Bad boyum yne bni kurtarmıstı. Çnk bn bir vampir olmama rağmen aciz ve kurtarıcıya ihtiyacı olan bir kızım. Kısaca masum ve farklıyım.
Babam bni vampir akademisine yolluyordu. Olabilemez bad boyum nolcek ddim. Babam biz köken vampirleriz ddi.
Ben:tmm ddim. Sonra ağlatarak yukarı çıktım bad boyummmm. Sonra vampir hzıyla bavulumu topladım ve akademiye gittim ayakkabılarım yanıyordu. Hemen çıkardım ve oluşturduğum su topuyla söndürdüm. Ewt elementleride kontrol ediyorum. Büyütülecek bişey deil cnm. Neyse akademeien içeri girdim herkes bana bakıyordu. Vampir kulağımla dinledim. Bu o melez kız... aa ewt aynı zaman da melezdim. Sonranonu gördüm bad boyumu.. hemen gelip kolumdan sürkledi. <3 yha şapşk kesn bn sevyo.s.s..s. senin ne işin var ddi. Burada okuyrm ddim. Tmm ddi. Sonra gitti . Sonra ders başladı. Ders kurtlardı ve öğretmenim kaslıyakışıklımafyakurtarıcımkurtadamı. Benim öğretmenimdi. kaslıyakışıklımafyakurtarıcımkurtadamüöğretmenim bana bakıyordu. Tm kızlar ona yavşıyırdı . Tahtaya bir ateş topu attım. kaslıyakışıklımafyakurtarıcımkurtadamüöğretmenim hemen onu suyla söndrdü oda elementleri kontrol edebiliyordu 1!1!!!1!1 hemen kolumdan tuttu ve sürükledi. Nabı10 dedi dedim sen svyrm şok old ve beni bahçenin ortasında gökden inen dvra yasladı ve öptü. Benim ilk öpücüğümdü dedim. Sırıttı ve tekrar öptü. Omen tonrem bu çocuk ne yapıyordu. BEN İLK ÖPCĞÜMÜ SEVGİLİ KOCAMA SAKLYORDUM.ddim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİ
HumorDeepwattin derinliklerine inmeye hazır mısınız? Bütün klişeleri bir arada görmeye kalbiniz dayanabilecek mi? cevabınız iki soru için de olumluysa sizi buraya alalım.👆