Yine bad boyumun havalısiyahsonmodelbadboy arabasındayken vahiy indi ve dedimki torpidoya bakem bea. Sonra açtım torpidoyu yumdum gözümü sonra açtım tekrar ve dedim ki omen tonrem bu kız kim. Yere bir kız fotoğrafı düşmüştü. Bu kim dedim. Bir kız dedi vay anasını dedim. Bu çocuk neden bu kadar zeki diye düşündüğümde aklıma bad boy olduğu geldi ve 67372920. Kez aşıq oldum. Sonra kim bu kız ddim. Sinirle gaza yüklendi. Sonra sağa çekti. Ve beni duvara yasladı bu duvarı buraya kim koydu awq diye düşünürken bad boy mafyam kulağıma fısıldadı. Sen hayatım da kısa bir süredir varsın. Ama bu sana geçmişimi eşeleme hakkı vermez küçük. Dedi küçük küçük ne be. Sen kime küçük diyoğsuğn diye cırladım. Evet masum görl olmanın 74738383. Kuralı budur cırlamak. Neyse bana sırıtıyordu. Bu kız benim.. benim her şeyimdi... Dedi gözlerim dolmaya başladı. Demek küçük o nedem beni eve bırak dinlemem istemiyorum diye cırladım. Beni sinirle kolumdan tutup arabaya fırlattı. Sinirle gaza yüklendi.
Eve geldiimde hemen odama çıktım. Gözlerim dolmuştu benim mafya bad boyum lanet olası küçük demişti o zaman bana neden benimsin dedi. Hemen evcilik setine koştum ordaki pembe bıçağımı aldım ve bileklerimi kesmeye çalıştım. O sırada annem geldi ve dedi ki o keser mi mal mısaan. Ve bana bıçak uzattı tam bileğini kesecekken annem bb fenerimi bulmuş kız bune derken gökyüzüne tutuyordu. Bad boyum hemen odamdan içeri daldı. Kapının önündemi yatıyo bu çocuk derken beni kucağına aldı ve badboy hastanesine götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KLİŞE GÖRDÜM SANKİ
HumorDeepwattin derinliklerine inmeye hazır mısınız? Bütün klişeleri bir arada görmeye kalbiniz dayanabilecek mi? cevabınız iki soru için de olumluysa sizi buraya alalım.👆