Az elmúlt másfél hónap jó hangulatban telt el. Semmi dráma, semmi izgalom. A dolgozataim szinte tökéletesek lettek, Peterrel minden oké és az életem lassan helyreáll... Nem is kérek ennél többet.
Liz teljesen ki van akadva az exére és rám. Nyilván azt hiszi összejöttünk, pedig ennek semmi jelét nem adtuk. Nem zavart sok vizet úgyhogy hamar lepergett a szakításuk.
Itthon készülnek a jövő héten megnyitó StarExpora. Hatalmas a felhajtás, már alig várom a megnyitót.
Ma reggel Happy a suli előtt rakott ki. Gyorsan megkerestem Petert és Nedet, hogy be tudjam őket avatni a világ legzseniálisabb tervébe. A teremben meghúzódtunk az egyik sarokban. Szerencsére Blair még nem érkezett meg így nyugodtan tudtam tárgyalni a fiúkkal.- Szeretnék beszélni veletek! - kezdtem. - A hétvégére bulit akarok szervezni Blair születésnapjára. 16 éves lesz és megérdemel egy SweetSixteen partyt! Benne vagytok?
- Nekem oké! - mondta Ned.
- Nekem is. - helyeselt Peter.
- Remek! Könnyebben ment mint gondoltam. Naszóval. A terv a következő. A helyszín nálunk lesz a meghívókat én írom meg. Ti fogtok nekem segíteni. Plusz valakinek tartania kell a frontot amég Blair megérkezik.
- Ugye nem azt akarod mondani, hogy én és Peter szórakoztassuk a vendégeket? - nézett rám Ned.
- Miért? Ez talán akadály? - mosolyogtam kedvesen.
- Nos... Nem mi vagyunk a legnépszerűbb arcok a környéken... - vakargatta a homlokát Peter.
- Pff. Ugyan. Csak egy fél órát kell kíbírnotok... Blair kedvéért tegyétek meg. - zártam le a vitát. - Ott tartottam, hogy a vendéglistát össze kell állítani, kaját megrendelni, a dekorációt megvenni, Blair ruhája és...
- Nyugi Lia. Ne hadarj. Minden jó lesz ne aggódj. - fogta meg a vállamat Peter.
- Remélem is. - fújtam egy nagyot majd becsengettek.
Egész nap a bulin agyaltam. Ez Blair nagy napja lesz és mindennek tökéletesnek kell lennie. Ma délután elvittem Blairt plázázni, hogy vegyünk neki egy új ruhát a születésnapjára. Egy rózsaszín mellett döntött... elég érdekes választás, de ha ő így látja jónak akkor mehet.
Otthon megrendeltem a kaját és a vendéglistát is összeállítottam. Sokat gondolkodtam Lizen és Wandán, de végül is Blair barátnői úgyhogy muszáj meghívnom őket.
Az elkövetkezendő napokban csak ezzel foglalkoztam. Minden időmet ebbe öltem bele, hogy megfelelő legyen a buli. A dekorációk megérkeztek és ma feldíszítjük Peterrel a házat.- Tedd feljebb! - utasítottam, miközben ő a plafonon szerencsétlenkedett. - Az pont jó lesz... Hé a torta nem ide hanem oda megy!
Mindenkit kiosztottam magam körül, de úgy éreztem ez még belefér. Estig dolgoztam az egészen úgy, hogy végül az étkezőasztalnál aludtam el. Reggel ijedten keltem fel, ugyanis egy csomó dologgal el voltam maradva. Idegesen vettem elő a telefonomat és tárcsáztam Petert.
- Szombat hajnal van Lia... - ásított.
- A torta nem került be a hűtőbe, a lufik nem érkeztek meg, a pincérek ki tudja merre... és be kell ugranom Blairhez... - mondtam szinte sírva.
- Nyugi, 20 perc. Ott leszek és megoldjuk. - tette le, de meg ezzel sem tudott megnyugtatni.
Idegesen sétálgattam a lakásban és eközben mindig valamit odébb raktam. Peter érkezésével sikerült egy kicsit megnyugodnom. Elintéztünk egy másik tortát és Ned hozza a lufikat. Szinte minden megoldódott.
- Köszönöm, hogy segítesz. - mosolyogtam. - De most el kell mennem Blairhez. Remélem nem sejt semmit. Szólj Nednek, hogy nem sokára jöjjön, mert így is szétáll a fejem...
ESTÁS LEYENDO
Amelia Stark
Fanfic// Heló szia, mielőtt elkezdesz veszettül kommentelni (elgépelések, hibás információ stb.), kérlek vedd figyelembe, hogy a könyv írások még csak 14 éves voltam, és semmi tapasztalatom nem volt az írás terén. De mivel a hibáinkból tanulunk, a könyv f...