Tegnap este pörgött az msn, Dave és Zsolti nagyon elemükben voltak. Már megunták, hogy ételeket küldözgetnek egymásnak, úgy döntöttek, hogy ideje váltani, így kapott Dave egy gyönyörű sminkkészletet, Zsolti pedig körömlakkot. A suli előtt is erről beszélgettünk a lépcsőnél.
- Először arra gondoltam, hogy tampont vagy betétet küldök - mesélte Zsolti a nagyratörő terveit
- Te nem vagy normális, apám már így is azt hiszi, hogy identitászavaros vagyok. Szeretne "beszélni" velem - macskakörmözött a levegőbe Dave.
- Hát megbocsáss, de ezt nem csodálom - komolykodott Zsolti - normális fiú nem sminkel.
- Nem is sminkelek - háborodott fel Dave.
- Akkor mi az ott az orrodon.
- Nincs rajtam semmi te barom, és ne küldözgess sminkkészletet, ha kérhetném.
- A következő rosszabb lesz, jobb, ha felkészülsz - mosolygott ördögien Zsolti.
Mi ezen csak röhögni tudtunk, ezek most élik újra a gyerekkorukat az biztos. Közben megérkeztek Reniék is, Reni apukájával, aki most kivételesen nem hajtott el rögtön, hanem kiszállt és ott maradt a lányokkal kicsit. Egy pillanatra láttam, hogy Ricsi és Dave összenéznek.
- Hé, Virág, a smileys dolgozatodat felrakhatom a netre? Siker lenne, az tuti – szólt hozzájuk Dave. Közben mintha csak most vette észre megindult Reni apukája felé és bemutatkozott.
– Jó reggelt, Felmayer Dávid vagyok – nyújtotta a kezét. Reni apján látszódott, hogy eléggé meglepődött, valamit motyogott arról, hogy milyen illedelmes Dave. Ezek után persze már mi is odamentünk bemutatkozni.
– Cortez? – kérdezett vissza. Futólag Renire néztem, aki lehajtott fejjel nézte a cipőjét. Most vagy ciki neki ez a szitu, vagy engem utál ennyire. Azért az apja jól végigmért, sajnos nem figyeltem, hogy a többieket is-e.
– Igen – feleltem
– Érdekes név.
– Csak becenév.
– Ó, értem – biccentett. Közben nézegette az óráját, olyan volt, mint aki menni akar, de még vár valakire. De mégis kire várna? Ha Reni mesél neki, akkor csak egy emberre. Neményire. De miért akarna vele találkozni? Vajon Reni miket mondhat neki? Talán rólunk is mesél?– Na és ti, srácok, suli előtt itt bandáztok? – kezdeményezte a beszélgetést. - Te jó ég! Hát igen cikik ezek a szülők :D, szerencsére nekem ilyen tapasztalatom nincs. Láttam, hogy mind azon vagyunk, hogy visszafojtsuk a feltörő nevetésünket.
– Igen, olyasmi – felelte Zsolti.
– Klassz – nézett újra az órájára. – Látom, gördeszkáztok.
– Apu, azt hiszem, el fogsz késni – szólt közbe Reni égővörös fejjel.
Szerencsére értette az enyhe célzást, szóval elköszönt és rögtön elment. Virág és Reni pedig szinte bemenekültek az iskolába. Mi még kint maradtunk.
- Mintha téged egy kicsit jobban megnézett volna - mondta szinte suttogva Ricsi, amíg Zsoltiék visszatértek a rendeléses sztorira.
- Nekem is feltűnt - mondtam - biztos elmondta neki, hogy milyen bunkó vagyok.
- Szerintem inkább érdeklődően nézett, nem úgy, mint aki utálna.
Kémián röpdolgozatot írtunk. Virággal vért izzadtunk, de azért sikerült összehozni egy kettest. Bezzeg az mázlista Ricsi. - _-. Neki Reni mellet rohadt könnyű dolga volt. Csak szép csendesen ült amíg Reni megírta a sajátját, majd mosolyogva elfogadta Reni segítségét. Reni pedig mint akinek mindegy, simán megírta a másik csoportot is. :) Nem tudom, másnak miért nem tűnik fel, hogy Reni mindig kedves Ricsivel, ha én nem vagyok ott. Ha én is ott vagyok, akkor bezzeg felénk se néz. Komolyan nem értem :( szerintem semmi olyant nem tettem, amiért ennyire utálnia kellene. Persze neki és Ricsinek is ötös lett a doga. Így hát nem maradt más választásunk. Muszáj volt szétszekálnunk Ricsit :)
- Tudod azért tényleg gáz, hogy így indítasz Gondosnál - mondtam hazafelé Ricsinek.
