0.1

96 8 6
                                    

Lanet alarmın sesiyle uyandım. Üfff. Yeni okuluma başlayacaktım. Süper yakışıklı karanlık geçmişi olan siyah deri ceketli bad boyuma kavuşmam için mükemmel bir gündü. Tuvalete gidip rutin işlerimi hallettim. Sonra görenlerin 'masum bu aq' diyeceği pembe winxli elbisemi giyip floralı çantamı taktım aynaya baktığımda dedim ki bu ne güzellik ya rab. Makyaj yapmadım. Niden çünküsü bad boylar masum görlleri sever masum görller makyaj yapmaz.

Okula geldiğimde şişko ve kel müdür konuşma yapıyordu. Sonra sınıflara dağıldık. Tabii ki müdürün yanına gitmeliydim çünkü ben masumum.

Sonra bir duvara çarptım.s.ss. Aa bu duvar değil bir bedendi. Kafamı kaldırdığımda ona yanlışlıkla kafa atamış oldum. Aman tanrım bad boyumu bulmuşken onu resmen öldürdüm. Mal mıyım awq.  Hayır ben masumum. Sonra kolumdan tuttu ve gidecek bir yer bulamadığından kolumu bırakmak zorunda kaldı. Sonra bana benim karanlık bir geçmişim var sen anlayamazsın. Benden uzak dur dedi. Hyr ağlmyrm gzme siyh kaçt.s.s.s
Ben sınıfıma çıktım meğer panoda da yazıyormuş sınıflar. Sınıfa girdim tahtada çok gcık bir hoca vardı çünkü bana bakyodu!1!1! Kendini tant dedi. Bende adım masal masumum bad boyumu bulmaya geldim dedim. Hoca ozaman arkaya otur onn yani boş hemen etkinlik ve dönem ödevi vereyimde yakınlaşın dedi. Bende hemen oturdum. Yakışıklı kaslı bad boy beni kesiyrdu. Kesmsne cnm acyo slk.s. dedim o da tmm dedi. Ödev için benim eve gidyoruz dedi tmm dedim çünk o bir bad boy taammı. Tenefüs oldu çünkü dersler 3 dk. Bad boyumu sürtk kızla yiyişrkn yakaladım. Bana kıskndnmı dedi kızrdım çünkü masumum. BEN MASUMUM. Nys sonra bad boyum çetesinn yanına dndü.

Onlar sigara içiyodu. Çk yakışıklı ve havlı bad boyumu keserken bana baktı ve arsızca sırıttı. Hemen kızrdm ve gözmü kaçrdım. Sonra zil çaldı ve eve gittik çnk okl 1 ders. Eve geldm ve bad boyumu düşünmemeye çalışırkn düşündm. Sonra otudum ve yabancı dizi izledm. Gözlerm kapndı ve gerisi karanlık.

BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin