1.4

23 5 0
                                    

Sonun da beni sürüklemeyi bıraktığın da ddimki sen kiğmsiğn. Oda ddiki sen benimsin. Kzrdm. Snra anonim mesaj attı " dik dur afc" dedimki seğn kiğmsiğn. Oda ananonim ddi. Niye herkes bu kadar zki olmk zorunda. Sonra ddki ondan uzakdur. Bad boyum telefonunumu aldı. Benim haçkerbadboymafyakurtadamöğretmenim  bunun mafyadüşmanıçocuk olduğunu buldu. Nasıl olurdu o beniö kantiloşkodjdhjsıeujenkeosıdkomdu. Artık  ondan nefret ediyordum. Okula gittiğimizde yarışma bitmişti ve hiç birşey yapmama rağmrn birinci olmuştum sürtükvampirkız kıskançlıkla bana bakıyordu. Badboykurtadamdüşmanımelezkızınkankisiamayabuklusuçocuk kankam bana anlayamadıpım bir şekilde bakıyrdu. Kankamın yanına gittim yanında badboykurtadamdüşmanımelezkızınkankisiamayabuklusuçocukayavuklukız kankam vardı bunları birbirlerine ayarlamalıydom. Badboyum geldi ve kamkilotoşkpsowjebd7dusjeoeodkoma  kfa attı. Neden anlayamadım. Kankam dediki anonim bendim seni svyrm. Ben şok diğer kankakdpekdlclotom yıkıldı. Ben de güvenim sarsıldığı için kırgın bir şekilde bad boyuma sarıldım. Ben sanırım aşık olmuştum. Sonra müdür dediki kitabın bir bölüm daha uzaması için seni atıyorum ve ceza olsun diye erkek lisesine gitçen. NE DMK ERKK LİSESİ!1!1!1!1!

BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin