Yine lanet alarmın sesiyle uyandım. Hemen kalkıp kısa bir etek ve üstüne tişört geçirdim. Makyaj yapmadım nedenini biliyorsunuz.
Okula gittim. Hemen bad boyumun yanına oturdum. Bad boyum bacaklarımı kesiyordu. Rahatsız olyrm dedim benimsin benden utnma dedi. Bişey demedim. Zil çaldı. Badboydüşmanıçocuk bana bakıyordu bad boyum hemen çocuğa kafa attı ve beni kolumdan tutup sürükledi. Bi daha yalnız olmadığımız sürece böle şeyler giyme ddi. Kıskandın mi ddim. Sen benimsin dedi. Sonra zil çaldı bad boyum yine beni sürükleyerek arabasına götürdü. Çünkü ben yürüyemiyordum.
Neyse bad boyum araba sürerken onu dikizledim. O da beğendin mi. ddi. Kızardım. Bad boyumun villasına varmıştık. Bad boyumla ödev yaptık sonra orda uyuya kalmışım. Uyandığımda bad boyum bana sarılıyordu. Onu uyurken izledim. Birden sırıtmaya başladı. Bu çocuk uykusundadamı sırıtıyordu. Sonra gözlerini açtı. Sırıttı. İstersen biraz daha seyret dedi. Kızardım. Şimdiye kadarki en huzurlu uykumdu dedi. Demek koltukta yatmak ona iyi gelmişti. Belki iyi uyumak için koltukta yatmadı gerekiyordur. Bad boyum süperhavalısiyahsonmodelbadboy arabası ile eve bıraktı. Annem neredeydin diye sorunca bad boyumla ödev yaptık sonra sarmaş dolaş uyuya kalmışız. ddim. Tmm dedi. Ben de odama gidip üstümü değiştirdim ve yabancı dizi izledim.
Badboydüşmanıçocukla knkydık kesinlikle arkadaş gözüyle bakıyordu onunla bara gittik pembe barbieli elbisemi giydim. Bara gittiğimizde herkes bana bakıyordu. Etraf iğrenç kokuyordu. Sonra bir kaç kişi bana sataştı ama hemen fenerimi çıkarıp gökyüzüne bb işaretini yansıttım bad boyumun gelmesi an meselesiydi. İnsanlara elimle bi dk işareti yapıp bad boyum geliyor bi dk dedim herkes beklemeye başladı. Sonra bad boyum bad boy kostümüyle ( siyah deri ceket içine kaslarını belli eden ki bu çok önemli siyah bir tişört siyah ayakkabı ve pantolon) bara girdi sonra herkese kafa attı. Beni kolumdan tuttu ve bu kıza dokunmayın o benim çnkü o farklı dedi herkes alkışladı. Tabi ben kızardım. Sonra bni sürükledi ve benisüperhavalısiyahsonmodelbadboy arabası ile evime bıraktı bende eve girip bugs bunnyli pijamsmla yabancı dizi izledim. Sonra annem geldi ve bana terlik fırlattı bende uyudum.
Kusura bakmayın birkaç kelimeyi doğru yazmışız dkkfkfkfkfkrkr. Umarım beğeniyorsunuzdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİ
HumorDeepwattin derinliklerine inmeye hazır mısınız? Bütün klişeleri bir arada görmeye kalbiniz dayanabilecek mi? cevabınız iki soru için de olumluysa sizi buraya alalım.👆