Most akkor összegzem a hetemet úgy általában. Hétfőn repülőút, közben unalom, valami tré filmet adtak, de azért megnéztem. Leszállás, nagy sóhaj majd műmosoly és látványos, jaj de hiányoztatok üdvözlés (a nagyi büszke lenne :)). A szüleimnél persze előadtam a szokásos, kikészített a repülőút, ezért lepihenek műsort, megnéztem egy filmet, majd jöhetett a beszélgetés, ami igazán szórakoztató szokott lenni. Először is leülünk. Még mindig ülünk... Még mindig... Majd valaki feláll, hogy hoz valamit inni, és akkor jönnek a sablonok. Őket nem nagyon érdekli, hogy mi van velem, engem se, hogy velük. Mondjuk majdnem elröhögtem magam, amikor azt kérdezték, hogy milyen a suli XD :D.
- Nem tudom. Elvileg ma kezdődött, de lehet, hogy nélkülem el se kezdik, inkább megvárnak...- válaszoltam enyhén cinikusan.
Mondjuk erre nem reagáltak. Gondolom igazából a táborra voltak kíváncsiak, de lehet, hogy tényleg azt se tudják, hogy éppen hányadikos vagyok. Mondjuk a többieknek szívás, hogy szeptember 1-eje pont hétfőn van, mert tuti tanulnak már valamit a héten, ha mondjuk szerda vagy csütörtök lenne, akkor biztos a tanárok se kínoznák őket. Mondjuk, amíg én ezeken gondolkoztam megint kérdeztek valamit, de fogalmam sincs mit ezért frappánsan annyit mondtam, hogy „nem tudom" szerintem ez az esetek többségében jó válasz. És be is vált, mert annyit mondtak utána, hogy sajnos a héten sokszor kell dolgozniuk (ki gondolta volna), de majd próbálnak előbb hazajönni, hogy ne legyek egyedül. Ja és a pénteki napot teljesen megoldották, úgyhogy aznap ne tervezzek semmit. Hogy ebből mi lett végül... Délután rám írt Ricsi (nekik már este volt) és elmondta, hogy mi volt a suliban. A mellette lévő pad lesz az enyém, az ofő lelkes, az új csaj csendes, de Kinga besértődött rá valamiért, amire nem igazán figyelt, Neményi mondjuk beszélt vele valami könyvről talán, de amúgy egész nap feléjük se nézett (mármint a csaj). Ezek szerint van egy Emónk, egy pszichopatánk, és egy csendesünk. Na ez szép lesz :D. Ricsi még mesélte, hogy délután Zsolttal és Davevel lógott. De aztán ő is húzott, mert késő volt, és nem nem aludni ment, hanem sorozatozni :D Szóval csak röviden beszélgettünk.
Amúgy minden nap más-más haveromhoz mentem, ami csak azért gáz, mert ugye már náluk is suli van, de sokan inkább ellógtak, hogy találkozhassunk. (Nem, nem rontom meg az embereket, egy kicsit sem). Mindenfelé járkáltunk, mentünk kajálni, deszkázni, úgy általánosságban jól éreztem magam velük. Ricsitől minden nap új infókat kaptam. Mondjuk az órarendre nem voltam kíváncsi :D. Kedden kiderült hogy Virágon kívül a másik két lány eléggé stréber. Már elolvasták a kötelezőket, Azt mondta, hogy az új csaj fura, mert amint ránézett elfordult. Neményi aznap is tette az agyát -_-. A magyar tanár Kardos Kálmán, maga a megtestesült kedvesség, Ricsi szerint „imádni" fogom. Hát az irodalom és a nyelvtan eléggé távol állnak tőlem. A franciatanár jófej. A föci laza volt. Törin meg nem is ismerkedtek, rögtön belekezdtek az anyagba :D LOL. Szerdán Máday már megjegyezte Ricsit a deszka miatt :D (majd engem is meg fog) és elvileg beszélt az új csajjal is. Kémián ülésrend van névsor szerint, ezért én természetesen az első padba kerültem Virággal, ő meg majdnem leghátra, na ez szép :(. Kinga elvileg elöl szeretne ülni, felőlem cserélhetünk :D. Kémián szinte mindenki elfoglalta magát, bár azt mondta, hogy Reni (az új csaj) nagyon jegyzetelt. Angolon azért foglaltak nekem leghátul helyet J Az angol vicces volt, mivel szart se étettek abból, amit a tanár magyarázott :D, Neményi lusta volt fordítani, Zsák meg angolról franciára fordította, így azért már megértették :D. Tesin a fiúk focizhattak. Csütörtökön megismerkedtek a rajztanárral, lazának tűnt elsőre. Meg annyi kiderült, hogy Virág nagyon jól rajtol. Szünetekben az udvaron lógtak és sok felsőbb évessel haverkodtak. Péntek a suliban összevesztek a posztereken, mindenki mát akart kitenni, végül mindet feltették, csak kellett hozni plusz tartókat. Kiderült az is, hogy csodás jóstehetséggel áldott meg a sors, de komolyan Trelawney (a Harry Potterben jóslástan tanár) oda lenne értem J, mert amúgy a szüleim három suliba ráncigáltak el, ami szerintük tök jó, érdekes órák, közel van hozzájuk... Mivel, ha rögtön nemet mondok, kiakadnak, ezért csak annyit mondtam, hogy átgondolom. Este beszéltem msn-en Ricsivel, hogy miért volt fenn olyan korán... vagy neki inkább későn...
