A lány, akit senki nem ismert. A lány, akit senki nem vett észre. A lány, akinek a halála fel sem tűnt az embereknek. Hogy ki ez a lány? Nem tudom, én sem ismertem, de a történetét elmesélhetem."Csak annyit szeretnék az élettől, hogy láthassam azt, ami kontinenseket ölel körbe, az óceánt" gondolta az ismeretlen lány.
Az álma az volt, hogy láthassa a sós vizet, a hullámlovasok otthonát. Személyesen. Minden nap látta a telefonja háttérképeként, videókon, fényképeken. Ő csak érezni akarta a puha, lágy homokszemeket a lábujjai között. Érezni a testén a hűs, sós óceáni szél fuvallatát. A nap melegét a hátán. Búvárkodni, úszni a 20 °C-os vízben.
A lány repülőre szállt és másnap már Portugáliában, Portóban találta magát. Megérkezése után elfoglalta szállását. Ott felvette virágos ruháját, felkapta táskáját, amit még otthon összepakolt és lement a vízhez. Teljesítette az álmát. Amióta tudta mi a víz, mi az óceán, ezért élt, ez volt az életcélja.
A parton kagylókat gyűjtött. A vízben együtt úszott a sok hallal, és néhány medúzával, amik tartották tőle a távolságot. Emellett megcsodálta a sok halat, a rájákat. A víz mélyén láthatta a sok színes korallt és a bennük lakó élőlényeket.
Valami történhetett. Mi lett a lánnyal? Miért van itt vége a történetnek?
Pár héttel később fürdőzők láttak valamit, amit vitt a víz a hátán, mint egy könnyed madártollat. Nézték, de nem tudták mi lehetett az óceán felszínén. Mikor már kisodorta akkor jöttek rá, hogy mi az. Egy emberi test. Egy emberi test, ami nem reagál semmire. Egy halott embert sodort partra a víz, a gyilkos óceán.
A hír az újságokban is megjelent. A televízió is a lány rejtélyes halálával volt elfoglalva.
Tragédia! Egy tinilány cápatámadás áldozata lett!
A hét elején fürdőzők találtak egy partra sodródott emberi testet. Az a botrány járja, hogy cápatámadás áldozata lett a tinilány. Tudtunk szerint elment nyaralni az óceánhoz amikor megtörtént a tragédia. A rendőrség nyomoz a lány ügyében, de semmi konkrét információt nem árultak el róla. Azt mondták az ügy lezárása elött nem nyilatkoznak.
2018.07.15Magyar lány óceánba fulladt!
Sokan cápatámadásban hisznek, de a rendőrség kizártnak találja ezt. A testen nincs sérülés, így most vízbefulladás gyanúja lépett fel. Még dolgoznak az ügyön, de ennyi részletet elárultak. A lány kilétéről még nem mondtak egyebet származásán kívül.2018.07.17
A rendőrség kitálalt! Ez történt a lánnyal!
A lányt Annának hívták és tizennyolc éves volt. Tüdejébe nem került folyadék, emiatt nem vízbefulladás végzett a lánnyal. A szíve megállhatott nem sokkal később miután úszott egyet az óceánban.2018.07.21
Az óceán maga a végtelen. A víz gyönyörű és varázslatos, de mindennek megvan a maga átka. Az óceán vize vad, erős. Óriási ereje van. Az óceán maga a vad, hatalmas erejű óriás. Egy fél óra alatt falvakat, városokat, országokat képes földbetiporni, ami rengeteg áldozatot visz magával. A víz otthont ad rengeteg növénynek és állatnak. Nem tudod nekik megtanítani, hogy engedelmeskedjenek neked. Anna, a szíve miatt halt meg, de meghalhatott volna cápatámadásban, vagy meg is fulladhatott volna. Lehet, hogy te leszel a következő áldozat.
A víz legyen veled!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Call of the Ocean
Kısa HikayeEgy lány akinek minden vágya az volt, hogy kijusson az ócenhoz, de történt egy váratlan fordulat. A történet, amivel jelentkeztem a wattpad versenyekre. 400-600 szó Régi cím "Ocean"