğun bakıma aldılar hemen gidip aşkımı ilan ettim ve bad boyum uyandı ve sen kimsin ddi. Ben şok ben iptal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİ
HumorDeepwattin derinliklerine inmeye hazır mısınız? Bütün klişeleri bir arada görmeye kalbiniz dayanabilecek mi? cevabınız iki soru için de olumluysa sizi buraya alalım.👆