- Haver gyorsan gyere, mert nem bírok ki még egy hetet - panaszkodta (és igen ennek köszönhetően tudok szinte minden másodpercet az első hétről)
- Annyira csak nem gáz.
- De igen, pontosan annyira gáz. Mondjuk a szünetekben elvagyok nagyjából, de órákon...
- Jó, megyek ahogy tudok, habár a szüleim beleélték magukat, hogy jövőre megint itt tanuljak.
- Ne már ember, ez nem lehet.
- Ne aggódj, nem tervezek ilyent.
- Akkor jó.
Még beszéltünk kicsit, aztán filmeztem. Hála már csak egy napot kell kibírnom, mert vasárnap délelőtt indul a gépem :).
Szombaton még mászkáltam a városban, azért mégiscsak New York :). Este bepakoltam, amit az anyám eléggé rosszallóan nézett, mint mindig. Kiszedett a bőröndömből mindent, mint mindig, majd összehajtott mindent és szépen elpakolta, mint mindig. Reggel pedig nagyon érzékeny búcsút vettünk egy amolyan „karácsonyig nem is látjuk egymást" félét. Szeretek Amerikában lenni, főleg amikor a haverokkal vagyok, de mindig jó haza jönni. Persze sokan kérdezhetik, hogy "nem a szüleidnél van az otthonod?" A válasz általában erre az, hogy nem. Régóta gondolom úgy, hogy a szüleimhez nyaralni és látogatóba megyek, a nagyszüleimhez pedig haza :). Szóval üdv Mo., üdv Budapest, üdv idegesítően viháncoló lányok. Haza jöttem! A reptérre értem jött a nagyapám, hazafelé beszélgettünk, elmondtam a szüleim tervét a suliváltásról, aminek nem nagyon örült, persze, ha én szeretnék menni, akkor nem elleneznék, de így... Otthon a nagyi természetesen nagyon örült, komolyan jobban hiányoztam neki ezalatt a pár nap alatt, mint a szüleimnek :D. Sokat beszélgettünk, örült, hogy nem vesztem össze a szüleimmel, és hogy azért jól éreztem magam.
- Akkor kimossam a lila miniszoknyádat? - kérdezte visszafojtott nevetéssel.
Gyorsan felpattantam, és a kipakolt (na jó a kipakolás még jobban megy mint a bepakolás, egyszerűen csak kiborítok mindent a földre) bőröndömnél kutakodtam kicsit.
- Francba. Azt hiszem ottfelejtettem. - szomorodtam el L.
- Jaj, ne szomorkodj, ha akarod kölcsönkérek egyet a szomszédtól - kacsintott rám.
Hát igen írtam már, hogy imádom a nagyit? J Este még megnéztem a netet. Most komolyan, oké megszoktam, hogy mindig mindenki barátkozni akar velem, elvileg ez a „menőség" átka. De az, hogy kb. százan irkáljanak rám az már sok. Belépek msn-re, rögtön felugrik vagy 6 ablak, mindre válaszoltam, ami kb így nézett ki: „köszi jól" „jól éreztem magam"... Ezer poszt Facebook-on, barátnak jelölések... Komolyan néha kikészít. L
A hetem 5/3 hullámzó
Ricsi 5/5 hiányzom neki LOL. :D
Suliváltás 5/1 Na az b*sz... (szépen mondva: soha :P)
Holnap suli 5/5 5/1 jó lesz a haverokkal, de ki akar tanulni
Osztálytársak 5/? majdkialakul, bár Ricsi szerint azért megnézem magamnak majd az újcsajt, mert olyanmás, nem olyan mint a „szőke, komolyan Ricsi egy hetet volt vele a suliban, dea nevét még mindig nem tudjuk, bár Ricsi szerint rövid szerintem meg e betűvelkezdődő nevű" csaj. :D
ESTÁS LEYENDO
SZJG Cortez szemszögéből
FanficNos megpróbálom Cortez szemszögéből leírni a történteket. Tudom, hogy sok ilyen van, én is el akartam olvasni egy csomót, és leginkább azért álltam én neki az írásnak, mert amiket találtam azok csak egy egy rész, nem lineárisan halad, vagy ha igen...