Kezdet -Szeptember 12. Péntek

1.1K 36 6
                                    

@23vivcsi kedvéért most az egyszer karácsony van ;), aminek személy szerint örülnék, mert meg lehet dögleni ebben a melegben. :( Bezzeg télen sapka, sál, mínuszok... Egyszerűen imádom :)

Végre Péntek, már nagyon rám fért, azért kicsit fárasztó ez az időeltolódás, és mivel Ricsi hétvégén úgyis lelép, szerintem átalszom az egészet. Mondjuk, lehet nem kellene hajnali 2-3-ig ébren lennem és az is segítene kicsit a helyzetemen. Reggel kicsit sokáig tartott az ébredés, szinte a nagyi rángatott ki az ágyból. Útközben összefutottam Ricsivel, aki kb. olyan fáradtnak nézett ki, mint én. Reggel megint írt a csaj, aki nemes egyszerűséggel, csak úgy van elmentve a telefonomba, hogy: „szőke, idegesítő csaj". Lehet ha mindenkinek visszaírnék msn-en akkor be tudnám azonosítani, de olyan sokan írnak :(. Majd talán hétvégén kinyomozom, az a baj, hogy még képről sem megy, mert kb. 100 olyan csaj van mint ő.

- Azon gondolkoztam - mondta ásítva - hogy most már ki kellene deríteni, hogy hogy hívják azt a szőke csajt. - Ez kész. Mennyire egyformán gondolkodunk. :D

- Ez most, hogy jutott eszedbe?

- Nem tudom, csak gondolkoztam. Kicsit zavar, hogy nem tudjuk.

- Esetleg az nem zavar, hogy nem tudod a periódusos rendszert?

- Az meg mi?

- Kémia.

- Jaaa. Miért zavarna?

- Hát mert nem tudod. Az előbb azzal érveltél, hogy zavar hogy nem tudod a nevét, de a periódusos rendszert sem tudod, az mégsem zavar. Szóval hogy is van ez?

- Őszintén? Asszem elvesztettem a fonalat - mondta nevetve

- Nem baj, nem az eszedért tartunk.

-Naaaaa. Nem ér bántani a kisebbet.

- Idősebb vagy, mint én.

- Akkor sem. Mit csinálsz majd, ha megsértődöm és nem beszélek többet veled? Ha? Mihez kezdesz nélkülem?

- Majd barátkozom a szőke csajjal, a végén még a nevét is megtudom :D

- Chh. Rendben, csalj csak meg, de nem találsz még egy olyant mint én - tettette a sértődöttet. - Na, most, hogy kiéltük a csajos oldalunkat. Mizu?

- Semmi különös. Nincs kedved délután videojátékozni?

- De, persze, legalább megismerem a nagyidat.

- Imádni fog - kacsintottam rá.

- Engem ki nem? -kacsintott vissza

Közben nagyon elbeszélgettük az időt, szóval nem is álltunk meg a lépcsőnél, rögtön bementünk. Ami meglepett, hogy Reni nincs benn, de Virág igen. Talán beteg?

- Emó, hol van Reni és Kinga - kérdezte Ricsi ezzel kisegítve engem. Mondjuk nekem fel sem tűnt, hogy Kinga sincs itt.

- Reni Mádaynál van, Kingát még nem láttam ma.

- Miért van ott? - kérdeztem

- Nem tudom, amint beértünk a suliba behívta.

- Ma tudják meg, hogy bekerültek-e az újsághoz. - szólalt meg mellettem Gábor, de olyan hirtelen, hogy eskü megijedtem, még nem is hallottam beszélni.

Már nagyban ment az óra amikor beértek (sajnos Neményi is -_-)

- Na hogy ment? Ki ír rólam cikket az októberi számhoz? - kiabálta Zsolti.

- Az állatmagazin különkiadása. Maximum - vágta rá Kinga.

- Ez vicces volt, mióta tartogatod? - nevetett gúnyosan Zsolti.

SZJG Cortez szemszögébőlOnde histórias criam vida. Descubra agora