Egy szép reggel. A madarak csiripelnek. Sikerült időben felkelnem. Végre haladok a Losttal (khm vagyis megnéztem az eddigi összes részt). Tegnap este kaptunk ingyen rétest (Dave és Zsolti minket is bevettek a szívatásba, Ricsi kínait kapott). Végre nincs rohadt meleg, olyan kellemes átmeneti időjárás van. Tökéletes arra, hogy deszkázzunk délután. Eldöntöttem, hogy tényleg lezárom a Reni ügyet. Szóval igen ez egy szép nap. Kivéve, hogy ma reggel az első üzi amit megláttam attól az idegesítő szőkétől jött. Másolom: „Szió, hogy aludtál?" Am ez normális? De komolyan, akadjon már le rólam. -_-. Távolsági végzést akarok. :D A suliban sem volt semmi különös, az első óra előtt már időben beértünk. Mivel nem reagáltunk a kajaküldésre Dave aggódni kezdett.
- Talán rossz házhoz küldtük? - kérdezte Zsoltit.
- Mit tudjam én, az a te dolgod volt.
- Te, Cortez.
- Mondjad.
- Ez a címetek? - fordította felém a telefonját.
- Nem, ez a szembeszomszéd háza.
- Dave te idióta - Cseszte le Zsolti.
- Biztos? Biztos hogy nem ez a tiétek?
- Szerintem Cortez egy hangyányit jobban tudja, hogy hol lakik mint te. Nem? - szállt be a beszélgetésbe Ricsi.
- Érdekes, pedig azt hittem, hogy jót írtam fel.
- Amúgy igen jót írtál fel, csak szívattalak - adtam fel.
- Komoly?
- Igen és megkaptuk a küldeményt.
Erre ő és Zsolti is elkezdett nevetni, Dave visszament a helyére.
- A nagyszüleim megették, úgyhogy ez nem jött be - röhögtem én is. Majd elkezdtünk alufólia galacsinokkal dobálózni. Amin Kinga kicsit kiakadt, de őt is megdobta Zsolti. Szünetekben rögtön lehúztunk az udvarra. Mi az árkádok alatt álldogáltunk. Ma egy igen érdekes témánk volt. Melyik a legjobb DiCaprio film. Minden szünetben folytatódott a vita, mindenki a másikat akarta meggyőzni az igazáról. Közben oda-oda néztem ahhoz a padhoz, ahol Virágék voltak, ő a fűben fetrengett, Neményi olvasott, Reni pedig valamit írt. Matekon Gazdag Virágot kínozta vagy fél óráig a táblánál, majd egyest kapott. Szünetben Reni próbálta vigasztalni. Kinga inkább maga miatt aggódott, de Reni próbálta leállítani. Viszont bár nagyon sajnáltam Virágot, volt egy pozitívuma is a helyzetének. Reni visszaszólt Neményinek :O. Neményi is odament, hogy „bátorítsa" szegény Emó-sunkat. De nem nagyon jött össze:
- Virág, azt nem mondom, hogy leszel okosabb is, de arra van esély, hogy kijavítsd a jegyed. - Reni kicsit értetlenül nézett rá, Virág meg szerintem abban reménykedett, hogy mond valami kedvesebbet is, de nem. - Most mi van? Ez a kijelentésem empátiát tartalmazott! - vonogatta a vállát.
- Még gyakorold - mosolygott rá Reni, de elég erőltetetten. Szóval még sincs teljesen oda érte.
A következő szünetben felvetettem, hogy szerintem a Tégla a legjobb a filmek közül, és ebben ki is egyeztünk. Nincs ember aki látta volna a Téglát és ne szeretné, az a film egyszerűen zseniális, a történet, a szereplők, egyszerűen a best. Hazafelé menet felvetettem, hogy csinálhatnánk valamit, de Ricsinek mennie kellett, mert ma találkozott az apukájával délután, Dave valamit a neten akart intézni, szóval ugrott a dolog.
- Szia nagyi!
- Szia, milyen napod volt?
- Unalmas, nagyapa?
- Átment segíteni az egyik szomszédnak. Éhes vagy?
- Nem igazán. Felmegyek.
- Rendben.
Bekapcsoltam a netet és felmentem msn-re, majd egy hirtelen felindulásból felvettem Renit. És vártam, közben elindítottam a HIMYM-t, amikor legközelebb ránéztem az msn-re láttam, hogy Reni elfogadta :). Akkor annyira mégsem utál. Este beszéltem Ricsivel, a hétvégén elmegy valamerre az apjával, szal nekem is ki kell találnom valamit, de péntek délután még ráér.
Rétes 5/5 igazán küldhetnének még
Reni és Neményi 5/3 talán mégsem csípi annyira
Virág egyese 5/1 szegény tényleg próbálkozott
Msn 5/5 :) Rá kellene írnom?
ESTÁS LEYENDO
SZJG Cortez szemszögéből
FanficNos megpróbálom Cortez szemszögéből leírni a történteket. Tudom, hogy sok ilyen van, én is el akartam olvasni egy csomót, és leginkább azért álltam én neki az írásnak, mert amiket találtam azok csak egy egy rész, nem lineárisan halad, vagy ha igen...