Peter szerelme

4.1K 260 71
                                    

Reggel Happy ugyanott tett ki. Minden szem rám szegeződött mikor belépten a suliba. Azok a lányok akikkel tegnap összefutottam lenéző pillantásokkal üdvözöltek. Megkerestem a szekrényemet és kivettem pár dolgot a következő órára, mikor Liz bukkant fel.

- Te jó ég! Ne ijesztegess! - tettem a mellkasom elé a kezem nevetve.

- Bocsi nem volt szándékos. Azért jöttem, hogy meginvitáljalak a szakkörökre! Megtaláljuk a neked megfelelőt! - tartott felém egy listát.

- Huh... köszönöm! Nagyon kedves vagy!

- Melyik érdekel leginkább? - néztük együtt.

- Nem is tudom...

- Rajz, sakk, foci, kosár... esetleg pom pom lánynak is elmehetnél.

- Még gondolkodom rajta. - mosolyogtam.

- Rendben ezt nálad hagyom, majd ebédnél beszélünk! Most mennem kell. Kémiám lesz, szia Lia! - köszönt el.

- Szia!

Bementem a terembe ahol a tegnapi helyet foglaltam el. Megcsörrent a telefonom. Happy küldött egy üzenetet:

"Jobb ha nem nézed a híreket! Happy"

Idegesen kerestem meg mai híreket.

- Szia Lia! - jött meg Peter. - Mi újság?

- Öhm... minden rendben, azt hiszem... - mondtam neki fel sem nézve a telefonomból.

- Mit nézel? - kérdezte.

- A tegnapi sajtótájékoztatót... Happy azt kérte ne nézzem meg, de kíváncsivá tett.

"Tony Stark hivatalos bejelentése
A Vasember alkotója a tegnapi sajtótájékoztatón elmondta, hogy a Monacoi versenyen történtekhez semmi köze és nem hajlandó átadni az amerikai hadviselésnek a páncélt. További részeltek..."

- Úristen... - mondtam ki végül miután mind a ketten elolvastuk a teljes bejegyzést.

- Miről van szó? - jött oda hozzánk Ned.

Megmutattam neki is, de a két srác értetlenül nézett rám.

- Milyen verseny?- kérdezte meg tőlem Ned.

- Az az autóverseny amin résztvettem... Amin meg akartak ölni...- suttogtam mire a srác nagy szemekkel nézett.

- Peter te tudtad? Ez nagyon durva! - döbbent le.

- A verseny után ismerkedtünk meg. - mondta Peter. - Most mi lesz apukáddal?

- Nem tudom... ma beszélek vele...

- És azt tudják ki támadott rád? Tudnak egyáltalán valamit? - kérdezte Ned.

- Apa nem mondott nekem semmit. Nem akarja, hogy belekeveredjek.

A csengő szakította félbe a beszélgetésünket. Elővettem a matek cuccomat és csak az órára figyeltem. Viszont nagyon is aggasztott a dolog... tudnom kell ki támadott meg. Az ebéd szünetben Liz és a barátnői mellé ültem.

- Mond Lia, hogy döntöttél? Beszállsz az egyik klubba? - kérdezte Liz.

- A tudományos csoport érdekelne. - mondtam.

- Jó választás! Én is abban vagyok benne. Ne haragudj ők itt Blair és Wanda. - mutatott be a két lánynak.

- Mesélj nekünk a Bosszúállókról! - nézett rám csillogó szemekkel Blair. - Szerinted ki a leghelyesebb?

Amelia StarkWhere stories live. Discover now