Hej.
Dawno mnie nie było tutaj.
Życie i te sprawy.
Zapraszam.
______________________________________
Miniaturka na prośbę Madzia20030~Scorbus~
______________________________________- Hej, Albus! Zaczekaj!
Biegłem ile sił by dogonić swojego przyjaciela. Kurde to nie miało się tak skończyć. Jeszcze na oczach wszystkich!
10 minut wcześniej
- Al ile razy mam ci mówić, że nie zrobię tego!
- Scor ty po prostu histeryzujesz poderwij kogoś.
- Ale ja idę chcę!
Albus przewrócił oczami.
Miał je taki śliczne...- Czemu? Jesteś taki przystojny, pewny siebie, słodki i oh... - urwał dopiero teraz rozumiejąc co wyszło z jego ust.
Ponętnych ust.
Zarumieniłem się i dostrzegłem, że on też. Chwila krępującej ciszy nastała między nami.
- Uważasz, że jestem przystojny i słodki? - zadałem nurtujące mnie pytanie, a nadzieja rozkwitła w moim sercu.
- Nooo dla dziewczyn napewno. - powiedział szybko Albus nie patrząc na mnie. I czar prysł.
- A skąd wiesz, że ktoś mi się nie podoba? - odparłem zaczepnie. I... Czy ja dojrzałem w jego oczach smutek? Nieee. Napewno nie...
- To super. Kto to?
Spojrzałem mu w oczy trochę za długo. On niezręcznie poprawił krawat.Uroczy...
- Nie mogę ci powiedzieć.
Spojrzał na mnie pytającym wzrokiem.
- Jak to?
- No tak to. Po prostu. - powiedziałem kąśliwe, chcąc urwać niewygodny temat.
Albus zaczął się rozglądać po zatłoczonym korytarzu, w którym staliśmy.- To pokaż.
Spojrzałem na niego zdezorientowany. - Pokaż kto to? - wskazał ręką na tłum osób wokół nas. Nie spuszczałem z niego wzroku. Spojrzał na mnie. - Pokaż mi... - zbliżył się do mnie niebezpiecznie blisko. Przełknąłem ślinę. - ...Scorpius...Nie wytrzymałem. Miałem dość ukrywania swoich uczuć do niego. Szybko wpiłem się w jego usta dosyć niezdarnie je muskając. Al zesztywniał. Ja również i powoli się odsunąłem od przyjaciela. Byłem zszokowany swoim czynem. On też najwyraźniej, bo zamarł wytrzeszczając na mnie swoje zielone oczy. Rozejrzałem się. Wszyscy na korytarzu się na nas gapili. Albus odwrócił się i zaczął biec w przeciwnym kierunku.
- Al! - krzyknąłem również zrywając się do biegu. Wokół siebie słyszałem szepty innych uczniów. Nie obchodziło mnie to. Liczył się tylko ten cholerny Potter.
Teraz
Cholera wszystko zniszczyłem. Mogłem poczekać. A teraz zniszczyłem relacje z moim Albusem...
Zauważyłem go na końcu korytarza. Siedział w kącie.
- Al.
Odwrócił w moją stronę głowę. Był spokojny choć nadal w lekkim szoku.
Usiadłem przed nim i ostrożnie oparłem rękę na jego kolanie. Spuścił wzrok.- Wszystko w porządku? - zapytałem. Chłopak westchnął nadal na mnie nie patrząc.
- Tak. Tylko... chce przeprosić. Nie powinienem tak uciekać i...
Nie dałem mu dokończyć.
- Nie masz za co przepraszać. To ja... Słuchaj... Nie chciałem... - Al na mnie spojrzał co mnie dodatkowo zestresowało. - Bo....eee... ja...
Albus przyglądał mi się z zaciekawieniem po czym powoli się do mnie zbliżył. Ja do niego również i w końcu nasze usta pokonały dzielącą je odległość. Na początku pocałunek był powolny. Ostrożny. Ale potem nasze języki zaczęły toczyć coraz bardziej zdesperowaną walkę. Nie wiem nawet kiedy Al usiadł okrakiem mi na kolanach. Zacząłem twardnieć, a kiedy erekcja Albusa otarła się o moją ten jęknął. Rozoochocony i jednocześnie cholernie podniecony zacząłem całować jego szyję kiedy...
- Co tu się dzieje?!
Kurwa. Dyrektorka.
Mcgonagall patrzyła na nas w szoku. Pospiesznie wstaliśmy. Al zawstydzony spuścił wzrok. Oboje mieliśmy wypieki na twarzy.
- Niedługo zacznie się cisza nocna. Zmykajcie do swojego dormitorium. A za obsciskiwanie się na korytarzu minus 10 punktów dla Slytherinu dla każdego z was. - rzekła surowo starsza kobieta.
- Przepraszamy pani dyrektor.-mruknął w podłogę Albus. Mcgonagall kiwnęła głową, starając się ukryć szczery uśmiech.
Ruszyliśmy korytarzem w kierunku Lochów. Chwyciłem z śmiałością rękę chłopaka. Potter spojrzał na mnie i odwzajemnił uścisk, uśmiechając się. Widziałem w jego oczach, że on również niczego nie żałował.
______________________________________
Napiszcie jak wam się podobało.
I do zobaczenia niedługo :)Ps. Są tu jacyś fani tego shipu?
CZYTASZ
Miniaturki Harry Potter
FanfictionBędą pojawiały się tu miniaturki z bohaterami z Harrego Pottera. Chcę również zamieścić tutaj miłostki ,,drugiego pokolenia". Z góry przepraszam za błędy! Miłego czytania ;)