Kezdet - szeptember 23 kedd

807 32 2
                                    

Ma sem történt sok minden. Reggel nem maradtunk kint inkább bementünk a terembe. És milyen jól tettük. Reni megint nem volt bent, de mint megtudtuk az ötleteit vitte be az újsághoz. Mikor visszaértek (Kingával) mindketten eléggé csalódottan néztek, ami mindenkinek feltűnt. Lenémítottam a telefonomon a zenét, de a fülhallgatót azért bent hagytam, hogy ne legyen annyira feltűnő, hogy figyelek (érettségi szintem akár egy ötévesé 😂😂). Reni épp mesélte Virágnak, hogy szinte minden ötletét visszadobták. Szegény, pedig még csak az első cikke lenne. Közben azért azt is megtudtuk, hogy az övé lett a film, zene és könyvajánló. A többiek rögtön a segítségére siettek.

- A filmajánlóba tedd bele a Halloweent. Klasszikus és mindig ijesztő - kiáltotta Ricsi.

Jó ötlet. Én is ezt ajánlottam volna először. Reni a fejét rázta miközben a tollával játszott.
- Nem jó, korhatáros. - mondta szomorúan.
- Na és?
- Benne volt - mutatta fel jegyzetfüzetét

- Akkor passz - vonta meg a vállát Ricsi
- Mit szólsz a Freddyhez? - nézett fel a táskájában kutatva Zsolti.
- Korhatáros! - ismételte Reni.

- Kampókéz - ajánlotta Andris

- Korhatáros!

- Rémségek könyve? - kérdezte Virág

-Az is korhatáros.

- Sikoly - mondta Dave

-Korhatáros.

- Esetleg a Péntek 13? - próbálkozott még Zsolti

-Sajnos az is korhatáros - sóhajtott Reni

- Fűrész-ajánlotta Robi

- Korhatáros!
Egész jól elvoltak ezzel, hogy bármit mondanak Reni csak annyit mond hogy korhatáros 🤣 Én közben ezerrel gondolkodtam valami olyanon ami nem korhatáros, de nem is szar. Amikor beugrott akkor nem haboztam:
- Halott menyasszony. Tim Burton. Sötét, de mese - mondtam neki. Elmosolyodott, majd kapcsolt és visszakérdezett hogy:
- Korhatáros? - Erre már mindenki elröhögte magát. Megráztam a fejem, és elpakoltam, mivel az ajtóban megjelent a kedvenc tanárom. Kardos😑, aki ma kivételesen békén hagyott. Wow. Talán még összebarátkozhatunk😂. Remélem Reni azért tud kezdeni valamit az ötletemmel. Egész nap csak azt láttam, hogy irkált. Valószínűleg a cikket. Kinga bezzeg nem törődött bele. Megtalálta hogy kit tudna hibáztatni, természetesen a fotós tehet róla. Ki más? Én viszont egész nap jókedvű voltam, amit Ricsi is észrevett.

- Látom virul a fejed. - vigyorgott.

- Nem tudom miről beszélsz.

- Hát nem is tudom. Vajon ki volt az aki az egyetlen használható ötletet tudta adni Reninek? Aki amúgy végig tettette a lazát és azt, hogy zenét hallgat, pedig már akkor kinyomta amikor egy bizonyos illető bejött a terembe... Am nem, nem tudom miért vigyorogtál egész nap.

- Ennyire látszott? - kérdeztem a hajamba túrva.

- Nem. Csak azoknak akik kicsit képben vannak - kacsintott rám.

-Neked amúgy nincs jobb dolgod mint engem figyelni?- kérdeztem.

- Nincs. Még mindig várom a fordítást. - sóhajtotta.

- Gyere. Menjünk focira ha már belerángattál.

- Legalább azzal is telik az idő. És a nagyid is megnyugodhat, hogy sportolsz és lemozgod azt a rengeteg kólát.

- Hahaha.

Ilyen vidáman indultunk szakkörre.

Reni 5/4 Talán azzal, hogy segítettem szereztem 1-2 jó pontot

Foci 5/3 Elfáradtam

Mai nap 5/2 nagyon elfáradtam, így nem lehet irodalmat tanulni :D :D

SZJG Cortez szemszögébőlWhere stories live. Discover now