- Csak irigykedsz, mert nem vagy olyan profi kémiából, mint én - mosolygott büszkén
- Hát, ha profinak számít, hogy más írja helyetted, akkor tényleg az vagy.
- Figy. Én nem kértem. Maga segített. Ami azért rohadt kedves tőle. Nélküle Gondos úgy megvágna év végén, mint még senkit.
- Ja. Kedves.
- Most mégis min agyalsz?
- Semmin.
- Várj. Kitalálom. "R" betűvel kezdődik?
- Nem.
- Hazudsz. Igenis arra gondoltál, hogy... - sajnos nem tudta folytatni, mert egy hangos reccsenéssel leesett a deszkájáról.
- Basszus, jól vagy? - gurultam mellé
- Aha. Megvagyok. - közben megkereste a deszkáját - A pi****, ezt nem hiszem el. Megint eltört a deszkám.
- Megint?
- Ja nem emlékszel? Meséltem, hogy pont tábor előtt.
- Jaaa, tényleg.
- Idén már harmadszor
- Csak tudnám, hogy hogyan csinálod - nevettem ki.
- Ez nem vicces. Le vagyok égve. Legközelebb jövő héten kapok zsebpénzt, addig mit csináljak deszka nélkül?
Hát igen, azért mi deszkások átérezzük ezt.
- Figyelj, nekem van több deszkám is, ha akarod kölcsönadok egyet, vagy akár pénzt és elmehetünk holnap újat venni. - ajánlottam fel.
- Tényleg? - csillant fel a szeme
- Nekem is kell pár cucc, menjünk hozzánk addig kapsz egy deszkát, holnap meg elmegyünk boltba.
- Kösz tess.
- Bármikor.
A maradék utat gyalog tettük meg. A nagyi nem nagyon problémázott azon, hogy Ricsi átjött, pedig sokáig maradt. Mert persze ha már itt volt, akkor játszottunk is PS-en :) Kaptunk palacsintát, mert a nagyi szerint az egy viszonylag rendes főétel, amit én is megeszek.
- Komolyan aggódom, hogy Cortez szinte semmi normális ételt nem eszik - panaszolta Ricsinek.
- Ne aggódjon, eszik rendesen.
- Persze, csak sajnos nála már a kóla is főételnek számít. Azon csodálkozom, hogy még nem hízott el.
- Met lemozsgom. - mondtam nagy nehezen teli szájjal.
- És mégis mikor? Mert én nem szoktam látni.
- Deszka - válaszoltam röviden két harapás között.
- Hogy is felejthettem el. Meg PS közben is rengeteget mozogsz. Legalábbis az ujjaid - ment ki a nagyi mosolyogva.
- Tök jófej a nagyid.
- Tudom. Akkor holnap suli után pláza?
- Rendben. Vigyük Deve-éket is?
- Persze.
Röpdoga 5/4 én akkor is büszke vagyok arra a kettesre, azért nem mindenki tudja így kipuskázni az első padból :)
Reni 5/? Én ezt nem értem
Reni apukája 5/5 rohadt vicces volt :D
Ricsi deszkája 5/1 fogalmam sincs, hogy sikerül állandóan eltörnie
Palacsinta 5/5 azt hiszem a nagyi a mikróban hagyta, megyek megkeresni :)
Sziasztok! Ezt a részt telefonról írtam, nagyrészt vonatozás közben, szóval lehet kicsit több benne a hiba mint általában :D (De van pár ami direkt úgy van írva ahogy, pl: figy, tess, met lemozsgom..)
YOU ARE READING
SZJG Cortez szemszögéből
FanfictionNos megpróbálom Cortez szemszögéből leírni a történteket. Tudom, hogy sok ilyen van, én is el akartam olvasni egy csomót, és leginkább azért álltam én neki az írásnak, mert amiket találtam azok csak egy egy rész, nem lineárisan halad, vagy ha igen...